Het is nu ma dec 17, 2018 2:55 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: pendelen
Geplaatst: di aug 12, 2008 7:20 pm 

Kan je met pendelen iemands seksuele voorkeur bepalen?

Een kennis van mij was aan het pendelen en vroeg via MSN wat hij kon vragen. Dus ik antwoorde: "je kan vragen of ik later lesbisch ben." Hij antwoordde dat het antwoord ja was.

Nou heb ik in een boek gekeken genaamd "Pendelen van A tot Z" en daar heb ik niets gevonden over seksuele voorkeuren.

Vandaar de vraag: kan je met pendelen iemands seksuele voorkeur bepalen?

Berichttitel: re: pendelen
Geplaatst: di aug 12, 2008 7:43 pm 

Mijn eerste ingeving is nee. Simpelweg omdat je sexuele voorkeur vastligt bij je geboorte. Misschien kun je wel vragen of iemand een bepaalde voorkeur heeft, maar een betrouwbaar antwoord krijg je denk ik niet.

Maar hang me er niet aan op.

Blessed be,

Purper

Geplaatst: wo aug 13, 2008 5:40 pm 

Misschien een beetje off-topic,maar dit wil ik graag aan jullie vertellen. Ik heb nooit aan pendelen gedaan,maar iets anders dat misschien ook pendelen genoemd kan worden.(?) Ik was veertien jaar,en het was eigenlijk als grapje/spelletje bedoeld. Een klasgenootje vroeg mij te voorspellen hoeveel kinderen ze later zouden krijgen,en of het een jongen of meisje zou zijn. Ik hield een gouden ketting boven de opengehouden handpalm van mijn klasgenootje,draaide 3 cirkels en wachtte af. Het was zo dat als de ketting rondjes maakte,het een meisje zou zijn,en als hij in de lengte bewoog,het een jongen zou worden. De ketting bewoog net zo lang,als hoeveel kinderen je zou krijgen. Wij hadden er achteraf vaak om gelachen,en de hele klas kwam bij mij om te weten hoeveel kinderen ze zouden krijgen. Nu 12 jaar later ontmoet ik 2 van mijn klasgenoten,en hebben inderdaad het aantal kinderen gehad,die ik had "voorspeld" ! In de zelfde volgorde ook nog! Ik had vijf jaren geleden dit ook gedaan met 2 andere vriendinnen,en die zouden eerst 2 zonen krijgen en daarna een dochter. Vorig jaar hebben ze elk een zoon gehad,dus nu maar afwachten op de volgende zoon en dochter.

groetjes,
Suhana,

Geplaatst: wo aug 13, 2008 6:32 pm 

Hahahahaha Walter,dat wil ik wel graag voor je kijken. Ik heb dus een aantal keren gezien dat de antwoorden klopten,maar ik ben er toch niet echt diep in gaan geloven,ik heb het echt een aantal keer puur als grap gedaan,met een halsketting die ik of de andere persoon op dat moment droeg. Zo was er een koppel ,waar ik de jongen en het meisje apart had gehouden,maar ik kreeg bij beiden hetzelfde antwoord. Ze trouwden na een paar maanden,maar ik heb ze daarna niet meer ontmoet.

Maar nu jij mij dit vraagt Walter,de ketting staat stil als je geen kinderen meer gaat krijgen. Dat heb ik bij mijn moeder gezien. Iemand had voor mijn geboorte voorspeld dat mijn moeder 5 kinderen zou krijgen. Ik kwam eerst,daarna mijn jongere broer,daarna een miskraam,daarna nog twee jongens. Dus ja inderdaad 5. Maar mijn "pendel" voorspelde een zesde,een meisje. Dus werd er uitbundig gelachen,want mijn jongste broer was tien en mijn moeder was niet van plan nog kinderen te krijgen. En toch werd ze 2 jaren later weer zwanger. Ze wist het niet en het werd een miskraam. Het schijnt dus allemaal wel te kloppen,maar ik doe het toch niet meer. Alleen op speciale verzoekjes zoals van Walter hihihihi.

Ik wil gewoon geen antwoorden meer weten,ik weet niet waarom. Misschien door de dingen die ik de laatste tijd meemaak.....

Kusjes,
Suhana,

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur