Het is nu di jun 19, 2018 11:05 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: kleding
Geplaatst: di aug 19, 2014 12:31 am 

Voor ieder gelegenheid weet ik wel iets. Dagelijks in de zomer meestal een zwembroek en een zonnebril 8-) zegmaar, ik <3 strand kleding. Bij ouders thuis of sommige plekken gaat er wel een shirtje overheen. Tja, praktische dingen voor mij als je gaat "buiten spelen" trek je niet je uitgaanskleding aan ofzo (of zondagspak, hoe jij wilt).
Tijdens prutweer waar ik woon kleed ik mij net zoals de rest van de schapen en dan maakt het mij geen donder uit of mijn haar verrot zit :mrgreen:
Persoonlijk houd ik wel van hippe, moderne en coole kleding. Lekker opvallend en gaaf! :D Zo jammer dat leuke kleding vaak sneller (mijn ervaring) stuk gaat en het ook best wat geld kost :roll:

Tja, dan ben ik dus de jongen in gewone werk spijkerbroek, tshirt :| wat verf vlekken en wat gaten, standaart... in de herfst is alles zo standaart :( en het is al aardig herfst met dit weer.

Geplaatst: do okt 30, 2014 4:05 pm 

Ik draag meestal een donkerblauwe of zwarte trui/t-shirt en een jeans of rok.

Lange jurken (victoriaanse stijl) vind ik prachtig maar dat zou ik eerder dragen op een festival zoals Castlefest denk ik.

Geplaatst: do jan 01, 2015 7:15 pm 

Ik denk dat mensen niet verbaasd zijn dat ik ze zal vertellen dat ik met wicca e.d. bezig ben ;) . Mijn kledingstijl is namelijk gothic, hardrock en rock achtig. Ik draag ook band shirts etc.

Geplaatst: do jan 15, 2015 7:00 pm 

Wat ik draag? Hmmm van alles eigenlijk :P ik heb niet 1 stijl, het hangt van het moment af. Al moet ik zeggen dat als ik naar een evenement toe ga ik iets heel anders uit kies (wat meer middeleeuws vooral) dan wanneer ik een sollicitatie heb (blouse, nette broek/rok en een jasje er over.)

Geplaatst: zo nov 01, 2015 10:13 pm 

MM
Ik loop meestal in een spijkerbroek met shirt of trui .
Soms gothic , dan het meest mijn zwarte met vleermuizen kanten mouwen .
Op de spijkerbroek wel meestal aparte shirt of truien .
Het ligt aan het weer en aan mijn gemoed op dat moment .
Ps : heb ook graag de pyama aan s,avonds .

Ik ben helemaal gek van batik kleren .

BB lady wellness

With love lady wellness

Geplaatst: wo nov 04, 2015 10:19 pm 

Ik shop de laatste tijd veel vaker want ook mijn economie is nu meer op pijl :D
Gothic kleding vond ik ook geweldig, al dan wel op feestjes. Onwijs vet vind ik ook cyber, fantasy & fetisj!
Thuis mijn huispak, dat zit fijn en af en toe houd ik van kleding dat vooral niet 'fijn' zit :mrgreen:
'S zomers speel ik graag in het duin of op het strand in mijn Adamskostuum, ik ben graag in mijn geheel.

Geplaatst: wo nov 11, 2015 6:14 pm 

Ik ben een beetje goth, vroeger wat meer extravert, nu vooral in drie-delig pak met wat add-ons zeg maar. Draag alleen maar zwart en rood en af en toe wit. Andere kleuren komen er niet in bij mij.

Geplaatst: wo jun 01, 2016 6:57 am 

Ik ben van Gothic en Street naar Bohemian gegaan. (over een periode van 1999 tot nu)
Van al mijn Gotische kleding van vroeger heb ik nu nog 3 setjes over en een aantal korsetten.
Die draag ik vooral tijdens kerst, maar soms ook op festivals.

Sinds 2014 draag ik steeds meer Bohemian(zigeunerstijl). Grote kleurrijke rokken, sandalen, monkbag etcetera.
Ik maak ook steeds meer kleding zelf. <3

Ik ben aan het ontspullen. Steeds meer spullen (ook kleding en accessoires) doe ik weg omdat ik ze niet meer gebruik.
Ook qua kleding ben ik lekker aan het opruimen. Op dit moment heb ik niks meer in de kast dat ik niet draag.
Binnenkort is de zolder aan de beurt. Ik ben benieuwd wat ik daar aan kleding tevoorschijn zal halen.

Geplaatst: wo jun 08, 2016 7:34 pm 

Mijn kleding drukt echt uit wie ik ben... tot heden steeds meer luxe en mijn vrouwelijke kant, in het midden na mijn wietverslaving de veranderende kant, tot aan het verleden toe mijn armoedige, puberachtige en problematieke kant.

Ik herinner mijzelf nog met mijn dagelijks werkbroek, kisten en bretels, in het zomerse duin chillend na de arbeid, haast als werkeloos met een joint, zonder toekomstvisie. Ik was een ongeschoolde late eindpubertijd die er goed klaar mee was. Schijt aan alles was mijn visie.

Nu ben ik er blij mee dat ik extra vermogens krijg om weer te genieten van het leven! Ja, geld maakt zeker wel gelukkig, mij maakt geld gelukkig! :D En ik vind het heerlijk om te shoppen! Ik vind het heerlijk om lekker lang in de douch te staan, want zolang ik extra krijg, zal ik ook extra makkelijk zijn aan wat ik uitgeef, vooral als het om uiterlijke zaken gaat ;)

Mijn klerenkast moet ook eens worden uitgeborsteld en dan ga ik de OIG nog eens even blij maken :)

Geplaatst: ma aug 01, 2016 12:31 pm 

ik draag gewoon normale casual kleding en ik denk dat ik dit ook lekker zo laat, ik voel mij daar goed in (ik ben nog maar een beginnende heks). Voor rituelen enzo heb ik nog geen kleding, maar ik heb ook nog geen rituelen gedaan, ben gewoon alles nog wat aan het aftasten en info aan het inwinnen enzo.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur