Het is nu wo nov 14, 2018 1:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Droom maar toch geen droom
Geplaatst: za aug 29, 2009 9:23 am 

Ik heb dit wel vaker gehad, dat je nog niet slaapt maar je bewustzijn al zo ver weg is en dat je jezelf afvraagt of je droomt of niet. Dit is mijn "droom";

Ik liep met een uitstaande radio, naast me liep een onbekende man. Opeens begon de radio te kraken, de radio van de man naast mij niet. Hij liep verder naar andere mensen. Ik wurmde mezelf door een krape tunnel, het leek wel zo'n U.S. brievenbus. Ik kwam in een andere wereld.
Voor mijn ziel was ik thuis. Ik vroeg me af of ik dood was of droomde. Ik gaf mezelf antwoord; geen van beide, mijn geest was in het hiernamaals.
Ik was bij een oud erfje. Ik wist wat ik zocht; een boek. Ik vondt hem en verstopte hem op een plek die ik alleen ken.
Er kwam een jongen, het boek was van hem. Ookal erkende ik hem niet, hij was een goeie vriend van mij.
Ik keek door zijn kamer en zag allemaal onaardse dingen. Hij legde alles aan mij uit wat wat was en wat het deed.
Het was voor mij een bevestiging dat ik niet op aarde was.
Ik had mijn eigen boek bij me. Hij wou hem lezen, maar dat wou ik niet. Hij zei dat hij zijn eigen boek kwijt was. En ik wist niet meer waar ik zijn eigen boek verstopt had.
ook daar gaf ik mezelf antwoord; ik ben nog niet klaar om zijn boek te lezen. Als ik er klaar voor ben, dan weet ik weer waar ik zijn boek verstopt heb, en kan ik het lezen.

Daarna toen ik weer in bed lag heb ik de hele tijd nagedacht waar ik zijn boek heb verstopt. Ik weet het niet...

Liefs Serina.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur