Het is nu vr dec 14, 2018 8:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Wonen bij een begraafplaats
Geplaatst: do aug 25, 2011 1:37 am 

Hoi, heb me speciaal hiervoor even tijdelijk aangemeld, omdat google me op dit forum bracht met mijn vraag. Mijn dochter van 13 woont met haar moeder sinds een paar maanden naast een kerkhof. Ze ziet aura's en kon ook hier in mijn huis al geesten waarnemen. Met behulp van kennissen heeft ze geleerd die weg te jagen, en sindsdien had ze geen last meer.

Maar op haar nieuwe adres, krijgt ze de geesten niet weg. Ze zijn te sterk, zegt ze. Ze slaapt meestal niet eerder dan 4 uur s'nachts, zo bang is ze.
Hier slaapt ze ook niet gauw in, maar wel op een meer normale tijd. Mijn ex heeft alle geld wat er was besteed aan opknappen van die huurwoning, dus verhuizen is ook niet mogelijk, ivm financiele problemen.... Dat was nl. het advies van onze kennis!

Tja, of het zo rustig is op een kerkhof.., voor mijn dochter niet! Mijn ex is trouwens ook al de hele tijd moe, sinds ze er woont! Kan er misschien ook mee te maken hebben, niet normaal moe, maar doodmoe.

Tips zijn welkom, wat te doen. En zijn ze er niet, dan in ieder geval deze waarschuwing. Als je zoveel ziet als mijn dochter, niet op zulke plekken gaan wonen....

Geplaatst: do aug 25, 2011 5:51 pm 

Ok, hier kunnen we alvast een beetje mee. Ook de topic starter heeft het over "leg zuigen" , dus energie weg nemen. Kan dus ook zijn wat mijn ex, (hopelijk ooit weer partner) meemaakt.

En ja, het kan ook iets van de vorige bewoner zijn. Maar heel in het begin was het ok, het begon na een paar dagen. Wel vervelend dat ze het nu pas zegt, zit er toch al maanden mee! Jammer.

Ze is ook best blij met de gave, en wil er ook later best wat "goeds"mee doen. Ze is heel verzorgend ingesteld, komt altijd voor de minderen op, etc. Typische nieuwetijdskindje, waar we stapel mee zijn!

We gaan wat van bovenstaande dingetjes proberen, ik meld me als er wat bereikt wordt. En kijk af en toe eens of er nog wat bij komt. Ik wil jullie alvast hartelijk bedanken voor de moeite die je genomen hebt.

Geplaatst: di sep 20, 2011 8:59 am 

Ik woon in een appartement en toen ik hier 9 jaar geleden naar toe verhuisde hing er een heel onprettige sfeer. Er bleek dat de vorige bewoners dagelijks flink ruzie hadden, tot vechten aan toe. Eén van de deuren was zelfs doorgetrapt.

Ik heb toen alle ramen en deuren opengezet en ben met wierook door het hele huis gelopen, tot in elk hoekje. En heb daarbij gezegd, dat alle negatieve energie mijn huis uit moet en dat het vanaf nu mijn huis was, waar alleen plaats is voor positiviteit. Daarna is een vriendin van mijn moeder met een pendel door het huis gelopen en de pendel hing helemaal stil, alle negativiteit was weg.

En om beter te slapen kun je ervoor zorgen dat er een beschermende koepel om je heen zit, net als wanneer je een cirkel trekt voor een ritueel. Die vriendin van mijn moeder kan ook met geesten communiceren en zij zorgt ook dat ze zo'n koepel om zich heen heeft voordat ze gaat slapen, bij haar werkt het goed.

Geplaatst: di sep 20, 2011 11:22 am 

Misschien stel ik een vreemde vraag, maar waarom wil je negatieve energie bewust uit je huis gaan jagen?
In de jaren heb ik geleerd dat zowel negatieve als positieve energie (en dingen) recht van bestaan hebben. Spinnen willen we ook altijd weg, terwijl het uitermate nuttige beestjes zijn. Negatieve energie e.d. heeft ook recht van bestaan. Ik geloof zelfs dat deze energie een belangrijke functie heeft. Maar misschien kijken jullie hier anders tegenaan. Ik wil wel eens jullie zienswijze hierover horen.

Geplaatst: vr sep 23, 2011 7:28 pm 

Het leven bestaat uit zowel positief als negatief, om het zo even te zeggen.
En het kan allebei heel nuttig voor je zijn, je kan er bv iets van leren.
Maar wanneer er een energie in mijn huis hangt, waar ik me niet prettig bij voel, dan wil ik er iets aan doen. De vorige bewoners waren geweldadig en bij geweld voel ik me niet bij thuis.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur