Het is nu di jun 19, 2018 11:02 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Got a tattoo
Geplaatst: vr okt 17, 2014 11:57 am 

Emielio500 schreef:
Elenna schreef:
OK, Wajong is wat anders (en inderdaad heel erg vervelend voor je). Maar evengoed maak je het jezelf niet makkelijker als je zo zichtbaar getatoeëerd bent. Ik hoop dat je er nooit spijt van krijgt, want het is erg duur en tijdrovend om tattoos weer weg te laten halen.

Tja, het punt blijft dat het veel werkgevers niet lukt om constant extra begeleiding te bieden... want dat kost tijd, en geld. Ondertussen blijf ik mooi verder studeren (doe nu sprint-vwo, hopelijk haal ik dat, en dan ga ik Keltische talen en cultuur studeren aan de universiteit van Utrecht).

En wat spijt betreft: geen zorgen, ik heb mezelf één ding aangeleerd, en dat is dat ik nooit meer ergens spijt van heb. Misschien een paar dagen, maar meer ook niet. Voor weghalen heb ik sowieso het geld niet, en dat zal ik waarschijnlijk nooit hebben ook... aangezien het duurder is dan het laten zetten ervan ;) Ik zit er dus hoe dan ook aan vast, en dat vind ik wel prima. Mochten al mijn andere dingen falen, dan ga ik wel ergens in een rockcafé achter de bar staan :P Ik ken genoeg mensen in dat wereldje, die het waarschijnlijk ook niet erg zouden vinden om inderdaad die extra begeleiding te bieden (waarom ik dat nu dan niet doe, is omdat mijn studies er dan onder gaan lijden).

Super idee studies gaan voor, en werk zal komen wanneer ze werkers hebben

zware tijd,
hoop,
licht,
op de loop,
liefde op het eerste zicht.
de waarheid blijft verborgen,
verborgen door de staat,
waarom leven de armen in ieder land op straat,
verdriet,
een traan,
een leven dat weer moet gaan.

Geplaatst: za okt 18, 2014 1:07 pm 

Ik duim voor je Emiel!! Hoe lang duurt het voordat je vwo hebt afgemaakt? Misschien zullen we in het zelfde jaar eindexamen doen :D. Je tattoos kun je op zich makkelijk bedekken met een vest, op je handen zou wel wat lastiger zijn.

Geplaatst: za okt 18, 2014 2:08 pm 

Mele schreef:
Ik duim voor je Emiel!! Hoe lang duurt het voordat je vwo hebt afgemaakt? Misschien zullen we in het zelfde jaar eindexamen doen :D. Je tattoos kun je op zich makkelijk bedekken met een vest, op je handen zou wel wat lastiger zijn.

Haha, thanks! Als het even meezit haal ik volgend jaar in mei m'n examens al :)

En m'n linkerhand zit al vol trouwens hea :P Rechts ook volgend jaar. 18 december gaan we de boel als het goed is ook al doortrekken naar m'n nek :)

Geplaatst: za okt 18, 2014 3:53 pm 

Ach ja, als t moet voor n baan kan je ook altijd een boerka aandoen. Je bent net iets sneller klaar met je examens dan ik, maar ach, ik hoop dat het je lukt!

Geplaatst: do jan 01, 2015 7:19 pm 

Ik heb 2 tattoo's. Ze staan op mijn schouderbladen. Ik heb 4 Japanse tekens met de betekenis vader. Mijn vader is namelijk overleden tien jaar geleden. En zo is hij altijd bij mij. De andere 4 zijn 4 Keltische symbolen van de rockband Led Zeppelin. Daar ben ik behoorlijk fan van :)

Geplaatst: do jan 15, 2015 3:31 pm 

Ik ben nog bezig met sparen voor mijn tattoo, eentje die ik zelf ontworpen heb en die mijn leven verteld.
Het is een hart, maar dan anders, leeg en puntig naar binnen. Alsof er stukken uit geslagen zijn, dat des ondanks de gaten ik door ga en des ondanks de gaten het nog steeds een hart is. Als de tattoo mij bevalt zal ik er omheen een feniks in verwerken, omdat dat het verhaal af maakt. De feniks is niet alleen mijn totem, maar ook mijn redder. Ik heb haar mogen ontvangen in Amerika toen ik 5 jaar jong was (leuk om daar 15 jaar later achter te komen, werkelijk!) en zij heeft mij geholpen door de jaren heen, toen ik bewust werd van magie en het spirituele. En ze is nog steeds bij mij <3

Waar ik hem wil plaatsen op mijn rug, rond mijn hart streek, dus dat gaat best pijnlijk worden als ik anderen moet geloven :O

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur