Het is nu di okt 16, 2018 3:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: lichaam als vervoersmiddel
Geplaatst: ma feb 06, 2012 12:09 pm 

Waarom zou iemand iets op je af sturen? Wat voor reden kan iemand daarvoor hebben?

Maar belangrijker in dit verband:
Waarom zou de geest van een overledene, want dat is het volgens jou toch, zich laten sturen?

Ik kan van deze afstand geen duidelijk beeld krijgen van wat er aan de hand is. Maar ik weet wel bijna zeker dat jij zelf er ook geen duidelijk beeld van hebt.

En als je niet weet wat er precies aan de hand is, kan je niet weten wat er tegen te doen en zal je toch de hulp van een ander moeten inroepen. Als je er van af wilt tenminste ....

De mensen die ik ken vragen geld voor hun diensten, niet gigantisch veel, maar zij moeten ook eten en de huur betalen.
Als je naar een misa komt ben je helemaal voor een koopje klaar, daar wordt een donatie van 5 euro gevraagd.

Wat er ook aan de hand is, een bezetenheid, gestuurde magie, of je eigen psyche die een spelletje speelt, ik denk dat het heel goed is om de hulp van een expert in te roepen!

Berichttitel: Re: lichaam als vervoersmiddel
Geplaatst: ma feb 06, 2012 10:38 pm 

Een vriend van me biedt regelmatig consulten aan op donatie / uitwisselingsbasis.
Hij weet absuluut van wanten met wat voor 'negatieve' energie dan ook.
http://www.shamagika.com/monthly-medita ... vents.html

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur