Het is nu vr dec 14, 2018 8:15 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuwe ervaringen, wil ik even delen
Geplaatst: do maart 28, 2013 7:59 am 

Afgelopen weekend heb ik een opleiding mesmerisme gedaan. Het is met energieën werken. Er kwamen allerlei onderwerpen naar voren zoals astraal lichaam(uit je lichaam treden) 3e oog, aura's en nog veel meer. We waren met een groep van 18 mensen en iedereen ervaarde dingen die je niet voor mogelijk hield.

Tot het weekend vond ik dat soort dingen wel interessant, maar ik was toch ook wel sceptisch. Ik had dat soort dingen niet ervaren(dacht ik) En ik ben iemand die het moet ervaren om het te geloven.

Maar wow, ik moet zeggen ik maakte dingen mee, zag dingen en hoorde dingen die ik niet voor mogelijk hield. Zo kan ik nu als ik me genoeg concentreer witte energie om mensen en om andere objecten en dieren zien(aura) het heeft nog geen kleur maar dat komt wel :)

Bij een oefening moesten we horen, zien en voelen wat die persoon dacht(je kon uit verschillende voorwerpen, kleuren, woorden kiezen voor de oefening) en ik hoorde wat die persoon dacht. De persoon nam je hand en concentreerde met al zijn of haar intentie in je palm. En ik hoorde gewoon de woorden die hij dacht. En niet 1 keer, elke keer als ik echt ging luisteren hoorde ik het woord.

Zo konden we ook mensen naar je toe trekken of weg duwen puur met je intentie, en het bijzondere voor mij was. Het werkte ook echt. Zelfs als iemand met zijn of haar rug naar je toe stond, ogen dicht. Dan ging die persoon naar voren(zonder aan te raken) en als je trok ging de persoon naar achteren(zonder aan te raken). We konden ook mensen laten stoppen bij een bepaald cijfer door er aan te denken en dan je intentie zo te zetten dat ze er niet voorbij dat getal kunnen.

En nog veel meer, maar als ik zo door blijf gaan stop ik pas vanavond :) zo bijzonder en mooi was het.

Nog 1 dingetje. Laatste dag mochten we allemaal liggen op een mat. De trainer begeleide ons en op een gegeven moment zei hij, je ziet de wolken onder je. En ik keek..en ik zag ook echt de wolken onder mij voeten(heel bizar vond ik dat toen)
Een tijdje later kwam iedereen op een plek waar je gids/ creator was. Ik was ergens(ik weet echt niet waar) op een plek en ik keek zo om me heen en ik dacht: waar de f*** ben ik nu? Het grappige is dat mn gids/ creator een hele mooie vrouw is, dus dat is een meevaller :p

Toen we weer "terug" gingen zag ik de aarde heel groot en blauw en "breath taking" . Toen ik weer in mn lichaam terug kwam was ik moe! niet normaal, alsof ik een marathon had gerend. Maar dat is normaal, omdat zo'n reis veel energie kost. Maar het was echt bijzonder en nu als ik zo terugdenk heb ik wel vaker dingen meegemaakt waarvan ik nu denk, interessant :)

Anyway, een hele nieuwe wereld is voor mij open gegaan en ik ga nu lekker veel oefenen en ermee bezig te zijn zodat ik nog veel meer nieuwe en mooie ervaringen ga opdoen.

Zijn er mensen die dit ook doen/ willen oefenen of ervaren? Dan zou ik graag eens met die mensen af willen spreken. Ik ben helemaal om gegaan :p

Berichttitel: Re: Nieuwe ervaringen, wil ik even delen
Geplaatst: do maart 28, 2013 8:38 am 

Ik zou dit soort dingen wel mooi vinden om te ervaren en wil het ook heel graag maar ik ben wel een beetje sceptisch hier over. Hoe werkt zo'n opleiding?

Geplaatst: do maart 28, 2013 10:31 am 

Wat een bijzondere ervaring.
Net als NiamhBrennaDarcy lijkt het mij ook mooi om te ervaren, maar heb ik nog een 'maar'. . .

Geplaatst: do maart 28, 2013 11:06 am 

Ik doe deze dingen ook ;)

Geplaatst: do maart 28, 2013 11:09 am 

Een opleiding is eigenlijk niet nodig, misschien om het te herinneren of te integreren.
Het is al in iedereen aanwezig.
Je creeert je eigen realiteit.

Geplaatst: do maart 28, 2013 11:16 am 

Ja idd Enigma die hebben we idd allemaal. Maar dankzij deze opleiding kwam ik daar weer achter. En net als Isis en Darcy had ik ook een grote "maar" .

Niet dat je perse een opleiding daar in moet volgen, maar het kan zeker helpen. Ik ben nu al op het punt om andere mensen dat ook te laten ervaren, echt grappig is dat, die verbaasde gezichten :)

Ik gebruik het inmiddels ook in combinatie met mijn werk

Geplaatst: do maart 28, 2013 1:25 pm 

Soort gelijke dingen heb ik ook wel ervaren, ook zonder cursus.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur