Het is nu zo apr 22, 2018 5:39 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Opdragen, wijden en programmeren van kristallen & edelstenen
Geplaatst: di sep 11, 2012 10:33 am 

Waarom moet je je kristal/steen wijden of opdragen?? Hoe dat je dat?? Dat vertel ik allemaal hier onder.

Als je je kristal/steen hebt gereinigd dan is het belangrijk om het te wijden of opdragen. Hierdoor is het kristal of steen inzetbaar voor het hoge welzijn voor ieder. Hierdoor bescherm je het kristal/steen voor iedereen die er misbruik van wilt maken van zijn kracht. Want je kan de kracht van de kristal/steen voor zo wel positieve of negatieve doeleinden gebruiken.

Hoe wijd je je kristal/steen in?
Hou het kristal/steen in je handen. Visualiseer dat je wordt omgeven door een beschermende koepel of licht. En zeg; ‘Ik wijd deze steen aan het hoogste welzijn van iedereen.’ Je kan ook wat anders zeggen, maar dat ligt helemaal aan jezelf.

Programmeren van kristallen en edelstenen
Je kunt kristallen voor verschillende doeleinden gebruiken. Je kan voor het programmeren het beste een doorzichtige kwartskristallen gebruiken gebruiken, maar dan moeten ze wel doorzichtig zijn. Want de gekleurde zijn al geprogrammeerd, op grond van hun kleur, trilling en minerale samenstelling. Als je jouw kwartskristal wilt programmeren, dan moet je wel heel duidelijk zijn over wat je bedoeling is, want de kristallen hebben de neiging om die te versterken.

Hier zijn een paar voorbeelden waar je je kristal voor kan programmeren;
* zelfgenezing
* genezing van anderen
* genezing op afstand
* meditatie
* contact met engelen
* bescherming
* harmonie
* liefde
* droomuitleg
* waarzeggen
* manifestatie
* je thuis- of werkomgeving stimuleren
* vitaliteit en energie
* bevrijding van stress, innerlijke rust en vrede
* herinnering aan vorige levens
* aarden

Hoe programmeer je een kwartkristal?
Zodra je weet wat je wilt met je kwartskristal, hou je het kwartskristal voor je hartchakra. Haal een paar keer diep adem om je geest te richten en om de verbingen te maken en te voelen. Breng daarna het kristal naar he derde oog chakra en geef harop of in stilte het doel wat je wilt door. Bijvoorbeeld; ‘Ik programmeer deze kristal voor liefde, vitaliteit en energie en om te aarden.’ Herhaal dit een paar keer om je doel duidelijk te maken. Je merkt vanzelf wel wanneer je klaar bent met het programmeren. En als je dat gevoel hebt, maak je dan los van het geprogrammerde kristal en leg het weg.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groetjes, Spider

[ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur