Het is nu zo dec 16, 2018 9:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: It's the end of the world (as we know it)...
Geplaatst: ma okt 13, 2008 8:20 am 

2012...
Even onafwendbaar als de dag van morgen...
In verschillende culturen en geloven wordt dit als het jaar gezien dat de wereld zou vergaan....
Hoe kijk jij er tegen aan? (als aanvulling op de poll).

Berichttitel: re: Its the end of the world (as we know it)...
Geplaatst: ma okt 13, 2008 9:13 am 

Mensen hebben al zo vaak gedacht dat de wereld zou vergaan. En dan gebeurt het weer eens niet(wat een verassing...) en dan hoor je er niemand meer over. Of dan komt er een correctie, en dan blijkt de wereld pas in 20XX te vergaan. En zo blijft de Hoax trein door reizen.

Berichttitel: re: Its the end of the world (as we know it)...
Geplaatst: ma okt 13, 2008 9:41 am 

Nou ik denk wel dat er iets zal veranderen, maar hoe duidelijk die verandering voelbaar zal zijn... tsja. dat is maar weer de vraag. Volgens bepaalde sterrenkundigen staat op dat moment (21-12-2012) een aantal planeten op een perfecte lijn. En in het verleden zijn er toen ook behoorlijke dingen veranderd en gebeurd. Ik meen mij herinneren ergens te hebben gelezen dat dit in het verleden pas 2 x eerder is voorgekomen. En bij 1 van die 2 keren is bv de noordpool de zuidpool geworden en andersom... (geeft je wel te denken met die klimaatveranderingen he!)

dus als je het mij vraagt.. ja ik denk dat er dingen zullen veranderen, maar hoe sterk dat zal zijn..... dat is niet helemaal duidelijk .....

Er zijn mensen die ervan overtuigd zijn dat de mensen op een hoger trillingsniveau gaan leven, en dat je daar dus wel aan toe moet zijn. Kort samengevat dat iedereen die zich niet met spiritualiteit bezig houdt zal dit moeilijk, en misschien zelfs niet, overleven. Ze noemen dit de meesterjaren... de jaren waarin je jezelf klaar moet maken voor de nieuwe wereld....

Ikzelf ben erg nieuwsgierig. Er zijn teveel aanwijzingen die erop wijzen dat er wel IETS zal gebeuren...........

Liefs Maralynn :heksje:

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur