Het is nu ma jun 25, 2018 2:40 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Wonen bij een begraafplaats
Geplaatst: zo feb 27, 2011 4:17 pm 

Ik ervaar begraaf plaatsen meestal heel erg rustig. Vind het er heel erg vredig. En op vakantie bezoek ik ze ook als ik in de buurt ben. Ze zijn vaak toch heel verschillend. In schotland ben ik op eem hele grote begraafplaats geweest met allemaal graftombes. Erg indrukwekkend. En in Ierland op een hele oude begraafplaats.

Maar waar veldslagen zijn geweest vanuit de oorlog, daar is het minder vredig.

En soms op een begraafplaats voel je wel eens de aanwezigeid van een entiteit, maar daar heb ik zelf geen problemen mee.

Geplaatst: ma feb 28, 2011 8:46 am 

---Origineel geplaatst door: biskwietje---
Beste Zevenster, zou je je misschien willen voorstellen in het wie, wat, waar-topic? Dan weten we beter met wie we te maken hebben.

Ontopic: Ik vind begraafplaatsen prettig omdat het voor mij een rust uitstraalt, alsof alles daar stil mag staan, niemand jaagt je meer op als je eenmaal dood bent. Maar ik woon er niet dusdanig nabij dat ik iets van energiezuigen merk.

Blessings, Biskwietje

eh.,.. lid sinds 2003??? hoe vaak moet ik me voorstellen dan?

Geplaatst: ma feb 28, 2011 6:14 pm 

Ik weet niet van wonen dichtbij een begraafplaats maar om eerlijk te zijn heb ik negatief ervaringen had telkens ik bij begraafplaatsen ben. Ik voel me daar gewoon slecht en krijg angst. Heeft misschien ook te maken met dat ik angst heb van de dood?

Geplaatst: vr maart 04, 2011 2:17 pm 

Daar heb je ook wel weer gelijk in, maar wat is het dan waar je zo angstig over bent betreft het dood gaan?

Liefs

Geplaatst: ma maart 07, 2011 12:30 pm 

Ik woon er niet in de buurt dus ik kan daar niks over zeggen.
Maar ik kom vaak wel tot rust als ik het graf van mijn opa bezoek.
Als ik dan de graven zie van mensen die heel jong zijn overleden waardeer ik het leven des te meer!

Geplaatst: ma maart 07, 2011 2:19 pm 

Ik ben zelf ernstig ziek geweest en had niet zoveel kans op herstel.
Toen was ik niet zozeer bang voor wat er komen zou (pijn had ik al en ik kan niet in een hel geloven). Maar meer om alles wat ik moest achterlaten. Zou ik alle mensen van wie ik hield dat wel duidelijk genoeg gemaakt hebben? En heb ik mijn leven 'goed' aangepakt?

lieve groet, klavertje

Geplaatst: wo apr 20, 2011 5:28 pm 

Mijn vriend woont in de straat bij een kerkhof en ik heb er enorm veel last van. Nu krijg ik zoiezo altijd de kriebels van kerken (ik heb nogsteeds geen idee waarom) En wij hebben zo vaak "bezoek" van de entiteiten van het kerkhof. Nu komt het misschien dat ik hoog paranormaal begaafd ben. Dat weet ik ofc niet. Maar toch ik heb er erg veel last van.

kus, Duvessa

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur