Het is nu vr dec 14, 2018 8:21 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Auras
Geplaatst: wo jun 30, 2010 10:40 am 

Ik ben zelf ook heel veel bezig met het zien van aura's. Het is mogelijk om jezelf aan te leren ze te kunnen zien. Een boek dat mij hier heel erg bij helpt is: licht op de aura van Barbara Ann Brennan. Hier beschrijft ze zelf ook in hoe zij aura's is gaan zien. Zolang je er genoeg wilskracht voor hebt kan je ze zien ook. Soms lukt het mij om de energie rond de mensen heen te zien. Ik kan de kleuren nog niet zien, maar ik geef niet op en ga gewoon door!
Maar als je er echt veel over wil leren kan ik je dat boek van Barbara Ann Brennan erg aanraden!

Blessed Be
Aislinn Morag

Geplaatst: wo jun 30, 2010 11:41 am 

Tijdens mijn 'Migraine aanvallen' (zo noemt de huisarts het)
zie ik wel vaak kleuren enz. die volgens mij best eens aura's zouden kunnen zijn. Als ik geen last heb van mijn 'migraine' zie ik het alleen nog als ik me er erg op consentreer.

Blessings
Daray xx

Geplaatst: wo jun 30, 2010 11:44 am 

Even een toevoeging,,
ik zie alleen maar kleuren die weg hebben van indigo (iets donkerder of lichter etc)

BB xx

Geplaatst: wo jun 30, 2010 2:00 pm 

Ja dat noemen ze inderdaad migraine met aura maar dat is een tijdelijke neurologische stoornis in je eigen hoofd, dat zijn geen "echte aura's". Helaas heb ik het ook.

Ik kwam er vorige week achter dat ik aura's begin te zien. Als ik heel geconcentreerd met mensen bijvoorbeeld in gesprek ben krijgen ze een wit/doorzichtig achtige gebied om zich heen. Bij de een veel dikker/groter dan bij de ander. Ik kan het (nog) niet spontaan oproepen, het overkomt me. Maar het is wel wat anders dan de vervaagde beweeglijn zeg maar.

Geplaatst: wo jun 30, 2010 8:12 pm 

Dat zijn eigenlijk even kleine kortsluitinkjes in je hoofd, die voorbode zijn van migraine.

Geplaatst: wo jun 30, 2010 11:33 pm 

---Origineel geplaatst door: Xserafine---

Ik kwam er vorige week achter dat ik aura's begin te zien. Als ik heel geconcentreerd met mensen bijvoorbeeld in gesprek ben krijgen ze een wit/doorzichtig achtige gebied om zich heen. Bij de een veel dikker/groter dan bij de ander. Ik kan het (nog) niet spontaan oproepen, het overkomt me. Maar het is wel wat anders dan de vervaagde beweeglijn zeg maar.

Op die manier zie ik aura's ook op dit moment. Ik moet me er wel goed op concentreren. Maar dat lijkt me logisch want volgens mij kan je best gek worden als je de hele dag door maar de aura's van de mens ziet. Ik heb nu af en toe ook dat er kleuren doorkomen. Hoe meer je ermee oefent, hoe beter je de aura's kan zien!

Geplaatst: za jul 10, 2010 3:48 pm 

Toen ik klein was kon ( ja.. verleden tijd) ik aura's zien. Maar toen ik besefte dat ik de enige was en dat mijn vriendinnen me er mee uitlachte, en door vertoning van pre-puberaal gedrag heb ik er geen aandacht meer aan besteed.
Weet iemand of het iets is wat altijd nog terug kan komen als ik er weer aandacht aan besteed? Het is namelijk erg handig en fijn om wat extra 'mensenkennis' te hebben..
Liefs, Heksje. :heksje:

Geplaatst: zo jul 25, 2010 2:47 pm 

Iemand heeft bij fotolezen eens gezegd dat mijn aura geel is en een paar jaar later laat ik een aurafoto maken op een paraview-beurs en raad eens..
mijn aura is geel! Er zat een pietsie oranje bij de rand, maar voor de rest echt helemaal geel.

Geplaatst: wo jun 29, 2011 1:03 pm 

Interesant onderwerp aura's.
Iedereen kan aura's zien, en ja je kan aura's lezen, zien, en genezen als het nodig is. Beste en makelijkse manier om het te leren is, zet iemand tegen een witte muur, en probeer langs die persoon te kijken of door die persoon heen te kijken, zodat je beeld beetje wazig word.
In het begin zal je eerst een witte gloed zien, dat is volkomen normaal, dat betekent alleen maar dat je je gave om aura's te zien aan het ontwikkelen bent, die witte gloed, dat zal later met training kleur worden, Maar met alles, oefening baart kunst.

Powerzhea

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur