Het is nu do apr 26, 2018 6:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Walpurgisnacht!
Geplaatst: za apr 30, 2016 10:35 pm 

Hoi allemaal!

Vannacht is het Walpurgisnacht. Ik ben heel benieuwd of sommige van jullie dat van plan waren te vieren. Ik had gelezen dat er soms wat gebeurt bij het Solse Gat...

Ik ben heel benieuwd om de komende dagen te lezen of er van jullie zijn die nog wat gedaan hebben deze nacht. :heks:

Berichttitel: Re: Walpurgisnacht!
Geplaatst: wo mei 04, 2016 9:46 pm 

Ik zelf heb heel veel buiten gewandelt en een lang ritueel gedaan. Verder een beetje spellwork en divinatie. Ben ook begonnen met hardlopen met de app Zombies, Run! 5k. Dat was erg leuk. Paar dagen daarvoor was ik bij de Elf Fantasy Fair, was ook super leuk (het was mijn eerste keer).Heb jij nog wat gedaan?

Berichttitel: Re: Walpurgisnacht!
Geplaatst: za mei 14, 2016 9:05 pm 

Mele schreef:
Ik zelf heb heel veel buiten gewandelt en een lang ritueel gedaan. Verder een beetje spellwork en divinatie. Ben ook begonnen met hardlopen met de app Zombies, Run! 5k. Dat was erg leuk. Paar dagen daarvoor was ik bij de Elf Fantasy Fair, was ook super leuk (het was mijn eerste keer).Heb jij nog wat gedaan?

Hoi Mele, MM!

Dank je voor je reactie.

Wat leuk van je te horen dat je buiten een lang ritueel hebt gedaan! En heel sportief dat je flink aan de gang bent gegaan. En wat leuk dat je naar de ELf Fantasy Fair bent gegaan. Dat was toch in het prachtige Kasteel Haarzuilen? Ja, daar had ik ook wel heen gewild. Het liefst was ik naar het Solsche Gat gegaan, maar dat is een beetje ver uit de buurt. Ik woon onde r de rook van R'dam en daarom ben ik naar de Biesbosch gegaan bij Dordt. Daar heb ik zelf ook heel veel gewandeld. Ik heb geprobeerd de mystieke kracht te ervaren en te proeven. Alleen had ik daarvoor eigenlijk 's nachts moeten gaan. Maarre... :o

Ik zou dolgraag van je willen horen wat voor ritueel je gedaan hebt. Heb je dat alleen gedaan of met leden van je coven? en hoe heb je dat georganiseerd zonder gestoord te worden? Sorry voor zoveel vragen maar ik ben nieuw in het Wicca en vind het allemaal razend interessant.

BB

Hartelijke groetjes,

Karantes (dit is mijn nieuwe naam die ik heb aangenomen :) )

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur