Het is nu do apr 26, 2018 6:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: openen meetingsplek apeldoorn gelderland veluwe
Geplaatst: do dec 04, 2014 10:16 am 

Hallo Wickie en Gadey,

Ik heb met Azrielle wel wat contact gehad, ook een paar andere hier uit de buurt heb ik via hier wel eens contact. Jammer genoeg heeft Delisia nooit op mijn PB geantwoord ik zal het nog eens proberen :) Denk zeker wel dat er een groepje bij elkaar te krijgen is :)

Geplaatst: do dec 04, 2014 11:32 am 

Wickie schreef:
Ik heb wel bezig op mijn spirituele weg. Het beste als je een opleiding wilt beginnen is om sowieso met een ontmoeting te starten. Gewoon een gezellig middagje. Het is fijner voor je als je de mensen eerst 'gezien' hebt en zo leert kennen, in plaats van alleen via de elektronische snelweg. Zolang je met mensen bent die actief zijn en echt willen, kom je er wel ;) In ieder geval voor mij na december rond januari of misschien met Imbolc? kan een frisse start zijn :) Rond de Imbolc worden dan de zaden geplant, is het niet..

Ik pm je wel , natuurlijk help ik graag! :zenn: ben nu wel erg aan mijn bedje toe :)

oeps, hoe verwijder je een dubbele bericht? :mrgreen:

pm me maar en misschien kun je die mensen ook pmen?
ik hoor graag prive wat meer over je :)
Ik ben met je eens opleiding is belangrijk maar daarnqast vrienden oefen groep ook.
en gezellig

Geplaatst: ma dec 08, 2014 12:51 am 

gadey schreef:
pm me maar en misschien kun je die mensen ook pmen?
Ik heb je pm gestuurd, Gadey :)

Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om ergens in de maanden januari of februari een meeting te doen?
Voornamelijk ergens overdag in een stad zoals Apeldoorn, een gezellige heksendagje Gelderland :heks:
Lijkt me superleuk! :D wie o wie?

Geplaatst: di dec 30, 2014 1:09 am 

Leuk idee om samen te komen. Is het idee om echt een structurele studie groep te beginnen? En alleen in Apeldoorn of kan de locatie ook gewisseld worden? Ik zou graag wat mensen leren kennen.

Geplaatst: di dec 30, 2014 2:31 am 

Hoi
Ik wou t in adoorn oprichten..
Maar ik ben ook bezig met heksen opleiding.
Hoe zit t met jou wolfje?

Ik woon in adoorn. Ik zoek eigenlijk iemand die in een coven wil leren waar ik mee kan rijden.

Ik heb wat contacten maar ik vind eng om in donker te rijden.

Berichttitel: .
Geplaatst: di dec 30, 2014 12:21 pm 

.

Laatst bijgewerkt door Elora Willow op ma maart 09, 2015 5:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Geplaatst: zo jan 04, 2015 7:47 pm 

Na de 23e (cash day :mrgreen: ) lijkt het mij ook erg leuk om richting Apeldoorn te gaan voor een heksenmiddagje. Op 1 februari kan ik niet om alvast aan te geven.

Elora, dat zou je best kunnen bespreken tijdens een samenkomst. Zoiets is om te beginnen overdag in een dorpje of een stad aanbevolen. En natuurlijk kost de reis (Brabant - Apeldoorn) ook wat centen, zoals ik versta hoe jij dat aangeeft. Mijn plaatsje (IJmuiden - Apeldoorn) "the same", zeker bijna 40 euro retourtje als je op ns.nl kijkt. Maar dat kan ik gerust wel opbrengen voor een keer. Een keer dus.. niet steeds :lol: ..In de zomer zou ik in mijn situatie gerust maandelijks de fiets kunnen pakken. Dat kost mij slechts een paar energie repen en wat voedsel onderweg :D en dan maakt het mij niet uit in welk uithoek van het landje jij woont ;) Maar nogmaals lijkt mij een winterse meeting in Apeldoorn erg leuk!

Om alvast wat weekendtijden neer te gooien: 24, 25 januari, 31 januari, 7, 8 februari, op de 14e Valentijnsdag? ;) , of de dag daarna, vieren we gelijk carnafal, haha! een andere datum? Ik kan ook doordeweeks, maar dan werken vaak de meeste mensen. Hoe dan ook, wanneer schikt het jullie? Ik zou zeggen, gooi maar wat tijden neer! de uren en de minuten volgen vanzelf wel :)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur