Het is nu zo jul 22, 2018 7:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: heksen in Zwolle
Geplaatst: wo feb 19, 2014 8:58 pm 

hoi,

zijn er heksen in zwolle?

:heks:

Laatst bijgewerkt door Merula op zo feb 23, 2014 11:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichttitel: Re: Covens en heksen in Zwolle
Geplaatst: zo feb 23, 2014 10:46 pm 

Ik denk dat je iets specifieker moet zijn naar wat je zoekt, want voor zover ik weet, is er in elke provincie wel 1 coven te vinden, maar meestal zijn ze daar niet echt open over.

Berichttitel: Re: heksen in Zwolle
Geplaatst: di jul 01, 2014 1:34 pm 

Hoi! Ik ben nog maar net nieuw hier. Maar ook uit Zwolle :heks:

Geplaatst: di aug 19, 2014 5:27 pm 

:heks:[/quote]
Zusje schreef:
Hoi! Ik ben nog maar net nieuw hier. Maar ook uit Zwolle :heks:

leuk :roosje: we kunnen elkaar leren kennen op dit forum. Heb jij een onmoetingtopic?

Geplaatst: za jan 24, 2015 5:29 am 

Hoi hoi, ik kwam even aanbellen hierzo, het is laat maar ja, alstublieft excusseert u mijn spelling daardoor, ik typ dit namelijk om 05:26 s' ochtends, maar tja.

Ik woon ook in zwolle gedeelte Holtenbroek, ik ben bijna 18 en ik ben al redelijk lang bezig met spreuken, demonology, rituelen, voodoo, cirkels, chanting en ik ben een erg plannend persoon, ik hoopte hier een Coven te vinden en dan stuit ik op de pagina aan, helemaal mooi :)

Groetjes,

Draenne WolfBlood

Geplaatst: di maart 03, 2015 10:51 pm 

DraenneWolfBlood schreef:
Hoi hoi, ik kwam even aanbellen hierzo, het is laat maar ja, alstublieft excusseert u mijn spelling daardoor, ik typ dit namelijk om 05:26 s' ochtends, maar tja.

Ik woon ook in zwolle gedeelte Holtenbroek, ik ben bijna 18 en ik ben al redelijk lang bezig met spreuken, demonology, rituelen, voodoo, cirkels, chanting en ik ben een erg plannend persoon, ik hoopte hier een Coven te vinden en dan stuit ik op de pagina aan, helemaal mooi :)

Groetjes,

Draenne WolfBlood

hoi, bedankt voor je reactie. Ik hoop iemand te kunnen vinden die ook wiccan/heks is, van wie ik over wicca kan leren of die gene met mij mee kan leren. En misschien een vriend van me kan worden.
Ik woon in Zwolle-Zuid.

Geplaatst: di mei 19, 2015 12:51 pm 

Als mensen hier nog steeds naar zoeken kan ik jullie doorverwijzen naar ''het zusje van licht''.
Een spirituele cadeauwinkel waar veel heksen komen. De meesten die ik ken zijn niet van de Wicca maar ik ken een man die er vaker komt die wel in een Wicca coven is begonnen.

https://nl-nl.facebook.com/pages/Zusje- ... 3328092181

De winkel is in de binnenstad, mandjesstraat 8, tussen het kerkbrugje en de diezerstraat. Ze zijn van woensdag tot en met vrijdag open.
Er zijn twee vrouwen die afwisselend achter de balie staan, beide zijn al tijden actief heks en kennen Zwolle ook goed, dus ieder van hen zou je verder kunnen helpen.

Geplaatst: di dec 22, 2015 11:19 am 

hoi,

ik kom uit Kampen en zou ook wel graag willen leren van anderen (zonder bij een Coven te gaan). Hekserij is alleen met nog helemaal nieuw voor mij, met edelstenen ben ik al wel wat langer bezig.

Geplaatst: di dec 22, 2015 11:15 pm 

Hoi Chara, een tip: je kunt degene uit Zwolle altijd een pm sturen of zij naar jou. Dan krijgen ze in hun eigen email adres ook een mail dat ze een pm hebben en op deze sub-forum reageren.

Zo schud je hen even wakker ;) Ik hoop op reactie van een Zwollenaar voor je (of iemand uit Kampen).

Geplaatst: zo feb 21, 2016 12:13 am 

Chara schreef:
hoi,

ik kom uit Kampen en zou ook wel graag willen leren van anderen (zonder bij een Coven te gaan). Hekserij is alleen met nog helemaal nieuw voor mij, met edelstenen ben ik al wel wat langer bezig.

Hoi Chara,

Ik zou graag met je in contact komen :). Kan je alleen geen PB sturen, dus ik hoop dat je dit leest.

Groetjes Woezel

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur