Het is nu zo dec 16, 2018 9:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Filosofische vraag
Geplaatst: wo sep 24, 2008 3:42 pm 

Ik geloof dat ik gek zou worden als iedereen hetzelfde is als mij, nee een verbetering zou het niet zijn. Iedereen is anders en dat maakt de wereld juist uniek en dat maakt het fijn om bji mijn vrienden en familie te zijn, je leert van elkaar en je kan discuseren.
Als iedereen hetzelfde was dan zou je altijd de zelfde fouten maken denk ik. En je zou toch ook wel gauw uitgepraat zijn, je denkt dan over alles hetzelfde.

vind het wel een interesante vraagstelling.

Blessed Be
Mummeltje:heksje:

Geplaatst: do sep 25, 2008 8:08 am 

Misschien zou de wereld inderdaad wel een betere plaats zijn als iedereen precies zo was zoals ik;
Omdat er geen mannen zouden zijn, zou mijn generatie meteen de laatste generatie mens zijn en daarmee komt dan ook een einde aan het kapotmaken van de aarde.
Het ontbreekt het Myra-ras trouwens ook aan de vaardigheden om het met z'n allen alleen lang vol te houden.

Geplaatst: do sep 25, 2008 10:58 am 

Allemaal zoals ik?

Nee, ik zou gillend gek worden! Ik heb nu al zo nu en dan flinke oorlog met mezelf.....

Ik denk juist dat de mensheid zo divers is, om elkaar aan te vullen.
En elkaar te wijzen op de mindere kanten die we allemaal in ons karakter hebben.

Groetjes,

Northwolf

Geplaatst: do sep 25, 2008 3:51 pm 

MM!
Ik had gisteren al een heel verhaal ingetypt, toen mijn compu besloot, om ermee op te houden. RAAAAAHHH, hele verhaal weg.
Dacht eerst heel stuurs: niks ervan ga ik niet nog een keer doen. Maar heb me over mijn eigen hartje geaaid, dus hierbij een verkorte versie van mijn hele lange verhaal van gisteren!

ik vind mezelf hartstikke leuk, divers, aanbiddelijk, liefdevol, vredelievend, gezellig, aantrekkelijk, lief, en interessant.
Daarnaast ben ik ook chaotisch, perfectionistisch, heb ik een kort lontje, en een fladderaar.
ik zie mensen om me heen en in de wereld, die heel anders zijn als dat ik ben. Volgens mij zorgt dat ook voor energie, voor beweging, voor spannendheid.
Iedereen hetzelfde als mij, zou betekenen dat er maar 1 soort energie rond zou gaan.

Of de wereld een betere plek zou worden: geen idee.
Of de wereld een leukere plek zou worden: met mijn humor zou er in ieder geval veel gelachen worden.

of ik die wereld zou willen leven: NO WAY!!!

Blessings, Lieke

Geplaatst: do sep 25, 2008 4:17 pm 

het zou fijn zijn als we een soort zelfde vredevol doel voor ogen zouden hebben. maar hetzelfde zijn nee, dat houd het niet leuk denk.

Geplaatst: do sep 25, 2008 6:28 pm 

Zoals zo mooi naar voren komt in life of Brian, en de moeder van Brian vanuit het raam schreeuwt: You are all individuals!

En die hele meute tegelijk: YES, WE ARE ALL INDIVIDUALS!

Geplaatst: do sep 25, 2008 6:55 pm 

Nee, ik zou mezelf niet kunnen uitstaan, haha! Ik haat het nu al als iemand zowat het zelfde doet als ik of helemaal mij gaat kopiëren zeg maar. Ik wil gewoon een apart persoon zijn dan alle anderen, en een wereld vol mij zou daar niet bij helpen xD. Haha, nee bedankt, laat het maar zoals het nu is. Al zouden een paar mensen ook wel weg kunnen van mij hoor, haha..

Geplaatst: vr sep 26, 2008 7:07 pm 

---Origineel geplaatst door: Sigrdrifa---

---Origineel geplaatst door: lieke---
Zoals zo mooi naar voren komt in life of Brian, en de moeder van Brian vanuit het raam schreeuwt: You are all individuals!

En die hele meute tegelijk: YES, WE ARE ALL INDIVIDUALS!

Ja, en dan is er eentje die zegt: 'No, I'm not!'

Ja klopt, die krijgt dan gigantisch op zijn flikker van de rest, geweldig!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur