Het is nu za jan 20, 2018 1:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: Hoe bescherm je jezelf tegen zwarte magie?
Geplaatst: di nov 19, 2002 2:32 pm 

Hoe bescherm je jezelf tegen slechte magie(zwarte magie):-)

Berichttitel: re: Hoe bescherm je jezelf tegen zwarte magie?
Geplaatst: di nov 26, 2002 8:48 am 

Ik zat ook even de k(C)at uit de boom te kijken....:-D

Heb je het idee at iemand zwarte magie tegen je gebruikt heeft?
En als dat zo is, wat ervaar je dan?

Er zijn veel manieren om je te 'beschermen'. Een ervan is de negativiteit terug reflecteren (evt mbh een spiegel), of met een ritueel van Cassandra Eason (over gestremde melk), je maakt dan zo'n fles met allerlei prutjes die je aan het einde van je ritueel door de gootsteen spoelt.
En ik kan zo nog wel doorgaan....maar de situatie is een beetje onduidelijk, vandaar zo weinig reacties, denk ik.
Misschien kun je ons een wat beter zicht op de situatie geven (als je dat wilt tenminste)?

Liefs Daan :-)

Geplaatst: di nov 26, 2002 9:27 am 

Ja,ik ben niet duidelijk genoeg geweest,dat klopt. Ik zal het in het kort proberen te vertellen.Ik ben half Indisch.Heb een nederlandse opa.Dit verhaal speelt zich af in Indonesie.Toen mijn vader verliefd raakte op mijn moeder,had hij eigenlijk al een vriendin.Deze relatie beeindigde hij,om met mijn moeder verder te kunnen gaan.Ze kregen in het totaal 8 kinderen. 4 zijn er in Indonesie geboren,en de andere 4 in Nederland.Waaronder ik. Deze vrouw,heeft uit wraak een vloek uitgesproken over mijn vader,moeder,en kinderen en kleinkinderen.Het leven van ons achten heeft dezelfde patroon,relaties blijven nooit standvastig.Het pech achtervolgt ons,ziek zijn.Mijn vader is door deze vloek uit het leven genomen. Nu heeft mijn moeder precies hetzelfde,ook het hart.Ik heb een dochter van bijna 4,en ben als de dood,wat haar overkomt.Ik ben niet iemand die zomaar naar mensen toe gaat voor hulp.Omdat ik ervan overtuigt ben ,dat de vloek door 1 van ons zelf, binnen de familie,moet worden verbroken.Jullie moeten niet denken,dat ik kwaad met kwaad wil bestrijden,dat is niet mijn taak. Ik wil bevrijd worden van iets kwaad,wat eigenlijk al speelt,voordat ik geboren werd.Ik voel mij niet verantwoordelijk, voor wat er vroeger is gebeurd.Ik zie niet in,waarom ik hiervoor moet boeten.En zo wil ik mijn leven ook niet leiden.Dus vandaar de vraag:hoe kun je een oude vloek ongedaan maken? En hoe kan ik mijzelf tegen deze vloek beschermen.IK weet dat ik er niet alleen voor sta,want moeder Godin is bij me.Dat voel ik.Ze komt in mijn dromen,en ik voel haar aanwezigheid,als ik het soms niet meer zie zitten.:engel:

Geplaatst: di nov 26, 2002 11:23 am 

Lieve Romera,

toen ik je verhaal las, kwam bij mij hetzelfde boven als bij Blue Daisy. Ik sluit me dan ook helemaal bij haar verhaal aan.

Vooral
[quote]Ik vermoed dat een vloek vooral aan kracht wint als je er ook echt in gelooft, ik geloofde er toen in dat er over mij een vloek was uitgesproken.[/quote]

Negatieve energie trekt negatieve energie aan. Een vloek is negatieve energie die op jou gericht wordt. Die trekt weer angst aan, en daarmee allerlei gebeurtenissen die ook verbonden zijn met negatieve energie. Dood, ziekte, ongeluk, verdriet...

Ik ben ervan overtuigd dat iedere haat, want dat is een vloek in feite, kan worden overwonnen door echte liefde. Vertel je kinderen, en diegene die het nog niet weten nooit over die vloek, want als de angst er is, opent dat ook de poort voor meer negativiteit.

Een grondig reinigingsritueel is zeker aan de orde, en probeer dat ook vol te houden, en te herhalen als bij leden van je gezin alsnog angst opkomt. Probeer ook fysiek je te ontdoen van herinneringen aan de haat die die vrouw gekoesterd heeft. Brieven waarin erover gerept wordt, foto's, beeldjes... Neem dat, en reinig het, en ontdoe je er dan van, ook al heeft het een waarde.

Het hart staat voor vreugde, levensenergie. De vloek, haat ontneemt je moeder dit, vooral door de angst. De angst, dat is datgene wat de meeste schade doet.

In "natuurlijke heks" van Laurie Cabot staat trouwens een mooi ritueel ter bescherming van je kind, door een teddybeer te laden.

Tot slot, probeer het ritueel in te gaan zonder enige haat, of angst jegens die vrouw, maar probeer haar in het ritueel te vergeven, en de band tussen de familie en haar te verbreken.

Veel geluk...

cat

Geplaatst: di nov 26, 2002 10:49 pm 

iets wat hierbij aansluit.
mm.
ik had eens een colega, die ook spiritueel actief was
leuk , we werkten daar met twee dus konden we de hele dag daarrond
praten, en over zijnproblemen ( op den duur alleen nog zijn problemen) hij had namelijk ademnood en er was geen medische verklaring.
op een dag was hij bij een heks geweest die hem behandeld had met reiki en magnetisme.
hij was vol lof , en begon lessen te volgen bij haar , kreeg reiki inwijding eerste graad en leerde over magie
van toen af ging het op het werk tussen ons steeds slechter.
volgens hem omdat ik bleef trappelen en hij maakte vooruitgang .
had de mond vol over quantumsprongen en natuurlijk magie
hij leende eens een muts van me die ik nooit terugzag.
na een weekje vakantie werd ik ontslagen ( ik had op reis enkele nachten niet geslapen door nachtmeries)
zijn laatste woorden waren " nu is het oorlog" hij beschuldigde mij ervan dat ik hem z'n job wou afpakken en hij zou mij nog wel krijgen.
nu anderhalf jaar later ben ik al weken kortademig, mijn dochter heeft al weken haar dagje niet( zoals ze zelf zegt) dwz dat ze voortdurend struikelt , morst verstrooid is enz..., m'n zoon wordt al weken gepest op school.
intresant feitje , enkele weken terug kwam m'n vrouw die heks , waar hij lessen volgt , een wicca, tegen in de supermarkt( m'n vrouw heeft ook enkele behandelingen gehad van haar, dus ze kent haar).
ze vroeg heel geintresseerd hoe het met mij ging, en met m'n werk.
lijkt me gepast om ook eens zo'n ritueel te hanteren
of zoek ik het te ver?
greetz gid

Geplaatst: wo nov 27, 2002 11:39 am 

Ik weet nooit zo goed wat ik op dit soort vragen moet antwoorden.
Niemand, maar dan ook echt helemaal niemand, kan jou beïnvloeden op wat voor een manier dan ook als jij het niet toelaat.
M.a.w. als je negatief beïnvloed wordt dan ligt de schuld aan 2 kanten.
Aan de ene kant de beïnvloeder en aan de andere kant jijzelf.
Iets aan de beïnvloeder doen of aan zijn invloed helpt dus maar eenmalig en alleen in het huidige probleem.
Iets aan jezelf doen lost het probleem definitief op.
Maar dat betekent dat je moet toegeven dat jij zelf onderdeel bent van het probleem en niet alleen slachtoffer.
Jij laat het negatieve in jezelf toe.
Het is hetzelfde als dit:
Iemand gooit een tijdbom naar je toe. Jij ziet dat hij over een uur afgaat en gaat er dan naast zitten snikken van "ach ach ik heb nog maar 1 uur te leven".
Ik daag iedereen uit mij iets slechts toe te wensen. Maar laat degene die dat probeert wel meteen dekking zoeken want niet alleen zal hij/zij mij missen maar hij/zij krijgt ook een veelvoud terug van wat voor mij bedoeld was.
Dat is mijn houding en mijn volle overtuiging. Ik heb een stukje God in mij en alleen dat stukje kan mij iets doen. Maar ik zorg dat ik zo'n goed contact hiermee heb dat dit niet zal gebeuren. Mijn 'stukje God' beschermt mij en wie heeft de moed om het daar tegen op te nemen?
Ik spreek hier nu van een stukje God, maar dat is voor het gemak. Iedereen heeft zo'n stukje en om precies te zijn is dat elke keer hetzelfde stukje. Er is maar 1 stukje.
Als iemand mij iets slechts toe wenst moet dat via 'zijn/haar stukje God' gebeuren. En door mijn contact/verbondenheid weet ik zeker dat het niet zal gebeuren.

Dit is mijn houding, mijn geloof, mijn overtuiging. Maak dit ook de jouwe en het is definitief afgelopen met 'zwarte magie'. Je zult alleen nog maar kunnen lachen om die triestelingen die zich daar mee bezig houden.

Sterkte en natuurlijk veel liefs,

Ernst.

Geplaatst: wo nov 27, 2002 9:30 pm 

Ik heb het andersom meegemaakt...Nu net heel concreet, nul geld... En ik krijg zoveel... Ik zou kunnen denken: dit is een vloek, het gaat heel slecht met me. Maar zelfs in alle ellende krijg ik geld en spullen....

Geplaatst: do nov 28, 2002 8:29 am 

Maar Romera,
Ik hoop dat je die uitspraak van mij niet op jouzelf toepaste, want dat was niet mijn bedoeling.
Slechts een indicatie om aan te geven dat er ook mensen zijn die het minder positieve in hun leven te snel op een invloed van 'buitenaf' leggen...

Liefs Daan

Geplaatst: vr nov 29, 2002 4:59 pm 

Kan of wil je er misschien iets meer over vertellen.Gaat het soms om een relatie?:bomb:

Geplaatst: vr nov 29, 2002 5:39 pm 

Oplossingen liggen iets meer voor de hand dan je denkt, La-mamma.

"verberg je geheimen onder de neus van de vijand", zei iemand eens.

Ik denk dat dat precies is waar je moet zoeken. De relatie die je met owself het.

Liefs,

Ernst.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur