Het is nu di jun 19, 2018 9:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Onzichtbare vriendjes
Geplaatst: di jul 27, 2010 4:10 pm 

MM!

Vroeger hadden we allemaal weleens onzichtbare vriendjes of dieren toch? (of ben ik de enige gekke hehe)
Ik moest er ineens aan denken omdat ik dacht aan Odins dieren, zijn 2 raven en 2 wolven. Toen besefte ik me ineens dat ik, toen ik onzichtbare dieren bedacht voor mezelf, vroeger 2 kraaien en 2 wolven had. De 2 kraaien heette Silver en Gold en de wolven weet ik niet meer, maar de ene was wit en de ander zwart.

Ik had eigenlijk alleen dieren. Hele kuddes IJslandse paarden, die ik namen gaf, soms wel 30 paarden, verschillende kuddes. Ik zocht plaatjes van ze op in tijdschriften en op internet die op hen leken en tekende ze en bedacht verhalen over ze en bereed hen samen met een vriendinnetje die ook mijn wereldje deelde. We hadden allebei een dik schrift vol met al onze dieren, met namen, geboorte datum en karakter helemaal uitgewerkt, stambomen had ik gemaakt noem het maar op.

Het gekke is dat de dieren voor mij echt leefden, ik had zoon sterke visualisaties en fanstasie dat ik ze soms echt zag terwijl ze met me meeliepen.
dat ik bijna hun dikke vachten kon voelen terwijl ik met mijn hand door de lucht ging.

Hadden jullie vroeger ook onzichtbare dieren of werelden bedacht? Hoe denken jullie hierover? Betekend het iets welke dieren je kiest of ..?
Ik zal mijn schriftje eens opzoeken, het blijft goed voelen als ik erin kijk elke keer en eigenlijk zijn de dieren nooit echt weggeweest, zo voelt het. Als ik aan ze denk zie ik ze nog zo levendig voor me als vroeger..

Blessings
Diana

Berichttitel: re: Onzichtbare vriendjes
Geplaatst: di jul 27, 2010 5:25 pm 

Heu, ik heb mijn hele krachtdierentuin ook nog hoor. Ik stel me de vraag of bepaalde wezens wel echt verbeelding zijn.

Wie zegt er dat er geen zielen van dieren ons helpen en begeleiden. Bij de indianen waren totems ook gebruikelijk.

Bij mij zijn het ook wolven en kraaien, maar evengoed eenhoorns, draken en griffioenen.

Ik kan me trouwens herkennen in jou verhaal, Sashata.

Geplaatst: di jul 27, 2010 5:46 pm 

Ik geloof er heilig in dat wij zielen van dieren/mensen/'fabeldieren' om ons heen hebben die ons willen helpen.

@Keltickitten: Dan ben ik gelukkig niet de enige die zo is.

Geplaatst: wo jul 28, 2010 8:07 am 

Ik speelde altijd paardje op school, vooral in de kleuterklas. Mijn vriendinnetje en ik waren helemaal gek van paarden. Grappig dat meer mensen dat hadden, want bij ons op school waren we de enige.

@Diana: je kunt meerdere krachtdieren hebben.
Bij mij is dat de wolf, maar soms staat er een ander dier op de voorgrond.

Geplaatst: do jul 29, 2010 6:51 pm 

Ohhh ja leuk dat je al die dingen als 'the Silver Brumby' en 'Balto' noemt Wolvenlied!!! daar was ik vroeger echt WÉEEEG van!!

Ik heb mijn schriftje nog niet gevonden met mijn dieren die ik daarin had getekend, en ik ben ook even de komende dagen er druk bezig met werken en inpakken voor vakantie....dus ben aardig verrot nu...maar ik doe me best nog wat te schrijven voor mijn ogen dichtvallen...

Geplaatst: di nov 30, 2010 4:32 pm 

Ik had vroeger een ontzichtbare vriendin. Ik fietste liep met der sprak met der, enz. Het was net echt naja toen was het echt voor me. Nu had ik gelezen in een van mijn boeken dat dat een teken is voor spirituele gevoeligheid. Dus nee, je bent niet de enige haha!

Geplaatst: di nov 30, 2010 4:37 pm 

---Origineel geplaatst door: Sashata---
Ik speelde altijd paardje op school, vooral in de kleuterklas. Mijn vriendinnetje en ik waren helemaal gek van paarden. Grappig dat meer mensen dat hadden, want bij ons op school waren we de enige.

Hehe, ik speelde ook altijd paardje. Ik was dan altijd een wilde hengst(?) die heel moeilijk was?! En ik was altijd zwart.
Bb

Geplaatst: vr dec 03, 2010 6:17 am 

Hahaha nee ik speelde ook altijd paardje.
Ik sprak ook veel met mijn poppen en deed alsof ze terug spraken.
Ik had ook een vriendinnetje waar ik mee praatte als ik alleen of straf had

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur