Het is nu ma jun 25, 2018 1:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vakantie Glastonbury
Geplaatst: vr aug 03, 2012 4:16 pm 

Ik hoop dat dit op de juiste plaats staat, indien niet laat iemand het dan op de juiste plaats zetten. Bij voorbaat dank. :)

Ik ga op vakantie naar Glastonbury de eerste week van september. Nu staat er de Tor beklimming, de Chalice Well en het klooster op het programma. Heeft iemand nog verdere tips misschien?
Ik heb de Mandragora shop & drop list bekeken maar daar staan lang niet alle winkels op.

Liefs Thorna

Berichttitel: Re: Vakantie Glastonbury
Geplaatst: wo nov 07, 2012 4:22 pm 

Och, je bent allang geweest nu...
Hoe was het? Vond je het ook niet geweldig daar?

Liefs,
Aphro

Geplaatst: wo nov 07, 2012 4:38 pm 

Ja ik ben al terug maar toch bedankt voor het antwoord ;) Ik heb enorm van genoten en ik ga zeker nog eens terug! Voor iedereen die nog twijfelt zou ik zeggen: Doen! Het grappigste is dat iedereen er totaal zijn gevoel volgt, wat eens vervelend was toen ik een bus moest halen en de laatste inkopen wou doen, de winkel openen namelijk wel eens een halfuurtje tot een uurtje later ;)

De bezichtingen waren ook super. Jammer genoeg viel mij de Chalice Well nogal tegen, het was er druk en stil was het er jammer genoegniet want er waren onderoudswerken bezig (lees grasmaaier, kettingzaag en bosmaaier). Verder heeft de tuin zelf een heel speciale indruk gemaakt, ik kreeg er namelijk bezoek van een bemind gezinslid van mij die al 3jaar niet meer bij ons is. De Tor was vooral heel hoog, maar het uitzicht loont de moeite wel. Als laatste een beetje geschiedenis bij de abdij, prachtig landschapspark, grootse ruines en erg behulpzame mensen waaronder de pastoor van de kapel die nog altijd in gebruik is.

Moest iemand nog tips willen, ik was echt mega fan van het lokale vegetarische cafe op de Main street, echt ik heb nergens zo lekker gegeten als daar. En een klein winkeltje ergens verstopt in een van de zijstraatjes, vind ik het leukste winkeltje daar. Het heeft een oppervlakte van +- 10m2, maar ze hadden zo goed als alle leuke dingen op kristallen na. Denk maar aan kruiden voor wierook, verschillende BOS'en, staffen, kaarsen, hebbedingetjes en het allerbelangrijkste een onwijs leuke vrouw runt het kleine ding.

Dus in 1 woord vond ik Glastonbury gewoon Geweldig met een hoofdletter 'G' :)
Liefs Thorna

Geplaatst: wo nov 07, 2012 10:55 pm 

Jaa zie. Kan niet missen. Glastonbury is en blijft een hit om te bezoeken. :)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur