Het is nu wo sep 26, 2018 7:54 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: goedkope ketel/vuurschaal.
Geplaatst: vr feb 21, 2014 5:16 pm 
Site Admin

Ik vind dat er behoorlijk met oordelen heen en weer geslingerd worden :P Sorry als dat van mij uit ook zo over kwam.

Het is niet m'n bedoeling om iemand te overtuigen. Nee, laat ik daar eerlijk in zijn: het is niet m'n bedoeling iemand te vertellen dat het niet goed is wat 'ie nu doet. Het is wel m'n bedoeling om mensen te overtuigen dat het wel degelijk iets uitmaakt waar je je geld aan uitgeeft. OOK met een krap budget (want ik ben ook niet rijk). Dat is waarom ik er zo op ingegaan ben.
Neemt niet weg dat ik het een goede tip vind die je gaf, het kan inderdaad lastig zijn om net iets moois te vinden als je er sowieso voor moet sparen. Want spulletjes zijn niet per definitie nodig, maar soms wel heel leuk ;) Maar goed, als er dan uit die discussie weer tips (ook voor een klein budget) voortkomen zoals vlooienmarkten, antiekwinkeltjes (boeken!! woohooo!!) en Koningsdag-wat-in-m'n-hoofd-nog-altijd-Koninginnedag-heet wat er weer aan zit te komen, dan is dat toch ook okee?

Liefs,

Kyra

Geplaatst: vr feb 21, 2014 5:23 pm 

Citaat:
Het is niet m'n bedoeling om iemand te overtuigen. Nee, laat ik daar eerlijk in zijn: het is niet m'n bedoeling iemand te vertellen dat het niet goed is wat 'ie nu doet.

Ik denk van niemand niet in dit onderwerp vandaar dat ik ook reageerde. Omdat mensen zich blijkbaar persoonlijk aangevallen voelen als er ook maar tips worden gegeven of opmerkingen waar je even stil sta bij je koopgedrag.

Want het gaat het mij er niet om wat iemand nu koopt en wat niet en of hij daar stil bij staat of niet, maar ik vind het erg dat er op een forum wordt gezegd dat er geen discussie mag ontstaan (of er toch moeite mee hebben) uit een simpele tip. Dat is toch alleen maar leerrijk en interessant om te zien hoe iemand anders kijkt op een bepaald onderwerp? En het betekent dat je een onderwerp hebt aangehaald wat de mensen bezighoudt deze dagen en waarover veel gezegd kan worden, op een fatsoenlijke manier natuurlijk (en ik vind dan ook dat iedereen tot nu toe in dit onderwerp al netjes en fatsoenlijk heeft gereageerd en ik zou het dan ook erg vinden moest het gesloten worden vanwege het feit dat er een discussie is uit ontstaan).

Want de tip op zich is natuurlijk heel leuk, laat je zeker niet tegenhouden om de volgende keer nog zulke interessante tip te geven! Want er zal altijd wel iemand zijn die op zoek is naar net dat item.

Groetjes Hibou

Berichttitel: .
Geplaatst: vr feb 21, 2014 6:34 pm 

.

Laatst bijgewerkt door Elora Willow op ma maart 09, 2015 1:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: vr feb 21, 2014 6:47 pm 

Voor jouw kwam het misschien over dat mensen hun mening opdringen aan elkaar maar voor mij dus totaal niet. Vandaar die opmerking. Ik vond dat er snel in de verdediging werd gegaan terwijl dat niet nodig was. Ik snap dat mijn opmerking dan ook niet fijn overkwam maar zo zag ik het. Op forums is hetsowieso lastig om een goede discussie te kunnen voeren net omdat hetnon-verbale deel ontbreekt in de communicatie waardoor iedereen een bepaalde opmerking anders opvat en mensen vaak iets persoonlijk nemen terwijl het niet zo bedoeld is (ik vind me daar ook soms schuldig aan). Alles met een korreltje zout nemen en gewoon zeker zijn van jezelf: want er zullen altijd mensen zijn die oordelen over hoe iemand is maar jij weet zelf beter wie je bent en wat waar is en wat niet.

Snap je nu wat beter waarom ik die opmerking maakte? (Met waarschijnlijk te weinig uitleg erbij).

Groetjes Hibou

Berichttitel: .
Geplaatst: vr feb 21, 2014 6:54 pm 

.

Laatst bijgewerkt door Elora Willow op ma maart 09, 2015 1:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: vr feb 21, 2014 7:17 pm 

LOL. Discussie over de discussie.

She is the Goddess of all that is

[ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur