Het is nu zo dec 16, 2018 8:43 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Hekserij en politiek
Geplaatst: za jun 06, 2009 7:04 pm 

Ik snap die hele heisa niet. Alsof partijen als Groenlinks en Partij voor de Dieren ook maar iets teweeg kunnen brengen. Ik vind het juist goed dat de PVV staat voor minder EU-beleid.
Zo heeft Brussel veel minder invloed op wat Den Haag uiteindelijk toch steeds verkeerd doet.
Een beetje rebels gerommel binnen die saaie toko kan geen kwaad..

Ik bedoel.. hij heeft een paar keer iets gezegd over een geloof wat ...nja.. je kan niet ontkennen dat het geen verkeerde dingen doet. Dat hij het overdrijft ja, overigens iets waar hij wel gematigder in is geworden..
Nu gooit hij het op de rechtspraak, vrijheid en bescherming van de burger. Hij wil de problemen aanpakken waar veel mensen in Nederland gewoon last van hebben, ongeacht identiteit, geloof, kleding blabla...

Nja ik ga niet weer aankaarten wat ik in een ander topic al heb gedaan, heb er echt geen trek in.
Maar dat linkse gedoe elke keer. Daarom zitten we nu in de shit.
Ik snap niet dat iedereen een hekel aan iemand heeft die dit land flink wakker schud. Dat werd namelijk een keertje tijd. De meeste mensen die al jaren in de politiek zitten bakker er geen reet van en een of andere Limburger met een ***kapsel jaagt heel Nederland op stang.
Of wij kunnen niks hebben, willen de realiteit niet zien ofzo.. of die man is echt verkeerd. En dat geloof ik dus niet.

Dus yay voor Wilders. Doe wat je moet doen, dat is je werk. .

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur