Het is nu di jun 19, 2018 11:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: bedel
Geplaatst: vr dec 12, 2014 12:09 am 

Dat klinkt wel bijzonder zo`n ketting, NewWicca. Ik denk niet dat ik er gek van op kijk dat deze verkleuren met jou gevoelens, of anders gezegd dat gevoelens van levende wezens (mensen) deze soort van steen kan beïnvloeden. Ik ben trouwens wel benieuwd naar de steensoort. ooit heb ik eerder zoiets ergens gehoord, maar kan er even niet bij waar en wanneer. Waarschijnlijk ging het om een armband (van mijn moeder?) .. weet het niet meer.

adera adraste schreef:
er hing een athame onderaan de bedel.
Kan iemand mij vertellen wat dit sieraad precies betekent?
wel een oude topic, als ik hierop mag reageren.
in mijn verbeelding zie ik dus een ketting met pentagram hangertje, eronder een athame-hangertje 3/4 cm dat met de punt/ lemmet naar beneden wijst. Zal er wel stoer uitzien. Ik denk op eerste gezicht om mannelijkheid en stoerheid te sieren. En niet zozeer om de diepere betekenis van de athame, immers ik aan neem dat je zo`n soort van sier-athame hangertje niet voor religieuze, rituele doeleinde gebruikt.

Ik had ooit een grote hoektand hangertje gekocht ergens in Vigevano. En herinnerde dat een oom van mij die ook had. Dat symboliseerde in mijn ogen stoerheid 8-) echt een jongens/ mannensieraad

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur