Het is nu vr jul 20, 2018 8:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Een BoS maken
Geplaatst: zo jun 24, 2012 11:36 am 

Dit is geweldig! Hoeveel reacties er op mijn vragen zijn gekomen. En ik heb er zeker wat aan. Ik hoop dat er nog meer reacties op komen. Ik denk dat ik me een XL multomap ga kopen met een insteekhoes op de voorkant en een mooi voorkantje ga maken op de computer en deze ga uitprinten, nu heb ik wel ideeën genoeg en dankzij jullie. Dank jullie wel!

Geplaatst: zo jun 24, 2012 12:25 pm 

Misschien is het een te persoonlijke vraag, maar kunnen jullie eens een fotootje uploaden van jullie BoS want ik ben razend benieuwd hoe het eruit ziet in multomap vorm zeg maar.

Geplaatst: zo jul 01, 2012 1:50 pm 

Ikzelf heb 1 groot boek dat ik m'n grimoire/BoS noem, en een kleiner boekje dat ik mijn Journey BoS noem... de kleine gaat overal mee naartoe voor als iets me te binnen schiet.. en de grote.. In de grote schrijf ik m'n spells en rituelen op (en die versier ik dan met verf enzeuh, haha). Zo heb ik toch een overzicht, en heb ik alle overige info ook nog bij de hand ^^

Geplaatst: zo jul 01, 2012 8:40 pm 

grappig, een BoS doet me steeds meer aan een handig diary(echt raar ben ff het nederlandse woord vergeten)¬¬ of iets waar je allerlei dingen kan opschrijven. :p

Het lijkt me idd handig om een klein pocket boekje te hebben dan een groot boek/ multomap mee te zuilen :)
das wel een handig, daar had ik nie eens aan gedacht, nie dat ik een BoS heb

Geplaatst: ma jul 02, 2012 12:41 pm 

Irene, volgens mij is er ergens een topic met foto's.

*Zoekt, graaft*.... Mmhhh kan niks vinden. Nou ik kan kijken of ik eens een foto kan maken van mijn creatie. Maar ik beloof niks. En als het te lang duurt mag je me ook altijd een pbtje sturen.

Nemo

Geplaatst: vr jul 06, 2012 8:38 am 

Ik heb een ordner, die is wat groter dan een klassieke multomap en die vind ik zelf mooier om te versieren. Daar zitten van die plastic showtassen in (als je ze niet kent, google het maar eens, grote kans dat je het toch wel kent :P).
De bladeren komen uit een dummy (zo'n A4 formaat boek) die licht gelige bladeren heeft. Het is dik papier en erg geschikt om op te tekenen en mee te knutselen. Als je het scheurt geeft het zo'n mooi effect. :)
Het handige aan een ordner met showtassen is dat zo'n ding erg stevig is en je bijna onbeperkt ruimte hebt. De showtassen zorgen ervoor dat de bladen beschermd blijven en je zelfs buiten zou kunnen blijven als het zachtjes regent.

Geplaatst: vr jul 06, 2012 12:44 pm 

NiamhBrennaDarcy, waar kun je zo'n ordner kopen?

Geplaatst: vr jul 06, 2012 1:05 pm 

Ik heb een paar jaar terug een boekje gekocht waar Book of Schadows op staat. Ik heb al heel wat erin geschreven, maar ik vind het moeilijk om het ordelijk te houden. Het boekje zal uiteindelijk onoverzichtelijk ingedeeld zijn en vol zitten en dan moet ik aan een nieuwe beginnen.
Ik denk daarom dat het, voor mij in ieder geval, een goed idee is om ook een map te gaan halen. Dan kun je er makkelijker wat aan toevoegen en tussenstoppen.

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

Geplaatst: vr jul 06, 2012 1:46 pm 

Ik heb het al gevonden. Een ordner is inderdaad een mooie (grote) map.

Geplaatst: vr jul 06, 2012 5:15 pm 

Ik heb die van mij bij de action gehaald omdat het daar goedkoop was en dichtbij. Je zou ze ook bij de V&D kunnen vinden in de kantoor afdeling.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur