Het is nu vr dec 14, 2018 8:16 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Aura
Geplaatst: zo okt 06, 2013 1:42 pm 

Het werd weer eens tijd voor een vraag ghehe...

Nou hallo, ik had dus een vraag over aura's.

Als ik erover nadenk, dan zag ik altijd wel aura's in wittige tinten (donker wit, licht wit, of hele vale kleuren, ja donker wit klinkt gek maar minder vel wit dan) en ook bij dieren en planten (een paar jaar geleden zag ik die van een denneboom in onze woonkamer, zwarte aura, zeer ongelukkig aangezien hij niet in een pot stond) en ik wilde me er in verdiepen. Ik zie het meestal wel maar niet heel goed/duidelijk/scherp. Ik zie het tot ong. 15 cm afstand en dan is het te vaag en maak ik geen onderscheid meer.

Aangezien ik gelezen heb dat er een paar mensen werken met Reiki (voor zover ik weet heeft dat oa met chakra's te maken en aura's hebben ook met chakra's te maken)wilde ik graag weten wat jullie ervaringen ermee zijn, hoe jullie er beter in werden, en of jullie misschien tips of handige oefeningen hebben om het duidelijker te zien. En ik wilde weten wat je er eigenlijk allemaal mee kan. En of ik door oefenen de kleuren misschien helderder en minder wit kan zien :).

Nou dit was dus mijn vraag. O en wanneer interesseerde jullie je daar mee? Ik dacht er bv voor het eerst aan op mijn 13e, want het was blijkbaar niet normaal en toen zag ik ook kleuren als iemand aan het denken was, en een soort verhaal dus van die kleuren, klinkt raar, maar ik kan het niet ander verwoorden.

Dus iemand een leuk antwoord?

A hui hou, - Mele

Berichttitel: Re: Aura
Geplaatst: di okt 08, 2013 9:03 am 

Hallo Mele,
Ik zit op dit moment ook een beetje in de knoop met Aura`s... Grapig! :P

Liefs Aurora

Geplaatst: di okt 08, 2013 10:02 pm 

Vroeger leerden ze mij dat bepaalde kleuren een bepaalde betekenis zouden hebben. Maar mijn eigen observaties weken daar sterk van af. Langzaamaan nam ik echter geen kleuren meer waar, maar werd het eerder een soort visueel voelen van frequenties. Echt betrouwbaar heb ik aura's echter nooit gevonden als het gaat om informatie te verkrijgen. Wel als ze heel erg sterk zijn, maar bij de doorsnee mens hoort een doorsnee aura, en daar kan ik weinig uit aflezen. Wat wel belangrijk is, is of er sowieso een doorsnee aura is. Want je kunt wel iemands energie niveau aflezen aan de hand van de sterkte van de aura, maar dat heeft niets met de kleur te maken. Maar goed, dat is mijn ervaring.

Geplaatst: vr okt 11, 2013 6:33 am 

ik vertrouw niet op de betekenis van kleuren, aangezien ik een hele andere kleur associatie heb. Oh klekn typfoutje, ik zie auras totn1.5 cm aftand ipv 15 ghehe... ik voel ze wel tot ong. 15. Maar dankjulliewel :-)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur