Het is nu di sep 25, 2018 8:12 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Aanleveren materiaal SeaScrolls Lammas 2012
Geplaatst: ma jun 11, 2012 8:13 am 

Hallo Allen,

Helaas was er met Beltane welgeteld 1 artikel aangeleverd dus ging de nieuwsbrief niet door. Dat gaan we anders doen. Dus ben ik op tijd met deze vooraankondiging. Rond Lammas (2 augustus) zal deze verschijnen. Ik zal ook wat mensen persoonlijk benaderen om te vragen of ze interesse hebben in het schrijven van een artikel, of misschien zelf nog wat moois hebben liggen.

Als je wel alvast zelf wilt nadenken over een artikel dan kunnen deze onderwerpen je misschien op ideeën brengen!

*BeliseNieuws
Nieuws van het forum. Welke belangrijke ontwikkelingen zijn er afgelopen tijd geweest, nieuws van het (technisch) beheer en meer!
Leuke, lachwekkende dingen tegengekomen op het forum? Stuur ze me op!
Mooie quotes gezien die je nog even extra onder de aandacht wil brengen? Levenswijsheid die je wilt delen? Stuur het op!

*Seizoenskalender
Zijn er belangrijke handelingen die je deze tijd kunt verrichten? Deel je kennis!

*Jaarfeest
Schrijf een mooi artikel of verhaal over Beltane! En misschien alvast vooruitblik op Litha?

*Op De Br^ndst^pel
In de spotlights, roulerend interview met 13 vaste vragen.
En ook dit keer hebben we weer een gewillig slachtoffer bereid gevonden

*B(r)ouw het Zelf
Heb jij tips, handleidingen, omschrijvingen hoe je een mooi magisch voorwerp kunt maken? Deel het met ons!

*Heksenketel
Het heksenreceptenhoekje.
Lever hier je heerlijke Beltane- en Litharecepten aan!

*Moeder Aarde
Nieuws uit de grote tuin der natuur.
Wie geeft er dit keer zijn/haar invulling aan?

*Eucalypta
Rubriek voor alles wat met kruiden te maken heeft: groei- en bloei; (genezende) werking; waarvoor aan te wenden; bestanddelen; lievelingskruid; noem maar op.

*Cartoons
Heb jij een grappige heksgerelateerde cartoon gevonden of gemaakt? Laat ons lachen!

*Magische beelden
Mooie, inspirerende afbeeldingen/plaatjes kun je ook opsturen voor plaatsing. Zelfgemaakte (heksen)kunst is van harte welkom!

*Paganplaza
Rubriek voor allerlei kooptips, wie wil ze dit keer verzorgen? Of weet je een te gek winkeltje?

*Heksenagenda
Activiteiten in den landen. Zijn er leuke dingen te doen in de komende tijd vanaf begin augustus tot in oktober? Laat maar weten.

Heb je zin om iets te schrijven? Kies een rubriek uit, of volg je eigen inspiratie en schrijf een stukje en stuur het toe via de email: belisebeheer@gmail.com

Deadline: liefst vóór 26 juli.

Liefs Nemo :heks:

Berichttitel: Re: Aanleveren materiaal SeaScrolls Lammas 2012
Geplaatst: ma jul 02, 2012 12:50 pm 

Wie heeft er nog een leuk artikel liggen?
Kom maar op mensen. :D

Geplaatst: di jul 03, 2012 3:38 pm 

Is er misschien iemand die een mooi stukje over Walter wil schrijven? Ik heb hem zelf niet zo goed gekend. Maar zijn er mensen die iets moois over hem kunnen vertellen?

Geplaatst: do jul 19, 2012 10:27 am 
Site Admin

Heey lieve mensen, aanleveren van materiaal voor onze Lammas Nieuwsbrief kan nog steeds! Ben je mooie, inspirerende quotes tegengekomen op het forum, heb je een lekker Lammas-recept, weet je een mooi ritueel wat je met Lammas kan doen, een mooie toepasselijke foto of ander kunststuk, stuur het op! Of heb je zelf nog een idee wat niet in het lijstje staat, maar er wel bij past, laat het weten! Stuur een pm naar Nemo of naar belisebeheer@gmail.com. Dan maakt Nemo er weer een mooie Seascrolls van! :D

Liefs!

Kyra

Geplaatst: do jul 19, 2012 10:48 pm 

Nou, ik ga morgen even kijken. Had het op een to-to lijst gezet, want ik vind het vaak wel leuk om iets te schrijven, maar het was er nog niet van gekomen. Dus, ik ga morgen kijken.. Ik zeg het nu maar hier, dan weet ik dat ik het ook echt ga doen. :D

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

Geplaatst: zo jul 22, 2012 3:51 pm 

Ik ben echt een beetje inspiratieloos. Heb hele mooie quotes op het forum gezien, maar ik kan er geen verhaaltje van maken. Misschien komt het nog opzetten,.. maar 'nu even niet!'

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

Geplaatst: di jul 24, 2012 7:33 am 

En de losse quotes aanmelden? Is ook leuk hoor. Ik heb er zelf nog geen tijd voor gehad om mooie quotes te zoeken. Maar met mooie quotes en de bijbehorende forummer kan ik ook een hoop. Dus als je een lijstje hebt graag!

[ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur