Het is nu vr dec 14, 2018 8:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Auras
Geplaatst: do jun 30, 2011 8:41 am 

@Powerzhea Ik weet dat ik vroeger aura's kon zien. Heel duidelijk. Ik zag werkelijk een veld van kleuren om mensen heen. Helaas heb ik het aan de kant geschoven omdat mensen het toch allemaal maar vreemd vonden. Hoe kun je zoiets weer terug krijgen? Kun je het oefenen door gewoon weer te kijken en je te concentreren?
Zonde eigenlijk, dat ik me zo heb laten beinvloeden door wat andere zeggen..
Liefs

Geplaatst: do jun 30, 2011 2:30 pm 

@ Dreamer, heb ook een keer aura fotos laten maken, kreeg een boekje erbij, zeiden tegen me, dan leggen we je zo uit was het betekent, maar ik lees zo snel, had het hele boekje al uit gelezen voor ze mij iets gingen uitleggen, wat deden ze, ze gingen boekje voorlezen, toen dacht ik bij mezelf wat jij kan kan ik ook, dat vind ik geen echt aura lezen of aura's begrijpen enzo. Dus daar heb ik me twijfels bij.

@ Knoefje, er zijn verschillende manieren om die gave te krijgen.
1. Het zelf ontwikkelen door het voorbeeld wat ik gaf, met iemand tegen witte muur aan zetten etc. 2. Satanisme, dan kan je alles krijgen wat je wilt in ruil voor je ziel. 3. Gebruik maken van speciale muziek, ook wel Alpha, beta, omega etc muziek genoemt, wat die muziek doet, is je hersens en je hele wezen zo programmeren om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen, bijv, aura's zien.

Zal hier even linkje plaatsen zodat je zelf even kan kijken wat voor soort muziek ik bedoel: http://www.store.unexplainable.net/

Ik heb zelf daar ook iets vandaag, meer als experiment om te kijken hoe en wat. Het schijnt wel echt te werken, wie weet is het wat voor jou.

Nu heb je meerdere mogelijkheden om weer aura's te zien.

Hoop dat ik je van dienst heb kunnen zijn.

Powerzhea

Geplaatst: do jun 30, 2011 6:15 pm 

@ Melchior waar lees jij dat ik iemand aan raad satanist te worden?
Als je niet kan lezen kan je op school misschien leren hoe je moet lezen, ik begin beetje ziek te worden van jou reacties om mij in slecht dag licht te zetten. Kan je daar even aub mee stoppen en misschien wat volwasseneren reageren? Dankje wel.

Ik heb verteld van de verschillende opties die er zijn om bijv de gaven te ontwikkelen om aura's te zien, Nergens maar dan ook nergens heb ik gezegt, heey knoefje word ff lekker satanist, beste wat je kan doen hoor knoefje raad het je echt aan.......

Begin echt beetje moe van jou te worden Melchior.
Meer energie ga ik er niet eens meer aan verspillen, en mocht je willen door gaan met deze onzin melchior dan maak ik een melding.

Geplaatst: do jun 30, 2011 9:26 pm 

Voor zover ik weet gaan Satanisme daar niet over... Satanisten geloven helemaal niet in Satan als bestaat figuur, maar eerder in waar hij voor staat. Of je dus echt je ziel verkoopt, hmmm

Ik geloof trouwens ook niet dat je aura's kan zien.

Geplaatst: vr jul 01, 2011 12:45 am 

In het satanisme staat satan wel erg centreel, het lijkt ook wel beetje op wicca, het is een religie, alleen dan met hele sterke zwarte magie.
En net zoals met hekserij en wicca, en dus ook met het satanisme heb je verschillende "clans" of groepen die dingen weer anders aanpakken of anders doen. Zo is er ook het duivels boek, zeg maar het omgekeerde van de bijbel haha.

Ik zelf zou geen satanist willen zijn, al moet ik zeggen dat ze wel paar interesante punten hebben waar ze voor staan, als je vergelijkt met bijv het christen geloof, christenen geloven in iets wat ze nooit zullen zien of krijgen, er word veel beloofd maar gebeurd weinig, in het satanisme, als er word gezegt dit krijg je, dankrijg je dat ook, je ziet dus vrijwel direct resultaat.

Je kan het zien als mensen die hele heftige zwarte magie beoefenen met directe en harde resultaten.

Ik zelf hou me niet bezig met zwarte magie en wil er verder ook niks mee te maken hebben.

@ SelenaC.

Je gelooft niet in aura's dat respecteer ik, net zoals ik mensen respecteer die hun religie volgen. Je gelooft wat je gelooft, en je gelooft niet wat je niet gelooft toch hahahaha

Geplaatst: vr jul 01, 2011 8:48 am 

Even een correctie: ik zeg niet dat ik niet in aura's geloof. Integendeel, ik geloof wel in het concept dat aura wordt genoemd. Ik geloof gewoon niet dat je ze zomaar kan zien.

---Origineel geplaatst door: Selena~Cleopatra---
Ik geloof trouwens ook niet dat je aura's kan zien.

Hoe zat het ook alweer met niet goed lezen???

Volgens mij heeft het menselijke lichaam bepaalde beperkingen. En een daarvan is dat we de energie die een mens is of bij zich draagt niet kunnen zien. Daarvoor zijn onze ogen niet gemaakt. Wat mensen zien als aura's, nou, sorry maar dat doe ik af als illussies en beeldvervorming. Als je lang genoeg naar iets straat, zie je idd kleuren. Maar ik zie ook witte puntjes dansen als ik lang genoeg naar een blauwe hemel staar. Dat kan ik ook een speciaal spiritueel ding maken...
Of het tunnelzicht dat ik soms krijg als ik in een kerk recht voor me kijk en me concentreer op de teksten die worden gereciteerd.

Wat Satanisme betreft. Ik denk dat de twee voor mij een redelijk adequaat beeld hebben gesteld. Het symbool van Satan is dat hij zich God waande en in de plaats van God ging 'regeren'. Satanisten nemen aan dat zij ook God zijn (again, symbolisch, want zoals FulgrimAtham al zei zijn ze veeleer atheïstisch) en in de wereld mogen doen en laten wat zij willen. Je kan een wicca zinnetje nemen "An ya harm none do what ya will", voor de Satanisten kan je dat samenvatten als "Do what ya will", omdat zij er vanuit gaan dat het niet mogelijk is om iets te doen zonder een ander te kwetsen. Daarom worden ze ook vaak met zwarte magie gerelateerd. Ze deinsen er niet voor terug om iets te doen dat een ander schade zou berokkenen. Maar ze gaan nooit wat doen om een ander bewust direct kwaad te doen. Geen martelingen enzo idd.
Satanisten zijn gewoon een beetje extremer en gaan eerder voor het gevoel dan voor de ratio, iets wat bij wicca nog teveel wordt gedaan volgens hen (in de zin van: ethisch denken)

Over witte en zwarte magie heb ik een beetje dezelfde mening als FulgrimAtham. Ik vergelijk het graag met een mes... Heb je ook witte en zwarte messen mss?

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur