Het is nu wo jun 20, 2018 10:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De ontmoeting met mijn gids.
Geplaatst: do apr 18, 2013 8:15 pm 

Heey iedereen !

De laatste 2 dagen is er onwijs veel gebeurd.
eergister ben ik met mijn vader mee geweest naar een vriendin van hem.
Ze is een heks echt woont helemaal alleen op zichzelf met 2 honden.
Ze helpt mensen ook als het om spirituele dingetjes gaat.

Ze had mij een CD gegeven die ze zelf ingesproken had die mij kon helpen om contact met mijn gids te maken.
Ze heeft me ook verteld dat ik goed bezig ben en dat is natuurlijk erg fijn om te horen nadat je 5 jaar alles alleen hebt moeten ondervinden.
Ik wist het ergens zelf ook wel maar dat je het van iemand anders hoort is ook erg fijn.

De laatste weken merk ik dat ik er aan het groeien ben als het om het spirituele gaat.
Ik denk dat het komt omdat ik sinds een maandje weer echt tot mezelf ben gekomen na 2 jaar een hevige depressie te hebben gehad.

Vorige week heb ik een auto ongeluk aanvoelen komen bijv. wat ik echt nog nooit zo sterk heb gehad.
Gelukkig was het niks ernstigs !

Ik dwaal een klein beetje af merk ik.
Ik heb die CD gisteravond uitgeprobeerd en hier is mijn verhaal :

Ik heb de onspannings meditatie van tevoren gedaan en die vond ik heel erg fijn.

Toen ben ik naar mijn veilige plekje gegaan.
Ik lag onder een boom op een open grasveld midden in een bos.
Toen kwam mijn gids aan lopen.
Ik vroeg wat haar naam was en ik kreeg iets van Magriet of Marie binnen, geen achternaam.
Ik kon moeilijk plaatsten hoe ze eruitzag.
Haar gezicht heb ik in kleine momentjes duidelijk kunnen zien en haar bril en jurk veranderden telkens.
Ik weet wel dat ze bruine ogen heeft.
Toen gingen we een stukje lopen en kwamen we uit bij een witte poort.
We liepen erdoorheen en kwamen in mijn vorige leven terecht.

Links van ons was een bos en daarnaast een weggetje van gewoon aarde en gras.
We zaten weer onder een boom en keken naar een soort van dorpje met rieten daken.
ik zag ook telkens een houten trek kar voorbij flitsen en een ouderwetste put.

Toen vroeg ik haar hoe oud ze was en ze zei dat ze op haar 36e of 37e was overleden.
En dat we vriendinnen waren in dat vorige leven.
Toen vroeg ik haar of ze een teken wou geven dat ze er was.
ik voelde een aantal keer een druk op mijn rechter borstkas, alsof er iemand met haar hoofd op lag.
ik heb die vraag vaak herhaalt en telkens kwam dat gevoel weer.

Toen ben ik er langzamerhand uitgestapt en opende ik mijn ogen.
ik werd een beetje emotioneel omdat ik enorm veel informatie binnen had gekregen.
Ik denk ook wel dat ik meer binnen heb gekregen als dat ik denk en dat het daarom gewoon even heftig was.
Ik heb daarna rondgevraagd bij mijn vader en mijn oom en hun oma heette Marie en ze was op haar 36e overleden.

Ik heb het gevoel dat het mijn overgroot oma is.
Ik was hier best overhoop van en ik ben nu pas een beetje bij aan het komen van alles.
Maar ik ervaar dit echt niet als iets negatiefs !!
Mijn overgroot oma heet marie en ze was op haar 36e overleden, heel erg vroeg dus !

Ik wil over een paar weekjes nog een keer hetzelfde gaan doen en kijken of alles dan wat duidelijker gaat worden !

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

BB Arden

Berichttitel: Re: De ontmoeting met mijn gids.
Geplaatst: vr apr 19, 2013 10:31 pm 

Damn.. dat is wel heel bijzonder..
Ik zou zelf redelijk snel angstig worden in zo'n geval, ben best wel een angsthaas wat paranormale zaken en dergelijke betreft..

Maar ik heb wel een idee hoe het voelt.. Mijn moeder is ook heel gevoelig op spiritueel gebied, en zij wist me te vertellen dat onze overgrootvader ons beschermd.. Ik lag als baby onder een lamp in de badkamer als m'n ma m'n luier verschoonde, en op een dag dacht m'n ma ineens aan m'n overgrootvader, en kreeg ze heel sterk het gevoel dat ze me niet op die plek moest verschonen.. dus legde ze me neer in een andere kamer, en een paar ogenblikken later stortte die grote lamp naar beneden.

Zo zijn er meer gevalletjes geweest, dus ik vermoed, als ik me ervoor openstel, dat mijn overgrootvader ook mijn gids blijkt te zijn.

BB!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur