Het is nu wo okt 24, 2018 2:17 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Radiostilte
Geplaatst: do sep 01, 2016 7:57 pm 

Naar aanleiding van de lang aanhoudende stilte, vroeg ik mij af waar iedereen eigenlijk heen verhuisd is?
Ik vind het verder niet erg.
Ikzelf zit hier ook nooit meer, ik ben naar Facebook verkast. :heks: Waar ik deze emoji enorm mis xD

Berichttitel: Re: Radiostilte
Geplaatst: zo sep 04, 2016 9:05 am 

Idd aanhoudende stilte. Ik kijk af en toe op de chat, maar daar is ook geen activiteit. De mensen die dit forum beheren zouden met iets nieuws bezig zijn. Ik ben nog steeds afwachtend. Ik ook fb. Dat komt af en toe overweldigend/massaal op mij over en dan mis ik de sereniteit van hier. Ik vind het verder ook niet erg, hou mij bezig met wat met mij resoneert :)

Geplaatst: zo sep 04, 2016 3:16 pm 

Ik vraag het me ook wel een beetje af. Zelf heb ik niet zo heel veel te zeggen momenteel, ben een beetje in mezelf gekeerd. Wel jammer dat het hier zo rustig is. Ik zit nu idd ook oa op facebook en youtube.

Geplaatst: wo sep 21, 2016 8:52 pm 

facebook heb ik ook, maar die maakte ik aan voor iets. Enige punt is dat ik ook 'vrienden' heb die voor anderen misschien raar overkomen, dus echte vrienden zal ik (op facebook dan) nooit kunnen krijgen. Op deze forum wordt er onderscheid gehouden. Je zult hier bijvoorbeeld geen backpackers, autoliefhebbers en activisten door elkaar heen zien, tezamen met je familie, je makkers van het wilde uitgaansleven en dergelijke gekken die jou privéleven weten te verklappen. Gelukkig heb ik dan vrienden in het echte leven, maar forums zijn toch echt wel leuk!

Zo zit ik nu ook op een andere hele leuke forum, en dat gaat niet over hekserij ;) maar ik mis de hekserijforum wel!

Geplaatst: wo sep 21, 2016 8:52 pm 

facebook heb ik ook, maar die maakte ik aan voor iets. Enige punt is dat ik ook 'vrienden' heb die voor anderen misschien raar overkomen, dus echte vrienden zal ik (op facebook dan) nooit kunnen krijgen. Op deze forum wordt er onderscheid gehouden. Je zult hier bijvoorbeeld geen backpackers, autoliefhebbers en activisten door elkaar heen zien, tezamen met je familie, je makkers van het wilde uitgaansleven en dergelijke gekken die jou privéleven weten te verklappen. Gelukkig heb ik dan vrienden in het echte leven, maar forums zijn toch erg leuk!

Zo zit ik nu ook op een andere hele leuke forum, en dat gaat niet over hekserij ;) maar ik mis de hekserijforum wel!

Geplaatst: do sep 22, 2016 8:25 pm 

Laatste nieuws!

Ik sprak laatst mede beheerder Erik i.v.m. iemand die zijn account op wilde zeggen.
Ik vroeg of hij al nieuws had over de nieuwe opzet van het forum. Het blijkt niet een vernieuwing van het forum te zijn. Ik zal ons gesprek tussen Erik en mij (15 September 2016)hier even posten, zodat iedereen zijn/haar gedachten erover kan laten gaan.

Enigma:

Mijn vraag aan Erik was: ... Is er al wat meer bekend over het nieuwe concept van het forum ;) Wat is ongeveer het tijdsbestek waarop wij iets mogen verwachten. Of gaat het niet door, heeft iedereen het druk, komt het later of niet? Elk antwoord is welkom en voel je niet verplicht om inhoudelijk te reageren :)

============================================================================

Erik
Message subject: Re: Verzoek.Folder: Inbox

Hey Enigma,

Momenteel is het helaas in de Belise organisatie erg stil.
Kyra heeft zich teruggetrokken, en ik gestopt met Belise om zich te kunnen focussen op andere projecten.
Ik zelf heb het verschrikkelijk druk (iets met een verbouwing en een handfasting die eraan komt). Dus de ontwikkeling van het nieuwe belise gaat tergend langzaam.

Het idee van het nieuwe Belise is meer een facebook achtig iets. Met dus de focus op spiritualistische stromingen (pagans, druids, shamans, etc...).
Hiermee proberen we het toegankelijker te maken voor iedereen, en ook meer startende aan te kunnen trekken.
Daarnaast zou er natuurlijk nog een forum gedeelte blijven, maar in afgeslankte vorm.

Helaas is het erg veel werk om dit te bewerkstelligen. Vooral omdat het allemaal op vrijwillige basis gedaan wordt in de vrije uurtjes naast het werk, en sociaal leven.

Ik hoop dat het concept wel aanspreekt?

BB,
Erik

===========================================================================

Enigma:

Message subject: Re: Verzoek.Folder: Sent messages

Hi Erik,

Daar gaan zeker heel veel privè uurtjes inzitten. Ik merk ook dat er nog weinig forums actief zijn en alles/veel via fb gaat. Ik doe zelf ook van alles met fb, omdat veel in combinatie gaat bij mij. Ik pas toe, zoek mijn eigen waarheid/wat met mij resoneert en maak verbinding tussen spiritualiteit en wetenshap. Ballans tussen hoofd en hart :) Het concept spreekt zeker aan. Ik wacht af en af en toe kom ik hier kijken, omdat ik mij op dit forum altijd prettig heb gevonden.

Bedankt voor je openhartigheid en ik wens je heel veel succes met alles in je leven.

BB Enigma ;)

Geplaatst: vr nov 18, 2016 10:48 am 

En toch blijven er wel mensen bijkomen/terug komen toch? Ik en Hans bijvoorbeeld!
Misschien is het tijd om het forum weer wat nieuw leven in te blazen?

Ik vind de rust hier fijn. Met rust bedoel ik dat ik de schreeuwende filmpjes, reclames en andere shitzooi van FB niet mis! Ik heb geen FB account meer omdat ik zat was van "Waarom wil je mijn vriendje niet zijn?" etc. Mensen die je normaal gesproken nooit spreekt willen ineens je "vriend" zijn. Vervolgens hoor je niks meer van ze en kijken ze "achter de schermen" mee. Ik hou van authentiek contact.

Mocht het forum ooit verdwijnen, ik blijf tot het bittere einde! :roosje: En als er dan vervolgens iets nieuws opkomt, dan hoor ik het dolgraag! Ik heb m'n eerste heksenvriendinnen hier leren kennen!

Geplaatst: vr nov 18, 2016 2:16 pm 

Mooi gezegd, Maartje!

Zelf heb ik via deze forum mijn routine in de traditionele Wicca gevonden,
bij een coven waar ik nu maandelijks bijeenkom en serieus ermee bezig ben.

Geplaatst: vr nov 18, 2016 9:32 pm 

Ik ben ook terug na een tijdje weg te zijn geweest. Het lijkt me leuk om het forum nieuw leven in te blazen. Ik ken in mijn dagelijks leven niet zoveel mensen die zich met dit soort dingen bezig houden.

Facebook etc heb ik ook niet meer.

Geplaatst: za nov 19, 2016 8:48 am 

:heks: Mooi! :D

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur