Het is nu vr dec 14, 2018 8:41 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wat zijn die kleueren?
Geplaatst: di okt 08, 2013 8:15 am 

Hallo iedereen,
Gisteren zat ik in de les, en was helemaal verzonken in gedachten. Toen ik naar de vloer keek begon ik ineens allemaal kleuren te zien (En nee, ben niet aan de paddo`s of drugs :) ) Volgens mij was het deze volgorde: Geel, oranje, wit, roze, groen en weer opnieuw. Wat opvallend was dat het de hele tijd bijzonder lang op wit/geel bleef hangen. Op gegeven moment kwam er ook nog bij wat je ziet als je hard in je ogen wrijft, ( Je weet wel, een soort vuurwerk achtig iets) Na een paar keer goed knipperen ging het niet weg, dus het was geen verbeelding. Hoelanger ik erin zat hoe meerik in een soort trance raakte. Net zo lang totdat ik ruw weer bij de les geschud werd.
Ik vind dit echt heel bijzonder, ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik heb wel eens verhalen van mensen gehoord die aura`s zagen, maar was niet op een specefiek persoon gefocust. Was het misschien mijn eigen aura? Als het al een aura was?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, een iedee heeft wat dit was? Ik heb dit trouwens niet als negatief ervaren, het was heel mooi...

Liefs, Aurora

Berichttitel: Re: Wat zijn die kleueren?
Geplaatst: di okt 08, 2013 4:48 pm 

Wat jij hebt gezien kunnen ook energiegolven zijn. Ikzelf zie ze niet, maar mijn vader ziet ze wel. Die spikkelsachtige dingen die je beschreef, die zie ik wel. Mijn vader zegt dat dat een energiestroom is. Hij ziet dat dus ook, maar dan met kleuren erbij. Misschien zag jij wel hetzelfde!
:)

Geplaatst: do okt 10, 2013 11:55 am 

Boireann Elois,
Bedankt voor je reactie :D Ja, dat zou misschien heel goed kunnen, helemaal niet bij na gedacht! Zou je me er iets meer over kunnen vetellen? Ben heel benieuwd! BB! Liefs Aurora

Geplaatst: vr okt 11, 2013 5:46 pm 

Ik kan je er op dit moment niet meer over vertellen, maar ik zal het binnenkort eens aan mijn vader vragen, en dan zal ik het je laten weten.
Ik ben nogal druk op het moment, dus mocht ik het vergeten moet je me gewoon even een mailtje sturen hoor!
Liefs

Geplaatst: di okt 15, 2013 8:32 am 

Bedankt! :) Ik ben bezig het verder te ontwikkelen, vind het zo intressant! Oke, nogmaals bedankt!!
Liefs Aurora

Geplaatst: di okt 15, 2013 2:47 pm 

Hoihoi!
Ik heb net een bericht naar mijn vader gestuurd en ik kreeg meteen antwoord. Hij zei dat het geweest kan zijn dat je bloeddruk op dat moment even te laag was, maar omdat er in je verhaal staat dat je je goed gefocust hebt, en na knipperen nog steeds de beelden zag, het inderdaad energievelden/magnetische velden geweest kunnen zijn. Hij zei ook dat het je aura geweest zou kunnen zijn. Dus eigenlijk weet hij het ook niet zo goed. Daarvoor zou hij eigenlijk iets meer details moeten hebben om dat goed te kunnen zeggen.
Hij zei ook dat je dit moet proberen te oefenen, en dat je het dan steeds vaker en beter kunt zien. Energievelden kijken doe je gedeeltelijk met je ogen, en door je te concentreren op je derde oog. Dit is een puntje op je voorhoofd.
Maar dit was nogal lastig uit te leggen via de mail, dus dat kijken met het derde oog gaat mijn vader me binnenkort een keer leren, en dan zal ik het je zo goed mogelijk proberen uit te leggen :)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad, en dat mijn verhaal niet al te warrig is. Mocht je mijn verhaal niet begrijpen dan moet je dat gewoon zeggen! Dan probeer ik het op een andere manier te vertellen.

Geplaatst: di okt 15, 2013 10:55 pm 
Site Admin

Hey Aurora,

Zoals je 't beschrijft lijkt 't een beetje alsof je in een alpha-staat terecht bent gekomen... dat is (even googlen) een status van bewustzijn die je hebt wanneer je heel ontspannen bent, bijvoorbeeld als je rust in bed maar nog niet slaapt, en een staat die je met meditatie en ademhalingswerk bewust kunt opzoeken. Of door een les die misschien interessant is maar ook heel slaapverwekkend (believe me, I've been there ;))
Er wordt gezegd dat je in alpha-staat kunt 'superleren' oftewel dat je brein meer 'openstaat'. Dit betekent dat je ook gevoeliger bent voor waarnemingen, en misschien (dit bedenk ik nu en is werkelijk nergens op gebaseerd, alleen een gedachte) ook wel voor waarnemingen buiten je normale zintuiglijke spectrum. Zo zie je dus kleuren die je normaal gesproken niet ziet. Dit zouden inderdaad energievelden, aura's, kunnen zijn. 't Zou bijvoorbeeld ook zo kunnen zijn dat je geluiden hoort die normaal gesproken te zacht zijn of te hoog/laag.

Wat het dan vervolgens betekent dat je dat ziet, tja, dat weet je zelf wellicht nog het beste :) Prettig dat je het als positief ervaren hebt, dat is alvast een fijne open houding om er verder mee te experimenteren!

Liefs,

Kyra

Geplaatst: wo okt 16, 2013 1:34 pm 

Bedankt voor julie reacties, ik heb er veel aan :) , het zou ook zoveel kunnen zijn! Boireann Elois echt super aardig dat je de moeite hebt genomen om je vader te mailen, dat waardeer ik echt :D En ook vind ik heel intressant wat Kyra zegt, het zou heel goed kunnen kloppen!
Dankjulie, en ga proberen het verder te ontwikkelen/expirimenteren!
Liefs Aurora

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur