Het is nu di jan 23, 2018 1:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Babies krijgen microchips
Geplaatst: do jan 23, 2014 1:07 pm 

Zie hier, het zoveelste bewijs dat de NWO ons tot een uniforme massa slapende slaafjes wil maken. Het komt nog eens zover dat je stilletjes verdwijnt als je ook maar iets verkeerds zegt...

http://topinfopost.com/2014/01/22/all-e ... m-may-2014

PS: Bij de eerste poging tot openen krijg je waarschijnlijk een foutmelding (heb ik in ieder geval telkens hier op Chrome), de tweede keer lukt het wel :)

Berichttitel: Re: Babies krijgen microchips
Geplaatst: do jan 23, 2014 5:13 pm 

ik geloof dit niet, en anders krijg ik later kids in de bosjes, denk maar ik ga dan naar het ziekenhuis..

Geplaatst: di jan 28, 2014 1:15 pm 

Eerste reactie: "hmm, daar heb ik verder nog niks over gehoord.. Zou vreemd zijn."

Even verder googlen:

http://www.theepochtimes.com/n3/465584- ... is-a-hoax/

En zo zijn er nog veel meer reacties te vinden.
Niet altijd alles geloven wat je leest ;)

Al zou ik als ze serieus ooit zoiets van plan zijn verhuizen naar een niet-Europees land! 'T idee alleen al :shock:

Geplaatst: di jan 28, 2014 3:54 pm 

Hmm.. True, ik geloof ook niet altijd alles, maar dit lijkt me in principe wel aannemelijk gezien het feit dat de NWO steeds meer maatregelen lijkt te nemen om het volk volledig onder de duim te krijgen: brood en spelen (dat is al eeuwen zo), "entertainment" in de vorm van gruwelijke nieuwsberichten en oorlogen overal, om het volk een gevoel van zogenaamde veiligheid te geven vanaf de bank voor de tv, schandalen, nepberichten, echte berichten van onafhankelijke media die door andere media onder hun invloed worden afgedaan als "hoaxes", geestdodende series en programma's, chemtrails, etc.

De New World Order is zo sluw als maar kan... er zijn er maar weinig die door hun façade heen kunnen kijken. Ik beweer niet alles te weten, maar van een groot aantal dingen is de logica toch wel in te zien ;)
Ik word wel eens een doemdenker of een paranoïde gek genoemd, maarja: dat is juist wat ze graag willen :P

Geplaatst: wo jan 29, 2014 4:47 pm 

Je bent ook echt een doemdenker, volgens mij is de technologie sowieso nog niet zo ver ontwikkeld dat ze door middel van een chip de menselijke wil kunnen uitschakelen en de brein kunnen beinvloeden naar iemands eigen wil.

Geplaatst: wo jan 29, 2014 6:04 pm 

Driekwart van de technologie die ze al bezitten, daar weten wij niets van. Denk je dat de media dat bekend zouden maken? Die zitten al eeuwen in de zak van de NWO.

Doemdenker ben ik niet, ik ben hartstikke tevreden met het leven, maar ik zou wel graag zien dat men eens wakker wordt en als één man opstaat tegen het corrupte gezag. Een reinigende revolutie, zodat we eindelijk écht in vrijheid kunnen leven. Ik begin zo langzamerhand steeds zieker te worden van de dictatuur waar we allemaal als makke schaapjes in leven. Schaapjes die een beetje blaten en mekkeren, maar vervolgens weer vrolijk verder gaan met "grazen". Schaapjes die alles geloven wat de media hen vertellen. Schaapjes die hun informatie in hapklare brokken voorgeschoteld willen krijgen, in plaats van dat ze zelf onderzoek doen. Schaapjes die veel te gemakkelijk in slaap gesust worden met zoete woorden en slappe acties. Schaapjes die wel tevreden zijn met wat ze hebben, en die niet bereid zijn om te vechten voor een beter leven voor hun eigen soort in het geheel. Schaapjes die liever hun hoofd in het zand steken dan dat ze actie ondernemen... en zo kan ik nog een tijdlang doorgaan.

Wat mij persoonlijk betreft: ik kijk geen nieuws, lees geen kranten, kijk haast geen tv (zo nu en dan een documentaire op Discovery Channel, National Geographic of Animal Planet), en zoek zelf de onderwerpen uit waar ik wat over wil weten. Voor mijn nieuws ga ik naar onafhankelijke nieuwssites die buiten de "mainstream media" vallen. Deze sites vergelijk ik met elkaar, en als de artikelen zo'n beetje overeenkomen, dan durf ik met 70% zekerheid te zeggen dat ze wel zo ongeveer de waarheid spreken.

De ongezonde troep die ik tot mij neem, neem ik uit eigen keuze (tabak, alcohol, misschien ooit nog drugs). Ik probeer de E-nummers te vermijden die ons opgedrongen worden door het systeem, aangezien ik daarin geen keuze heb of ik ze tot mij neem of niet.

Maar goed, het grootste deel van de bevolking slaapt... ik kan het mensen ook moeilijk kwalijk nemen dat ze door de constante indoctrinatie zo diep in slaap zijn gebracht dat ze niet willen geloven hoe de wereld werkelijk in elkaar steekt.

Geplaatst: wo jan 29, 2014 6:20 pm 

Ik kon het niet minder met je eens zijn. Over welke dictatuur heb je het in hemelsnaam? Vind je Nederland een dictatuur? De bevolking is best blij met de regering nu, het is rustig, er heerst vrede in onze nabije omgeving. Als je er zo erg niet mee eens bent, kom dan met een paar ideeen die makkelijk uitvoerbaar zijn, waarbij geen gewonde hoeven te vallen en het ongevaarlijk blijft. Als je zo´n soort idee hebt, DAN mag je het hebben over makke schaapjes. En ALS je zo´n idee hebt, voer m dan eens uit.

Mainstream dingen zijn niet slecht, het is gewoon wat veel mensen fijn en leuk vinden, daar vallen top 40 liedjes onder. En hoe zit de wereld volgens jouw werkelijk in elkaar dan? Als je jouw eigen hoofd uit het zand haalt en ff een keertje de zon ziet zie je vast dat het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet is.

Geplaatst: wo jan 29, 2014 6:22 pm 

Je doet me erg denken aan een man in mijn grootouders´ dorp, hij was zeer gelovig en zei dit: De satanisten hebben een enorm scherm boven Moskou gehangen waarmee ze het weer beinvloeden, ze stelen mensen en hersenspoelen ze zodat ze hun kunnen besturen met behulp van microchips. De satanisten willen de wereld veroveren, en alle grote leiders zijn in samenwerking met hun.

Jij zegt nu precies hetzelfde maar dan over politiek alleen al.

Geplaatst: wo jan 29, 2014 6:24 pm 

en over de onafhankelijke sites met je nieuws: maak een paar sites aan, schrijf een paar soortgelijke berichten en zo creeer je een nieuwe waarheid

Geplaatst: do jan 30, 2014 1:50 pm 

De wereld is zo complex dat een algemeen overzicht onmogelijk is. Ik geloof daarom niet in een NWO of soortgelijke planning van bovenaf. De praktijk laat zien hoe dingen steeds weer fout lopen doordat juist dat overzicht ontbreekt. Dat de wereld een verrotte plek begint te worden kan ik in meegaan. Teveel vervuiling, ongelijkheid, onrechtvaardigheid en corruptie, ook in ons eigen land. Maar zelfs een land als Oost Duitsland, waar werkelijk alles werd gecontroleerd, had niet de mankracht om al die informatie ook daadwerkelijk te verwerken. Tegenwoordig zijn hele volksstammen studenten actief om met random trefwoorden zoekrobots van de inlichtingendiensten te verdrinken in waardeloze informatie. Je bent net zo traceerbaar als je zelf wilt, en niemand dwingt je om je levente delen via moderne media.
Huisdieren worden al gechipt, over het chippen van gedetineerden wordt gepraat, en babies hebben al armbandjes om verwisselen te voorkomen. Maar alle babies chippen in het geheim lijkt mij overbodig. Ze kunnen ons toch al gemakkelijk volgen viaonze chipkaarten, pasjes en mobieltjes. Veel nuttiger om je daar druk over te maken en ogenblikkelijk de computer uit te zetten. Want je weet maar nooit wie er mee zit te lezen..........

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur