Het is nu di okt 16, 2018 9:06 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: kleding
Geplaatst: ma mei 13, 2013 6:55 pm 

hoi hoi,

ik vroeg mij af, wat voor kleding dragen jullie in het algemeen?
Is dat wat in de mode is? is dat alternatief?
Niet dat er een dress code is voor heks zijn maar ben nieuwsgierig.

Liefs
Mania

Berichttitel: Re: kleding
Geplaatst: ma mei 13, 2013 7:20 pm 

Dat hangt gewoon af van persoon tot persoon. De heksen hier zijn normale personen zoals iedereen en kleden zich dus ook allemaal anders. Daarom kan ik enkel vertellen hoe ik me kleed :)
Overdag ga ik heel 'gewoontjes' door het leven, ik hou van jeansbroeken en ik draag daarop meestal een fel kleurtje of toch iets met kleur want daar hou ik echt van. Daarnaast draag ik wel eens iets donkerder, meer naar de gothic kant. Gewoon omdat ik het mooi vind maar de laatste tijd heb ik nog maar weinig zwart in mijn kledingkast. Voor de jaarfeesten mag het gewoon heel feestelijk zijn en dan trek ik een leuke jurk aan of iets dat wat meer 'natuur' uitstraalt zegmaar.

Dus zo ga ik een beetje gekleed door het leven haha :D

Groetjes Hibou

Geplaatst: ma mei 13, 2013 7:36 pm 

leuk reactie van je te krijgen :)

Mijn vraag was ook inderdaad individueel bedoeld.
Zelf draag ik eigenlijk van alles, meestal vrij gewoon en soms lange rokken, richting gothic, ook omdat ik dit erg mooi vind. Maar over het algemeen dus vrij 'gewoontjes'.
Helaas is dit meer omdat ik niet 'apart' gekleed durf. Ik vind namelijk victoriaans, elf, gothic, fantasie echt ontzettend gaaf. Maar dat "durf' ik dan niet aan te trekken.

liefss

Geplaatst: ma mei 13, 2013 8:25 pm 

ik draag wat ik prefttig vind naar omstandigheid. Soms mijn gewaad

Your Druid

Donagh MacBran
An Gheal Beaneaicht! (a very Bright Blessing!) /|\

Geplaatst: ma mei 13, 2013 8:29 pm 

Ik draag ook wat ik lekker vind zitten.
Ik ga niet echt met de mode mee maar houd wel van wat aparte dingen.
Felle kleurtjes vind ik mooi, maar soms ook alleen zwart.

Geplaatst: ma mei 13, 2013 8:32 pm 

Mania schreef:
leuk reactie van je te krijgen :)

Mijn vraag was ook inderdaad individueel bedoeld.
Zelf draag ik eigenlijk van alles, meestal vrij gewoon en soms lange rokken, richting gothic, ook omdat ik dit erg mooi vind. Maar over het algemeen dus vrij 'gewoontjes'.
Helaas is dit meer omdat ik niet 'apart' gekleed durf. Ik vind namelijk victoriaans, elf, gothic, fantasie echt ontzettend gaaf. Maar dat "durf' ik dan niet aan te trekken.

liefss

Gewoon doen! Echt waar, als jij het mooi vind dan moet je het gewoon aantrekken :) Ik durf te wedden dat je veel complimentjes krijgt als je kleding draagt waar je je ook goed in voelt :)

Groetjes Hibou

Geplaatst: ma mei 13, 2013 8:34 pm 

Ja zeker weten, ik durfde dat ook nooit, maar toen ik het toch deed vonden mensen het alleen maar leuk.

Geplaatst: ma mei 13, 2013 9:39 pm 

Ik kan me best inbeelden dat het helemaal niet goed zit als je je er onzeker in voelt. Dus je moet je niet laten afschrikken door wat anderen zouden denken, maar doe het ook niet zomaar als het echt niet goed voelt :)

Doe absoluut wat wel goed voelt ;) En soms is dat lekker alledaags en minder gewaagd.

Aangezien ik op een administratieve dienst werk, ben ik heel gewoon en meestal wel modieus gekleed. Ik koop gewoon in de winkel wat ik leuk vind en meestal hangt er in de winkel wat modieus is ;)
Maar ik ben iemand die gemakkelijk bij een stockverkoop een truitje of T-shirtje koopt dat vier seizoenen geleden mode was :)

Dat er leven door jouw aderen stroomt, maakt dat respect een basisrecht is. Een geschenk gegeven door de goden hoeft men niet meer te verdienen.

Geplaatst: di mei 14, 2013 2:44 am 

Veel leer (sportief jasje van lamsleer, bruine winterjas van stug runderleer, zwarte leren motorbroek, altijd zwarte leren schoenen (liefst ecco)), Italiaanse shirts (ook zwart) en onderkleding, en als ik op het podium sta of als het warm is een zwart hemd met of zonder opdruk. Verder ook gek op zilver en sieraden gemaakt van been (veelal hangertjes voor kettingen e.d.). Als ik thuis ben of gewoon eens naar de winkel of naar vrienden ga ik echter ook wel heel gewoontjes gekleed.. Italiaanse spijkerbroeken.. zwarte shirts.. normale truien/sweaters/hoodies.. maakt me allemaal niet zo heel veel uit :)

Moet natuurlijk wel erbij zeggen dat ik geen heks ben maar modern satanist :P Gewoon even voor de vorm, haha! Zo heel af en toe trek ik nog weleens mijn lange zwarte leren jas aan, beetje matrix-achtig :P

Geplaatst: di mei 14, 2013 9:09 am 

thanks voor jullie aanmoediging.

Ik durf wel al iets meer van 2 jaar terug ofzo.
maar van iemand die altijd gewoon broek met shirtje en cobertje draagt is het wel even schrikken als je dit in een victoriaanse jurk ziet voorbij wandelen.

gelukkig vind me vriend alles best wat ik aan trek :)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur