Het is nu vr jan 19, 2018 4:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Start Meeting/workshop dagen?
Geplaatst: do jul 23, 2015 7:01 pm 

Hallo allemaal,

Ik heb iets bedacht! :zenn:

Maar ik zal nog eerst even zeggen wie ik ook alweer ben; Ik ben Amaris Aliance (ook wel Sanne ;) ), 21 jaar, wonend in Brummen, invalleerkracht basisonderwijs en ik bewandel nu zo'n 7 jaar het heksenpad. Hoewel ik het solitaire aspect van de hekserij iets prachtigs vind, mis ik toch ook contacten. Ik heb een hele poos in een online coven gezeten, maar die coven is niet meer. Als de Belise Meeting er is, ben ik daar wel te vinden. En ik ben nu ook Keltfest verslaafd, vooral bij de Celtic Spirit tent. Maar dat terzijde :P

Waar het mij nu om gaat; ik ben al lange tijd op zoek naar een soort studiegroepje, of vaste/regelmatige dagen om naar uit te kijken om in contact te komen met andere heksen/pagans om mee te kletsen, maar ook echt iets mee te ervaren. Kennis uitwisselen, samen wat ondernemen etc. Ik merk aan mijzelf hoeveel ik hier wel niet van leer (zoals op Keltfest of de Belise meetings). Ik heb vaak gedacht om workshops te gaan volgen of zelfs cursussen/jaartrainingen, maar het valt me gewoon op hoeveel geld dat vaak kost!

Nu ben ik (pas) 21, vergeleken met anderen heb ik misschien weinig kennis, maar toch wil ik die kennis verder delen. Daarom kwam ik op het idee om zelf dagen te organiseren. Een meeting (voor de gezelligheid) :heks: , maar ook met een workshop (voor diepgang en ontwikkeling) :zenn: . Ik wil zelf dan de workshop verzorgen, maar andere zouden dat ook kunnen doen (of kunnen mij aanvullen), misschien met een thema.

Mijn vraag is nu of mensen daarin geïnteresseerd zouden zijn. :D Het enige wat dus van belang is, is dat je ervoor zou willen reizen. Locatie: mijn huis, bos van Brummen of een andere mooie locatie hier in de buurt (denk aan de Postbank in Rheden of misschien wel het Sonsbeekpark in Arnhem bijvoorbeeld).
Voor de dag zelf reken ik geen kosten, ook omdat mensen benzine en/of treingeld moeten betalen en dat is vaak al meer dan zat. De dag(en) zal waarschijnlijk in het weekend vallen. Mochten er veel studenten komen die doordeweeks gratis kunnen reizen, is het ook een idee om doordeweeks af te spreken (middag/avond)
Als iedereen ook iets lekkers mee zou nemen, zou dat natuurlijk top zijn! :mrgreen:

Ik hoor graag van jullie! Ik hoop zo dat dit iets gaat worden :D
Inmiddels is er al een datumprikker; http://doodle.com/ihtfkae8autgagcw

Veel liefs,
Amaris :roosje:

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

Laatst bijgewerkt door Amaris op za jul 25, 2015 11:11 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichttitel: Re: Start Meeting/workshop dagen?
Geplaatst: vr jul 24, 2015 5:43 pm 

Ik heb wel interesse! Lijkt me een leuk idee :)
Natuurlijk is het praktisch altijd iets moeilijker maar als de dagen uitkomen dan valt er vanuit mijn kant zeker wel iets te regelen om jou kanten op te komen. Misschien dat ik dan ook mensen van mijn groepje meekrijg. Want op het moment doen we niets meer samen.

Groetjes Hibou

Geplaatst: vr jul 24, 2015 8:30 pm 

Gaaf initiatief, ik herken je verhaal heel goed... hou me maar op de hoogte!! =)

Geplaatst: za jul 25, 2015 4:15 am 

Een spirituele heksenmeeting in Gelderland heeft mij altijd wel leuk gevonden. Alleen
zou ik tot heden niet mee kunnen doen aan een vaste studie groep (coven) dat op
tijdstippen bij elkaar komt, daar ik mij richt tot de groep/coven in mijn provincie. Is dat
een vereiste voor de meeting?

Ik sta wel open om mijn horizon naar het oosten te verbreden in contacten op het gebied
van hekserij. Zo kun je inderdaad, zoals je zegt, veel van elkaar leren. Al gaat hekserij en
spiritualiteit bij mij vooral om dit samen te kunnen delen met mensen op soortgelijke
spirituele nivo. Als voorbeeld; zelf doe ik vaak (altijd tot zover ik kan) mee met spirituele
wandelingen zoals in het kennemerduin. Dit georganiseerd voor pagans, heksen, etc.
geeft mij al een zeer goede aanvulling en kracht op het gebied van, laat ik het noemen
spirituele voedsel. Lijkt me nogmaals leuk om een meeting te doen in Gelderland!

Geplaatst: za jul 25, 2015 4:21 am 

Lijkt me nogmaals leuk om een meeting te doen in Gelderland! In of op en rond Brummen dus :)

ps: dubbele post omdat mijn computer internet raar doet bij het wijzigen vanmijn tekst :? :type: :?:

Geplaatst: za jul 25, 2015 10:44 am 

Oh wat leuk! :mrgreen: Leuk dat jullie al gereageerd hebben :type:

Natuurlijk is het geen vereiste Wickie ;) Een vast groepje zou mooi zijn, maar het is toch ook interessant om steeds een wisselende groep te hebben. Denk ook niet dat een vaste groep zomaar te realiseren is. Ik ben al helemaal blij dat je het ziet zitten om eens deze kant op te komen.

Goed idee Hibou om wat andere mensen mee te sleuren :P Dat zal vast ook goed zijn voor jullie groepje. Lekker erop uit, samen weer ervaringen beleven. Top :mrgreen:

Wat vinden jullie handig; zal ik gewoon wat data roepen om te kijken of er iets voor jullie bij zit?
Of misschien zo'n online data prikker?

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

Geplaatst: za jul 25, 2015 10:51 am 

Je kan Doodle gebruiken, vind ik erg handig om mee te werken :)
Voorlopig ben ik werkzoekend dus heb ik nog zeeën van tijd.

Groetjes Hibou

Geplaatst: za jul 25, 2015 11:11 am 

Ik heb er eentje aangemaakt; http://doodle.com/ihtfkae8autgagcw

Geplaatst: za jul 25, 2015 12:16 pm 

Ingevuld!
Maar eh... is het een beetje te bereiken met openbaar vervoer?

Geplaatst: za jul 25, 2015 12:20 pm 

Brummen heeft gewoon een station waar sprinters langs komen :mrgreen: Vanaf daar is het een kwartiertje lopen naar mijn huis, en binnen 10 minuutjes ben je in het bos.
De grote stations op deze lijn zijn Nijmegen-Arnhem-Zutphen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur