Het is nu za aug 18, 2018 5:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: SEASCROLLS EDITIE IMBOLC 2012
Geplaatst: wo feb 01, 2012 9:49 pm 
Site Admin

Lieve allemaal,

Hierbij weer een nieuwe editie van onze nieuwsbrief, de Seascrolls! In het licht van de halve maan, met prikkelende huid van de kou, lekker op de bank met je laptop of met een kop warme choco achter de computer, hoe je het ook wilt, een verwarmende Imbolc Seascrolls.

Via deze link: Seascrolls Imbolc 2012 kun je de Seascrolls bekijken.

Veel plezier met lezen!

Berichttitel: Re: SEASCROLLS EDITIE IMBOLC 2012
Geplaatst: wo feb 01, 2012 10:01 pm 

Heel mooi. Treffend..Imbolc..zwangerschap van de opkomende natuur..sfeervol..Merlin..Kleurrijk..inspirerend. :heks:
Dank jullie wel.

Liefs, :roosje:
Aphro

Geplaatst: do feb 02, 2012 11:01 am 

Gisteravond al met veel plezier gelezen:D

Leon

Geplaatst: do feb 02, 2012 2:00 pm 

Afbeelding

.....wat is een fluffy bunny? Is dat net zoiets als een dom blondje? ik ken de term niet.....

Geplaatst: do feb 02, 2012 2:14 pm 

Even grof gezegd iemand die net komt kijken in de hekserij (niet zelden via series zoals Charmed), en vrijwel altijd van jonge leeftijd (de puberjaren zullen we maar zeggen). De precieze definitie verschilt nog wel eens, maar ik zelf maak nog wel onderscheid tussen 'nieuwe' heksen die serieus geïnteresseerd zijn, en 'nieuwe' heksen die gelijk claimen aura's te kunnen lezen én te kunnen teleporteren én dagelijks spreken met de overledenen én uittreden al tot in de puntjes beheersen. (Totaalpakketje bovennatuurlijk talent) Dat zou je fluff-bunny's kunnen noemen. :)

't Is niet echt een compliment, maar goed, je kunt je ook afvragen wie niet een beetje fluff-bunny is geweest. Toen ik 13 was beweerde ik weliswaar niet dat ik aura's kon lezen, maar god, wat vond ik mezelf wijs voor mijn leeftijd.... :mrgreen:
(Nog steeds natuurlijk ;) )

EDIT: en waar ik hier voor eigenlijk kwam: ziet er mooi uit! :mrgreen:

Geplaatst: do feb 02, 2012 5:09 pm 

Charmed staat bij mij wel op de lijst om nog een keer te kijken, maar ben nog met buffy the vampire slayer aan het kijken:P

Ik heb een keer gehad dat mijn moeder voor een witte muur stond en ik een soort cirkel om haar heen zag. Dit had niet echt kleuren. Verder heb ik nog nooit iets van aura's gezien.

Teleporteren is onmogelijk ook al wordt wel beweerd dat ik het doe, omdat ik af en toe nogal stil ergens binnen kan komen. Komt omdat sommige mensen gewoon niet oplettenxD

Wat betreft kennis heb ik inderdaad het gevoel alsof ik een stuk verder ben dan mensen van mijn leeftijd; ken weinig mensen van mijn leeftijd die in het bestuur van een multinational zitten;) voor mij is het eigenlijk puur een opdracht, maar ze komen continu met nieuwe taken aanzetten:P

Geplaatst: do feb 02, 2012 5:18 pm 

Ooit was er een 14 jarige jongen die op een groot forum (de msn clubs nog) poste: "Help!!!! Ik heb een pentagram op mijn muur geschilderd, en nu bladderd hij af, WAAROM is de godin boos op me!! Wat heb ik fout gedaan!"

Extreme huppelheksjes :p

Knuff
Vogeltje

You're setting me free with one more kick in the teeth

Geplaatst: do feb 02, 2012 5:32 pm 

leonard102 schreef:
Charmed staat bij mij wel op de lijst om nog een keer te kijken, maar ben nog met buffy the vampire slayer aan het kijken:P

Oh ik heb ook wel eens Charmed gekeken hoor. En Harry Potter gelezen en gekeken. Niks mis mee. Zolang je jezelf er maar niet volledig in verliest, wanneer de tv ook uit staat. Dat idee :)

Citaat:
Ik heb een keer gehad dat mijn moeder voor een witte muur stond en ik een soort cirkel om haar heen zag. Dit had niet echt kleuren. Verder heb ik nog nooit iets van aura's gezien.

Er zijn wel mensen die zeggen dat de ze aura's kunnen waarnemen. Ik kan het zelf niet (nooit echt intensief op geoefend, maar ook geen natuurtalent ;) ) maar ik wil dat best geloven :) Het is alleen meer dat sommige mensen binnenkomen vallen en dan van de daken moeten schreeuwen dat ze twintig verschillende "Sup@powerzzz!"(Inclusief de msn-taal) hebben. Of die zoals Havik omschrijft zich iets te veel laten meevoeren...

Citaat:
Teleporteren is onmogelijk ook al wordt wel beweerd dat ik het doe, omdat ik af en toe nogal stil ergens binnen kan komen. Komt omdat sommige mensen gewoon niet oplettenxD

Het zou wel een uitkomst zijn zeg..als je jezelf als mens kunt laten 'verdwijnselen'. Nooit meer wachten in de kou op de trein die maar niet komt... mmm....!

Citaat:
Wat betreft kennis heb ik inderdaad het gevoel alsof ik een stuk verder ben dan mensen van mijn leeftijd; ken weinig mensen van mijn leeftijd die in het bestuur van een multinational zitten;) voor mij is het eigenlijk puur een opdracht, maar ze komen continu met nieuwe taken aanzetten:P
[/quote]

Ha,ha, ik bedoelde eigenlijk meer op spiritueel vlak. Maar ja, op andere gebieden was en ben ik ook wel een betweter/wijsneus. (Ik probeer te minderen ;) )
En op zich kun je best verder in je ontwikkeling zijn hoor, dat komt wel voor, de een leert ook eerder lopen dan de ander, niks onnatuurlijks aan.

Geplaatst: do feb 02, 2012 11:24 pm 

ah...hi hi. nou bedankt voor de uitleg. Eerlijk gezegd herken ik bovenstaande wel en zie ik het wel eens hier op het forum voorbij komen. Maar het valt me dan ook altijd op dat er toch zo serieus en respectvol mogelijk op deze wordt ingegaan.Enne...ja...dat is een complimentje :)

:roosje:

Geplaatst: vr feb 03, 2012 6:33 am 

Omdat ik er net aan begin ben ik overal nog heel erg enthousiast over; ik overdrijf alleen mijn vaardigheden nog niet echt... Ik hoop datik hier gewoon gezien word als een newby in plaats van een fluffy.

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur