Het is nu vr sep 21, 2018 4:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: lichaam wisselen
Geplaatst: do jun 04, 2009 9:41 am 

Ik geloof niet dat het mogelijk is om helemaal te wisselen.

Als je astraal reist houd je nog de verbinding met je lichaam. Sommige mensen hebben het, ook na bijna-doodervaringen, over het zilveren koord waarmee je dan nog vast zit aan je lichaam.
Ik denk dat het op die manier mogelijk is om bij iemand anders in het lichaam te kruipen. Ik heb een soort zwarte mannetjes gezien die bij mensen naar binnen kropen. Die mensen gingen zich dan plotseling opvallend anders gedragen, bijvoorbeeld angstig gillen. Het zijn andere energieën dan geesten, maar het laat denk ik wel zien dat er ruimte in een lichaam kan zijn voor meer dan 1 persoon. Zo kun je bij elkaar naar binnen kruipen.
Als je nog een stapje verder gaat en je wilt met iemand van lichaam wisselen. Dan zou je de verbinding met je eigen lijf moeten losmaken. Ik denk dat je dan dood gaat, dus een totale wisseling is niet mogelijk.

Groetjes, Myra

Geplaatst: vr jun 05, 2009 6:47 am 

Zo, jij denkt er erg diep over na. Zoals jij het stelt, klinkt het wel erg logisch trouwens.

Wat dat astraal reizen betreft: ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar ik heb wel nu tot 2x meegemaakt dat ik ineens ergens anders was. Recentelijk nog. Zo zat ik lekker te genieten van een concert en ineens was ik ergens anders (mijn zusje heeft dit gemerkt en zei na die tijd dat zij het voelde alsof ik geestelijk echt ergens anders was en lichamelijk gewoon aanwezig was). De keer daarvoor is alweer een hele tijd terug. Mijn schoonvader kwam te overlijden en opeens was ik ergens anders en zag ik dat hij werd omhelsd door mijn schoonzusje (was precies een maand daarvoor overleden). Een heldere, wittige omgeving en achter haar stonden mensen achter een soort van gordijnachtige sluier: ik zag contouren van ze.

Dit is denk ik weer heel wat anders dan astraal reizen, want jij hebt het over een zilveren koord en die heb ik niet gezien. Wat het wel is? Geen idee.

Geplaatst: ma jun 08, 2009 9:20 pm 

Misschien kan het , misschien niet.
Het zal denk ik niet makkelijk zijn anders zou iedereen constant een ander kunnen zijn.
Ik denk dat de godin ons daarin wel zal tegenhouden
mocht het al mogelijk zijn!

Geplaatst: vr jul 31, 2009 11:27 am 

@vleermuis
Nee ik had dat idee niet uit een boek:p Ik weet niet meer waar het idee presies vandaan kwam.

Geplaatst: zo jul 03, 2011 2:20 am 

ik ben ryu ik ben 17 jaar oud en ik zag dit onderwerp en heb het door gelezen.

jullie zijn ook wel nieuwsgierig dat als iemand het mee maakte het hier op de forum zou willen zetten.

nou het is de vraag of jullie mij geloven (maar ik zeg je ik type de waarheid) toen ik eens over dit onderwerp dach terwijl ik gewoon tv aant kijken was (als je wilt weten wat dan was het ncis) maar goed ik dacht er dus over na op dat moment werd mij gevraagt of ik de hond wou uitlaten en toen gebeurde het het leek net als of ik flauw gingen vallen (o leekt het teminste) op dat moment voelde ik niks meer (ook mijn lichaam niet meer) eerst schreeuwde ik maar gebeurt niks toen zag ik waasig iets anders ik voelde iets maar het voelde ook weer anders als of ik het niet zelf voelde het leekt als of het gewoon mij lichaam niet was maar ik kon niks behalve ja gewoon iets voelen maar weet echt niet wat het leek voor mij wel een half uur teduren maar opeens schoot ik wakker zeg maar en was gewoon thuis maar ik zat op mijn hurken op de grond nouja of ik dan iemand anders was of mijn verleden/toekomst zag wie weet maar een ding weet ik wel mijn moeder keek naar me toen ik dus die flauwvalling had zeg maar en ze ei dat mijn ogen toen wit waren (helemaal) en ze zei ook dat ik maar 1-2 min weg was

maar goed ik eg je wel dat ik dit niet nog eens wil mee maken want wie weet wat het was maar ik dacht ik lees dit dus ik zet dit er in
maar of jullie me niet geloven of wel voor mij is het echt gebeurt

ryu

i love my body as how i am

ps. let niet niet op mijn spellings fouten

Geplaatst: zo jul 03, 2011 5:40 pm 

Theoritisch zou het mogelijk moeten zijn, als uittreden mogelijk is.

Zou wel grappig zijn, ff met bill gates wisselen paar miljoenen naar me rekening sturen hahaha of met de president van usa even van lichaam wisselen hahaha.

Je zou er veel plezier aan kunnen beleven denk ik, maar lijkt me ook erg gevaarlijk. Stel het is mogelijk....Dan zou je in principe dus eeuwig leven, als jou lichaam oud word of dood aan het gaan is, wissel je gewoon van lichaam, even de jonge verpleegster ofzo overnemen tot je lichaam hebt die je echt wilt.

Maar als je dat zou doen, krijg je weer de vraag, is dat dan wel zo eerlijk als je andere geesten/zielen uit hun lichaam schopt zodat jou ziel/geest kan overleven in een ander lichaam.

Powerzhea

Geplaatst: zo jul 03, 2011 6:58 pm 

Ik geloof wel dat je met je geest in een andere werkelijkheid kan komen: Dat doen sjamanisten om in contact te treden met hun krachtdier. Ook bij dissociatie gebeurd dat. Maar echt je lichaam verlaten geloof in niet zo in. Laat staan van lichaam ruilen. En als het zou kunnen zou ik het nog niet doen. Ik weet niet waarom, maar het lijkt mij nogal griezelig.

Geplaatst: wo jul 06, 2011 1:56 pm 

@ Dreamer, haha niet als mijn lichaam al onder de grond licht natuurlijk.

Hoe dan ook, uittreden is een zeer bijzondere ervaring, maar werkelijk ook iemands lichaam ingaan...lijkt mij een duistere demonische actie.

[ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur