Het is nu wo jun 20, 2018 11:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vliegzalf AKA heksenzalf
Geplaatst: vr feb 22, 2013 6:55 pm 

Beste mensen!
heeft iemand voor mij een duidelijk recept voor heksenzalf?
verder op t web is alles een beetje onduidelijk en ik wil het graag eens maken.
en moet dat vleermuizen bloed echt? ik heb namelijk geen idee waar ik dat vandaan moet
halen en ik ga niet van moeder natuur een leven nemen zonder een echt rede.. :)
Groetjes Stefanie ,

Berichttitel: Re: Vliegzalf AKA heksenzalf
Geplaatst: vr feb 22, 2013 9:18 pm 

Wij beginnen altijd met ons voor te stellen.

En een recept voor vliegzalf dat geef ik niet zomaar aan de eerste de beste.

Geplaatst: za feb 23, 2013 10:23 am 

Het hangt nogal van je bezem af. Als je zo'n prutsding van de blokker hebt dan kom je echt niet onder het vleermuizenbloed uit, maar je kan eventueel een kleine hoeveelheid bloed afnemen met een injectienaald. Hoofden van dieren afbijten doen we al sinds het conclaaf van 1946 niet meer in verband met infectieziekten. Als je echter een propere handgevlochten bezem gebruikt (Ik raad zelf een Nimbus aan), dan kun je waarschijnlijk onder het vleermuizenbloed vandaan komen door wat veren op een bolletje grijze of bruine wol (wel echte wol!) te plakken en daar wat zonnebloemolie doorheen te gieten. Let wel even op dat dat rommel kan veroorzaken, dus liefst in de keuken of buiten doen met een bakje eronder.

Vliegzalf werkt natuurlijk alleen als je ofwel een pakt hebt gesloten met de duivel, ofwel als je een erf-heks bent waar magie al minimaal dertien generaties in de familie zit, in welk geval je natuurlijk je familierecept gebruikt.

Gezien je om een recept vraagt neem ik aan dat je een pakt met de duivel zal moeten sluiten - de duivel kun je het makkelijkste berijken via een advertentie in het locale huis-aan-huis krantje of anders een locale krant, bij voorkeur in de sectie tuingereedschap (hij kijkt daar nogal eens op zoek naar hooivorken), anders mist ie misschien je advertentie.

Geplaatst: za feb 23, 2013 9:31 pm 
Site Admin

:lol: Mercury!

Stefanie, hallo, welkom hier :) We stellen 't op prijs als je je even voorstelt. Vliegzalf/heksenzalf bevat allerlei hallucinogene(m.a.w. giftig in verkeerde dosis) planten, dus nee, dat recept zul je niet kant en klaar op internet vinden.

Liefs,

Kyra

Geplaatst: zo feb 24, 2013 9:30 am 

Mercury schreef:
Het hangt nogal van je bezem af. Als je zo'n prutsding van de blokker hebt dan kom je echt niet onder het vleermuizenbloed uit, maar je kan eventueel een kleine hoeveelheid bloed afnemen met een injectienaald. Hoofden van dieren afbijten doen we al sinds het conclaaf van 1946 niet meer in verband met infectieziekten. Als je echter een propere handgevlochten bezem gebruikt (Ik raad zelf een Nimbus aan), dan kun je waarschijnlijk onder het vleermuizenbloed vandaan komen door wat veren op een bolletje grijze of bruine wol (wel echte wol!) te plakken en daar wat zonnebloemolie doorheen te gieten. Let wel even op dat dat rommel kan veroorzaken, dus liefst in de keuken of buiten doen met een bakje eronder.

Vliegzalf werkt natuurlijk alleen als je ofwel een pakt hebt gesloten met de duivel, ofwel als je een erf-heks bent waar magie al minimaal dertien generaties in de familie zit, in welk geval je natuurlijk je familierecept gebruikt.

Gezien je om een recept vraagt neem ik aan dat je een pakt met de duivel zal moeten sluiten - de duivel kun je het makkelijkste berijken via een advertentie in het locale huis-aan-huis krantje of anders een locale krant, bij voorkeur in de sectie tuingereedschap (hij kijkt daar nogal eens op zoek naar hooivorken), anders mist ie misschien je advertentie.

Haha geweldig! Sorry :)

Geplaatst: zo feb 24, 2013 10:19 am 

Voor zo een zaken zou er een vind ik leuk knopje moeten bestaan :-)

Geplaatst: zo feb 24, 2013 6:40 pm 

Silke schreef:
Voor zo een zaken zou er een vind ik leuk knopje moeten bestaan :-)

haha inderdaad :)

Geplaatst: ma feb 25, 2013 2:03 pm 

hallo,
mijn welgemeende excuses,
mijn naam is stefanie, ik ben 20 jaar en woon aan het strand.
k ben al 7a8 jaar bezig met zaken als tarot kaarten, pendellen (doe ik niet meer) en het bestuderen van medische eigenschappen van moeder natuur. de topic heksenzalf kwam ik eens tegen op het net waardoor ik nieuwschierig werd. ik besluit het toch maar niet te gaan maken ik las ook dat het iets met vollemaan te maken had en ik heb geen zin om daar rekening mee te houden :p. ik ben benieuwd : waar houden jullie je mee bezig? :)
m.v.g stefanie

Geplaatst: ma feb 25, 2013 6:15 pm 

@ mercury, wahahaha :D :P .

Welkom hier stefanie :)

Geplaatst: di feb 26, 2013 12:40 pm 

wow O.o

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur