Het is nu zo okt 21, 2018 2:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Welke boeken lezen jullie?
Geplaatst: vr mei 01, 2015 11:29 am 

Herlezen van Natural Magick - Sally Dubats heel praktisch boek met veel informatie, tips etc.

Geplaatst: ma mei 18, 2015 9:06 pm 

De laatste tijd heb ik vooral veel oude sf gelezen. En Castaneda; het laatste deel dat ik las vond ik een beetje tegenvallen (second ring of power) die daarvoor vond ik allemaal erg leuk. Nu ben ik bezig in de Kalevala, finse mythologie. Een beetje lastig doorheen te komen door de manier waarop het verteld is (het is oorspronkelijk oraal overgeleverd) maar wel erg interessant en met sjamanistische dingetjes erin. En ik ben bezig in een boek van Felicitas Goodman over houdingen binnen het sjamanisme, ook erg interessant en leuk om uit te proberen.

Geplaatst: ma mei 18, 2015 10:42 pm 

Heb laatst 'Heks' van Susan Smit gelezen. Best vermakelijk. Nu weer aan de wat serieuzere kost: Drawing down the moon van Margot Adler. Erg fijn geschreven vind ik dat.

Geplaatst: di mei 19, 2015 3:46 am 

Een onwijs leuk boek om te lezen is: Mijn Waarheid; van Hells Angel dochter tot heks.
-gebaseerd op de levensverhaal van Sandra de Vries

De humor begint al tijdens de begravenis van de beruchte topleider (haar vader) van de motorclub. Je leest het verhaal van een jonge opstandige en behoorlijk stoere meid, met een spannende leven waarin zij jou als lezer er goed in meebrengt. Er staan soms ook foto`s in dat boek en in combinatie met de verhalen zijn ze echt Hollands op zijn guldentijd!

Ben benieuwd wie dat boek gelezen heeft? Niets verklappen hoor!! want ik wil dat boek nog helemaal gaan lezen. Echt een geweldig boek, want ik was er al in gaan lezen, maar er gebeurde toen iets die ene zomer, waarbij ik het lezen moest staken. En het duurde zo lang dat ik ook lang wilde wachten om zo het boek opnieuw te gaan lezen. Nu heb ik eindelijk de kracht, de rust en de helderheid in mijn geest.

Een zeer vermakelijk boek, dat weet ik zeker!

Geplaatst: do mei 21, 2015 10:13 pm 

Wickie; ik heb niet van het boek gehoord maar het klinkt heel interessant!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur