Het is nu ma okt 22, 2018 12:12 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Covens omgeving Arnhem
Geplaatst: di jan 20, 2015 2:14 am 

Ik ben al een tijdje op zoek naar een coven in de buurt van Arnhem, nu ben ik al bekend met Irminsol alleen roept deze mij niet. Punt is dat ik vooraf vaak al een gevoel heb bij een groep en dat maakt het leuk om te zoeken!

Aan de ene kant meen ik dat ook echt :) Dan maak ik geen verkeerde keuzes (voor mijzelf.
Aan de andere kant meen ik het niet, want het zorgt er voor dat ik kieskeurig over kom en dat vind ik zelf vervelend.

Ik plaats deze post dan ook met moeite, want ik vind het lastig om duidelijk aan te geven dat ik opzoek ben naar een coven in de omgeving. Ik zou eventueel zelfs een beetje kunnen reizen, mits het niet te duur wordt financieel gezien. Ook merk ik dat ik het zelf vrij lastig vind om een coven te vinden, vooral omdat de meeste sites niet meer worden bijgehouden en daardoor wordt er ook niet meer gekeken naar de mail die gekoppeld is aan de site. En laat ik zo zeggen, ik heb niet echt vrienden in de buurt die mij eventueel een richting op kunnen sturen van waar ik moet zoeken.

Wat is nou slim voor mij om te doen/hoe kan ik dit het beste aanpakken?
En ik vroeg mij af of dit normaal is (het moeite hebben met het aangeven)?
Voor een bijna 23 jarige die al een tijdje op zoek is, lijkt er weinig anders aan te doen dan het openbaar te maken.

Mocht je iets weten en het niet openbaar willen zeggen, mag je natuurlijk ook gewoon een persoonlijk berichtje sturen ;)

Blessed Be,
Luthriann

Berichttitel: Re: Covens omgeving Arnhem
Geplaatst: wo jan 21, 2015 1:24 am 

Hoi Luthriana, pas geleden was hier op het forum een idee gestart door Gadey om een studie groepje op te richten voor mensen uit jou provincie. Er waren een paar anderen die dat ook wel zagen zitten.
Hier de link: http://www.beliseheksenforum.com/viewtopic.php?f=102&t=8783
Je kunt als je wilt ook een pm sturen naar zij die op dat draad hebben gereageerd, vast wel dat jullie daar samen een studiegroep/ coven kunnen oprichten, als zij zoiets graag willen.
Ook nog van harte welkom hier :) je hebt een mooi welkomstverhaal geschreven.
Groetjes, Wickie

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur