Het is nu zo dec 16, 2018 9:21 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Rare dromen
Geplaatst: do apr 16, 2009 3:02 pm 

MM,

Ik ben nooit iemand geweest die haar dromen onthield. Zo af en toe vage ideeën van wat ik waarschijnlijk had gedroomd, maar nooit duidelijke beelden.
De laatste tijd echter wel, en dit in combinatie met een zekere angst. Spinnen. Ik ben de laatste weken echt panisch voor spinnen. Ik heb het idee dat ze overal zitten en het is het laatste waar ik aan denk voor ik echt in slaap val; er zit een spin bij me in de buurt.
Nu had ik er een paar dagen geledene een droom over. Er zat een enorme spin in de badkamer, en het meest rare nog wel was dat hij iets wits in zijn mond had, wat ik aanzag voor een stuk zeep. Ik was helemaal in paniek, want met enorm bedoel ik ook ech énorm. Zeker 25cm. Toen ik wakker werd was ik zo in de war, dat ik in eerste instantie niet zeker wist of het wel een droom was of niet.

Diezelfde nacht had ik nog een droom. Hier zat ik op een soort van trein en reed over een rails, alsmaar rechtdoor. Er zaten geen bochten in de rails. Tot er op een gegeven moment een afsplitsing was. Er was dus een soort van keus; de rechte weg blijven volgen of naar links afbuigen. Ik boog naar links af. Het volgende moment stond ik op een open plek midden in een bos. Er waren mensen die ik schijnbaar kende, maar ik kan me geen gezichten of namen herinneren. Één van de vrouwen zei iets tegen me maar ik kan me niet herinneren wat. En daarna werd ik wakker.

Ik weet dat iedereen droomt, maar dat ik ze de laatste tijd zo vaak herinner is echt vaag. Vooral dat ik er nu zo af en toe 2 per nacht herinner.
Ik heb de betrekenissen al opgezocht, maar wil graag weten wat jullie ervan vinden.
Wat denken jullie ervan??

BB,
Niënna Maeve

Berichttitel: re: Rare dromen
Geplaatst: do apr 16, 2009 4:18 pm 

Ja, daar kwam ik ook al op uit, maar ik snap niet waarom dat de hele dag door blijft gaan. Ik blijf om me heen kijken en het gevoel hebben dat er spinnen over m'n arm heen lopen.
Haha, en voor de duidelijkheid, ik gebruik geen drugs. Het zwaarste wat ik inneem is een pijnstiller voor mijn hoofdpijn..

Geplaatst: do apr 16, 2009 4:28 pm 

Ik ben nooit écht bang geweest voor spinnen. Ik ben een paardenmens en ik heb meer en grotere spinnen gezien dan de gemiddelde persoon.. Maar er is niets veranderd de afgelopen maanden, behalve dat ik constand aan spinnen denk en ze overal denk te zien. Maar er is dus niets drastisch veranderd..

Geplaatst: do apr 16, 2009 6:13 pm 

Ik hou al een aantal jaar intensief een dagboek bij, en ga nu ook alle dromen die ik het afgelopen jaar heb gehad doorspitten en in een apart schrift zetten om te kijken of er enig regelmaat in zit. Maar ik vind het ontzettend raar dat het zo inneens extreem is. Ik kan er gewoon geen logische verklaring voor vinden.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur