Het is nu do jul 19, 2018 2:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: openen meetingsplek apeldoorn gelderland veluwe
Geplaatst: wo dec 03, 2014 11:04 am 

Hoi allemaal
Ik ben opzoek naar heksen in mijn omgeving die zin en leuk vinden samen bij elkaar te komen. Ik ken geen heksencafe in apeldoorn.

Ik ben bereid een meetingsplek te organiseren is t hier mogelijk te chatten in prive?

Voor vragen of wat dan ook ik hoor graag jullie reactie hierop.
Zijn er hier mensen in mijn omgeving? En is er interesse?
Liefs

Berichttitel: Re: openen meetingsplek apeldoorn gelderland veluwe
Geplaatst: wo dec 03, 2014 8:15 pm 

Ik denk dat dit in het gedeelte over covens/studiegroepen gezocht zou horen, maar ik heb er zeker wel interesse in. Apeldoorn is goed te doen :)

Geplaatst: do dec 04, 2014 3:41 am 

gadey schreef:
goed stuur maar :)
Dank hibou

Zijn er veel mensen hier die geen opleiding doen of willen doen?
Ik denk dat er genoeg mensen zijn op deze forum die wel graag zo`n soort opleiding doen.
---------------------------------------------

In Arnhem is (of helaas was?) er ook een heksencafé. Dus zuidwaarts van Apeldoorn, en ten oosten van Eden. Eerst even mailen voordat de heksencafé met de noordezon vertrokken is: hc.arnhem@gmail.com. Als je respons krijgt, is dat misschien ook een leuke ontmoetingsplek voor jou en Eldridge. Op noordwaarts van Apeldoorn woont Merel in Zwolle, misschien is zij ook nog zoekende, dan kan Apeldoorn of elders wel de perfecte plaats zijn voor een gezellige heksenmiddagje?

Misschien dat jullie beide ook met Azriëlle kunnen coördineren, die ook in Gelderland woont. En, Eldridge, mocht je misschien contact hebben gekregen met Delisia bij het subforum Coven/studie groep Gelderland, dan begin je al ergens een groepje te vormen ;) Hier zijn jullie vast niet de enige Gelderlanders. Ik zou zeggen, trekt de stoute schoenen aan, trommel ze op, en een zegevolle tocht gewenst :heks:

Liefs, Wickie
---------------------------------------

ps: niet-Gelderse forumleden, misschien lijkt het ook leuk om eens een dagje ergens naar Gelderland te gaan? Decembermaand is dan wel een drukke maand en van :| weinig centen.. (kan eventueel in een andere topic besproken worden)

Laatst bijgewerkt door Wickie op do dec 04, 2014 4:14 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:12 am 

Hoi dank voor je reactie

Ik zoek echt mensen die naar apeldoorn willen komen voor soort oefen werkgroep samen komen gedachte uitwisselen.

ook voor de niet gelderlanders!! zeggen daar heb ik behoefte aan is goed. Het gaat erom wil je de reis ervoor maken.

Wie weet hebben we straks leuke groep mensen bij elkaar.

Ik hoop dat andere leden van dit forum t ook lezen. Ik hoop op meer reacties. Ik kan me voorstellen dat naast eldrique er neer graag bijeenkomen.

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:23 am 

Ps wicky
Je noemt paar namen maar ik krijg t nog niet voor elkaar prive bericht aan je te sturen.

Zouden zij dit lezen? Misschien kun je hen een berichtje sturen ??

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:27 am 

Zo, jij bent laat of vroeg? wakker :mrgreen: net na mijn bericht :)

Ik denk zeker wel dat als meerdere deze topic lezen, dat op ten duur er wel mensen samen willen komen.
Dan kan dat wel ook voor de niet-Geldersen een goede topic zijn ;) zoals je zegt. Voor mij is het nu in deze maand wat moeizamer om te treinreizen vanwege mijn lage financiën op het moment. Als het mooi weer was pakte ik wel de fiets :mrgreen:

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:30 am 

gadey schreef:
Ps wicky
Je noemt paar namen maar ik krijg t nog niet voor elkaar prive bericht aan je te sturen.

Zouden zij dit lezen? Misschien kun je hen een berichtje sturen ??

Lukt het niet om links onder een prive bericht te sturen? Daar staat een soort vierkantje
Anders, als het niet lukt, wil ik best wel voor je naar hun een prive bericht sturen.
Ik ga zo wel slapen, dan kijk ik morgen naar het forum.

Dan wens ik je alvast een goede nachtrust, of een goeie morgen? ;)

Laatst bijgewerkt door Wickie op do dec 04, 2014 4:34 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:33 am 

T samen komen wou ik laten ingaan vanaf jan.
Heb jij opleiding gehad wickie?
toch zou ik t leuk vinden als je me wilt helpen hier mensen bij elkaar te zoeken. Misschien heb je zelf ook zin?

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:47 am 

Ik heb wel bezig op mijn spirituele weg. Het beste als je een opleiding wilt beginnen is om sowieso met een ontmoeting te starten. Gewoon een gezellig middagje. Het is fijner voor je als je de mensen eerst 'gezien' hebt en zo leert kennen, in plaats van alleen via de elektronische snelweg. Zolang je met mensen bent die actief zijn en echt willen, kom je er wel ;) In ieder geval voor mij na december rond januari of misschien met Imbolc? kan een frisse start zijn :) Rond de Imbolc worden dan de zaden geplant, is het niet..

Ik pm je wel , en natuurlijk help ik graag! :heks: ben nu wel erg aan mijn bedje toe :)

Laatst bijgewerkt door Wickie op do dec 04, 2014 4:50 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: do dec 04, 2014 4:48 am 

Ik heb wel bezig op mijn spirituele weg. Het beste als je een opleiding wilt beginnen is om sowieso met een ontmoeting te starten. Gewoon een gezellig middagje. Het is fijner voor je als je de mensen eerst 'gezien' hebt en zo leert kennen, in plaats van alleen via de elektronische snelweg. Zolang je met mensen bent die actief zijn en echt willen, kom je er wel ;) In ieder geval voor mij na december rond januari of misschien met Imbolc? kan een frisse start zijn :) Rond de Imbolc worden dan de zaden geplant, is het niet..

Ik pm je wel , natuurlijk help ik graag! :zenn: ben nu wel erg aan mijn bedje toe :)

oeps, hoe verwijder je een dubbele bericht? :mrgreen:

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur