Het is nu ma okt 22, 2018 6:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Aura's
Geplaatst: vr maart 12, 2010 1:37 am 

Hey,

Ongetwijfeld is hier al eens over gehad, maar ik heb het niet kunnen vinden: Aura's.
Zijn jullie van mening dat je ze kunt leren zien?
Kan iemand hier ze ook zien of is hier mee bezig?

Ik kan hem een beetje zien, een klein wit randje rond mijn vingers die oplicht als ik me goed concentreer. En soms een dikkere 'laag' met wat lichtgroen rond mijn vingers. dat is alles wat ik heb geoefend. Het is niet het 'nabeeld' wat ook kan voorkomen.

Slaapse ;-)
BB

Berichttitel: re: Auras
Geplaatst: vr maart 12, 2010 6:36 am 

Ja, dat is ook het enige wat ik kan zien, maar ik wie het ook bij andere mensen.

BB
Dialan

Geplaatst: vr maart 12, 2010 10:56 am 

Aura's zien is volgens mij iets wat iedereen kan, maar wat we in de loop der tijd verleerd zijn. Ikzelf zie energie om mensen heen, maar geen kleuren erbij. Het is net of je dan naar een kachel zit te kijken die aanstaat, de lucht daarboven zie je ook kringelen. Dat kan ik om mensen heen zien.
Ik heb 1 keer tijdens een ritueel aura's om bomen heen gezien. Dat was zo intensief! En fascinerend om naar te kijken.

Geplaatst: zo mei 09, 2010 8:32 pm 

Vroeger kon ik aura's zien, maar dat ben ik helaas verleerd. Ik denk dat iedereen het wel zou kunnen. Maar omdat je teveel afgeleid word door de dingen die er normaal gebeuren kijk je er gewoon doorheen.
Ik heb alleen geen flauw idee hoe je het zou kunnen leren...

Geplaatst: do mei 13, 2010 5:07 pm 

Ik kan ook aura's voelen maar niet zien. Ik heb ook gehoord dat het aan te leren is maar ik twijfel of da een toegevoegde waarde zou hebben voor mij persoonlijk. Uit het voelen van aura's haal ik al zoveel informatie waar ik wat mee kan.

Geplaatst: vr mei 14, 2010 8:13 am 

---Origineel geplaatst door: Dialan---
Het voelen van een aura kan iedereen, zonder oefenen.

Nou schijnbaar niet, aangezien ik vaak vreemd wordt aangekeken als ik mensen waarschuw voor bepaalde personen. En als mensen me er naar vragen en ik ze vertel dat ik iets "zie" dan kijken ze nog schever.

Ik geloof wel dat je, zoals eerder gezegd, het van nature kunt maar dat we het een soort van verleerd zijn.

Geplaatst: za mei 15, 2010 3:28 pm 

---Origineel geplaatst door: Tári---
Ik kan ook aura's voelen maar niet zien. Ik heb ook gehoord dat het aan te leren is maar ik twijfel of da een toegevoegde waarde zou hebben voor mij persoonlijk. Uit het voelen van aura's haal ik al zoveel informatie waar ik wat mee kan.

Zo is het bij mijn dus ook. Ik heb onlangs een aura foto laten nemen op Elf Fantasy Fair.

En het klopt dus inderdaad dat ik een indigo kind ben. Er zit altijd zeer 1 vlek indigo in mijn aura.

Gek, want zelf zie ik het niet. Ben ook geschrokken van de grote hoeveelheid goudgeel dat ik overal had. Bij anderen voel ik dat weinig.

Ik zie dus geen auras, maar ik voel ze bij anderen. Alleen bij mezelf niet.

Geplaatst: zo mei 16, 2010 12:54 am 

@ Dialan... Een paarse aura, kan erop duiden dat je erg met je spiritualiteit bezig bent momenteel.
Het is de Aura van het derde oog, je intuitie.
Kleuren in een aura kunnen van tijd tot tijd verschillen. En soms lopen er twee of meerdere kleuren doorelkaar heen.

Er zijn in ieder geval 2 aura foto's van me genomen...
Alles wijst erop dat ik een soort regenboog kind ben.
Mijn aura veranderd nl met mijn stemming en is ook afhankelijk van waar ik op dat moment mijn aandacht op richt.

De meeste mensen zien de aura als een witte gloed.
De kleuren van aura's zie je meestal niet... die neem je waar.

Je eigen aura zien, behalve die rond je handen is moeilijk te zien....
wel kun je je aandacht erop richten en hem groter laten worden door bijv. aarde energie in je op te nemen.

Blessed Be

Geplaatst: zo mei 16, 2010 8:39 pm 

MM,

Het zien van aura's kan misschien tot de verbeelding spreken, maar is het nu wel zo belangrijk en fijn om iemand te zien die ziek is, maar die het zelf nog niet weet, of om een vriendin of vriend te hebben waaraan je kunt zien dat het leven dat ze lijden te zwaar is, waardoor ze ev. op jonge leeftijd komen te overlijden. Je kunt nooit iedereen 'redden'.
Veel mensen menen dat er een schakelaar bestaat om 'zien' en niet zien naar believen te schakelen. Sommigen kunnen dit inderdaad en dat is maar goed ook, anders zou je toch gek worden?
Veel van ons kunnen dit niet en het is voor hen volgens mijn bescheiden mening ook niet aan te raden.
De hele dag energetische velden om 'levende' organismen heen zien, lijkt mij enorm vermoeiend.

Kleine experimenten met energie, dat is wat anders....
Wrijf maar eens flink in beide handen, hou ze een paar centimeter van elkaar en vorm een bolletje, als het goed is, voel je de energie.

Blessings,
Nuinn

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur