Het is nu za dec 15, 2018 3:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ->Bericht: Je kunt je aanmelden!
Geplaatst: wo jan 16, 2013 8:44 pm 
Site Admin

Wat we bij de vorige covens hebben gedaan, is dat de covenleden een eigen, afgeschermd deel van 't forum 'krijgen' waarop ze hun covengerelateerde activiteiten posten, delen, uitwisselen e.d. Zo'n deel van het forum opzetten is iets wat alleen een admin kan doen (sowieso technisch gezien), en voor het maken van subonderdelen, en eventueel verplaatsen van onderwerpen (om maar iets te noemen) is het wel fijn als er een admin bij aanwezig is. Die hoeft niet per se lid te zijn van het coven, overigens. Alleen voor de technische zaken is zo iemand dan beschikbaar. En dat hangt dus even af van de interesse :)

Dus, als we 't er dan toch over hebben, laat even weten of je interesse hebt.

Ik zal 't eerste bericht van dit topic even aanpassen zodat je kunt zien wat een digitale coven dan eigenlijk precies inhoudt. Dan weet je ook waar je 'ja' tegen zegt :)

Liefs,

Kyra

Berichttitel: Re: Belise online coven interessepeiling
Geplaatst: wo jan 16, 2013 8:59 pm 
Site Admin

Bij deze dus, naar aanleiding van de vraag van Marantha, interessepeiling naar wie er eventueel deel zou willen nemen aan een nieuw te vormen Belise online coven :)
Zie beginpost voor meer info!

Liefs,

Kyra

Geplaatst: do jan 17, 2013 3:38 pm 

Het lijkt me echt ontzettend leuk om mee te doen, alleen ik heb het altijd heel erg druk met school, en op dit moment (en de rest van mijn studietijd ook) gaat school voor. Dus ik weet niet of ik er genoeg tijd aan kan besteden, maar mijn interesse is er zeker!

Geplaatst: do jan 17, 2013 10:35 pm 

voor het eerst heb ik misschien interesse in de online coven. Ik dacht nooit dat het iets voor mij was, maar wie weet kan het me helpen.

Geplaatst: do jan 17, 2013 11:02 pm 

Ik ben ook geïnteresseerd. Het lijkt me leuk om deel te nemen aan een coven en ik weet zeker dat ik op die manier ook een stuk meer leer over hekserij/Wicca, wat ook mijn doel is in het leven/het hier zijn :)

Alleen ik zie wel dat ik dan nog flink moet gaan posten de komende tijd gezien het criterium van minimaal 50 posts :P

Geplaatst: vr jan 18, 2013 11:19 am 

@JuraiNightroad: nou je het zegt ik had het criterium van minimaal vijftig posts niet gezien.
Ik vind het een beetje een raar criterium. Ik denk dat de meeste wel zien dat ik de laatste tijd nogal ruimschoots post dus dat zou wel genoeg bewijs moeten geven over dat ik probeer actief te zijn op het forum
door deze criteria krijg je juist dat mensen willen gaan spammen om die vijftig te halen niet zo heel erg handig dus.

Geplaatst: vr jan 18, 2013 1:00 pm 

@JuraiNightroad: Gewoon lekker meelezen en meeposten, dan zit je zo op die 50 posts :)
(En lees ook even hieronder mijn reactie op Marantha.)

@Marantha: Die 50 posts is om een beetje te voorkomen dat iemand hier net 1 dag lid is, 3 posts plaatst, roept dat hij/zij lid wil worden en dan opeens weer vertrokken is. :)

Je punt van spammen klopt wel hoor, maar om het echte spammen te voorkomen is het minimumook slechts 50 posts en niet 200.
Ieder lid dat een beetje actief meeleest en meepost, zit al snel op die 50 posts. En zou je er nog wat onder zitten maar al langere tijd wel meelezen en hier en daar eens wat posten, en je wens om tot de coven toe te treden te motiveren (jaja, het is net solliciteren hier, haha.) dan ben je ook geen volstrekt onbekende en dan komt het ook wel goed ;).
Het gaat namelijk meer om wát je bijdraagt, dan hoeveel je bijdraagt. (Of euh, nou, een beetje actief bijdragen is in een coven wel een vereiste natuurlijk, maar kwaliteit gaat vaak toch wel boven kwantiteit.)

Het is dus echt om een te zorgen dat de covenleden elkaar al een beetje (her)kennen, en de wens om deel te nemen niet enkel een kortdurende bevlieging is. :)

No worries!

Geplaatst: vr jan 18, 2013 4:19 pm 

De 50 posts is echt meer een indicatie zoals Candace al zegt, en hoeft niet heel nauw te worden gehouden, als het er 30 zijn, maar wel alleen heel informatief is dat natuurlijk ook de goede richting. Er word dus zeker gekeken naar je bijdrage aan het Belise forum.

Geplaatst: za jan 19, 2013 11:02 am 

Het lijkt me wel heel interessant om mij samen met anderen meer in de materie te verdiepen. Aan de andere kant ben ik ook eerlijk. Mijn leven is behaaglijk vol met drie kinderen, een partner, een moestuin en hobby's. Ik ben dus een beetje dubbel: een coven kan mij motiveren meer te leren, maar ik weet niet zeker of ik zoveel tijd er in kan steken als ik zou willen. (al zal twee uur per week wel moeten lukken.) Daarin volg ik dus Boireann Elois.

Geplaatst: za jan 19, 2013 1:51 pm 

Ik heb ook wel interesse als het niet meer dan die ongeveer twee uur per week zouden zijn.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur