Het is nu za sep 22, 2018 6:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Hoe bescherm je jezelf tegen zwarte magie?
Geplaatst: za nov 30, 2002 9:53 pm 

Tja, hier spreekt de praktische keukenheks...:-D Als aanvulling op Molaris, misschien kan je die boosheid ook even praktisch kwijtraken....Keihard zingen ofzo...Lekker schelden....:peace:

Geplaatst: do feb 06, 2003 9:55 am 

Ik wil toch ff kwijt dat hoewel je er veel invloed op hebt in hoe verre negatieve energie je beinvloed en je leven verpest, andere mensen hebben er zeker ook invloed op, het is alleen maar hoe sterk je in je schoenen staat en je er tegen kan verweren.
Ik heb het op dit moment ook ik verzet me er tegen maar toch heb ik veel pech en gaat het steeds slechter met me is er nog een manier dat ik mezelf en mijn vrienden (met wie het ook steeds slechter gaat) kan beschermen tegen zwarte magie?

Ardawen

hij heeft ogen als donder
en adem als vuur.
Niek Deurloo

Geplaatst: vr aug 08, 2003 11:07 am 

Oorspronkelijk geplaatst door: Purpleroos 08-08-2003

Hoe kan je een vloek opheffen ?
En er achter komen wie je vervloekt heeft ?

--------------------------------------------------------

Geplaatst: vr sep 26, 2003 10:09 am 

en ik heb misschien ook een tip voor als je voelt dat er iets duisters in een kamer is

benodigheden

1 witte kaars

1 zwart lint

werkzaamheden

Steek de kaars aan en houdt hem in je hand, houdt het lint erboven maar zorg dat deze nog niet brandt !

Spreek de volgende spell uit:

Dark powers are in this room

I want them to leave real soon

So I call the powers of the light

Let their fires burn real bright

Let me never be alone

So dark powers just be gone

When I blow out this light

My life will now be bright

No dark power will enter here

So I don't have any fear

Verbrand dan het lint en herhaal tijden het branden van het lint de volgende zin tot het lint is opgebrand:

Bright flame, Burn my pain

Als het lint is opgebrand blaas je de kaars uit

eventueel kun je achteraf de ruimte reinigen met wierook.

Geplaatst: vr sep 26, 2003 10:49 am 

mm

precies de kaars zuigt de negatieve energie op als je de kaars uitblaast blaas je de de negatieve energie weg. kamer gezuiverd.

bb

ardawen

Geplaatst: wo okt 08, 2003 10:50 am 

Hoi allemaal,

Volgende week zaterdag gaat het gebeuren, ik ben al druk bezig met de voorbereidingen, want volgende week ben ik op vakantie. Ik ga een heksenfles maken en ik heb een spell gemaakt. Als alles goed gaat (en daar ben ik van overtuigd) zullen wij geen last meer hebben.
Ik hou jullie op de hoogte.

BB
Luna Myst:heksje:

Geplaatst: wo okt 08, 2003 2:04 pm 

Ik ben blij dat er mensen zijn die met me meeleven.
Dat geeft me toch weer wat extra kracht.

Bedankt Daan.

BB, Luna Myst:heksje:

Geplaatst: zo okt 19, 2003 5:48 am 

Nou, ik ben een hele praktische keukenheks....Ik ben van het simpele dus.... Als er iets is wat me dwars zit, bedenk ik wat en hoe ik daar een symbool van kan maken... Als ik het koud heb ga ik gember eten ofzo... En zo doe ik het ook met andere dingen. Als iemand me dwars zit, brand ik een kaars, dat ze gelukkig mogen worden, want als ze zo lullig doen, heben ze vast moeilijkheden. Als het echt erg is, doe ik een kaars branden, dat ze mogen beseffen hoeveel leed ze aanrichten en dat ze mogen leren hoe het te veranderen.
Een soort spiegel dus.

Geplaatst: wo maart 24, 2004 8:20 pm 

beheksd opende een nieuwe topic
Lieve heksjes, kan iemand beheksd zijn? of beter zeggen vervloekt? 25j geleden werd mijn moeder doodziek en we hebben alles geprobeerd om haar te redden; docters, homeopatishe artsen, zelfs paranormale genezers, etc. eentje(vodoo master or hoe noem je dat)heeft zelfs voor mijn neus zogenaamde vodoo ding(kleine foto ingepakt in haren) uit haar schoen gehaald...ik geloofde zulke dingen niet, ik dacht dat het haar truc was om geld te verdienen...kortom, nooit wat aandacht geschonken aan zulke 'hekserij'(in mijn land hoor je vaak zulke dingen) ondanks dat het me vaak werd gezegd dat die vodoo of hoe dat ook noemt nu aan mij gegaan was sinds mijn moeder niet meer leefde. Paar jaar geleden toen ik in mijn land was een zigeneurin rende achter me en riep paar namen inclusief mijn naam die mij dierbaren waren, toen stopte ik, ze zei tegen mij dingen wat 100% klopte bv dat mijn jonge nicht pas overleden was, noemde zelfs haar naam, dat ik niet in mijn land woonde maar ver en dat waar ik ook zou gaan nooit geluk en rust vinden omdat ik vervloekt was...
en inderdaad ben ik doodziek, geestelijk...moe, geen lust, etc, alles is donker om me heen, alles wat ik ook doe, lukt me niets, zelfs dingen die zo gewoon zijn voor normale mensen...ik moet vechten om alles wat voor normale mensen gewoonste zaken terwereld zijn, ik ben zo moe door te gaan, als ik geen kind had misschien was ik gestopt... je zou misschien zeggen dat ik gewoon depri ben..nee, dat is meer dan dat..ik voel me alsof ik in de gemene spiraal terecht gekomenben en er is geen uitweg hier..die draait zo hard dat ik verder zak en blijkbaar ga ik verdrinken als ik nu mijself niet red...hebben mischien jullie wat oplossing voor mij? ik zal alles doen..ik ben christiaan, geloof in God en bid ook maar die God helpt mij niet...wie zijn jullie, heksjes? wat is uw geloof, kan een Christiaan een heks zijn want ik heb gelezen hier dat eentje noemde haar God een Godin..ik ben zo ver dat ik alles zal doen om mijzelf te bevrijden...kan iemand me wat raden au?

P.S. trouwens ik zie paranormale dromen, die na jaren direct of indirect uitkomen...ik zie nationale rampen, wars, floods, vligtuigen neerstorten, zelfs die twin tours gezien, gewoon te veel 'rare' dromen die na 10, 20j uitkomen maar ik ben geen paranormale mens, helemaal niet! alleen maar die dromen en o ja, een keer 20 j geleden toen ik een aardappel aan het schilderen was en toen die in het midden geschneden, in het midden was een kruis alsof die op een hout was uitgesneden zo mooi en zo deep...wat kan dat betekenen kan iemand weten?

Gerry
Hoi Beheksd

Misschien heel prozaisch, maar ben je al bij een dokter geweest? Moeheid en lusteloosheid kunnen heel goed fysieke oorzaken hebben, bijvoorbeeld bloedarmoede of vitaminetekorten en een aantal daarvan zijn heel goed te behandelen.

Gerry

Beheksd
ja, ik heb alles gedaan, docter zegt "geen oorzaak'...maar zoals ik lees, depresief is 30% van bevolking..het is meer dan dat! ik voel gewoon wat kracht om me heen die me wil 'verslikken'...dat klinkt heel gek maar dat is echt gewoon zo...ik denk soms dat ik gek word...maar jullie weten dat een mens kan behekst of vervloekt zijn...er zijn zelfs films daarover, mensen die zwarte magie of vodoo uitoefenen om mensen ziek te maken...

lotus

Lieve beheksd,

Het is nogal een ingewikkeld verhaal. Maar wat ik er vooral uithaal, is dat iets of iemand jou er van overtuigd heeft dat je behekst bent. Waardoor je alle problemen wijt aan die vloek, en daarmee geef je zelf die vloek kracht. Dat is wat zo'n vloek meestal doet: het verandert iets in jou, waardoor jij je zo gaat voelen, en hoe erger jij je voelt, hoe meer kracht die vloek krijgt. Een spiraal, inderdaad.
De beste manier om die vloek kracht te ontnemen is dingen te doen waarbij je je niet rot voelt. Daar haal je in jezelf de kracht uit om die vloek tegen te gaan. Elk moment van geluk of tevredenheid hakt een stuk uit de kracht van die vloek. En uiteindelijk ben jij sterker, zolang je beseft dat jij in jezelf de kracht hebt die vloek te overwinnen.

Zoek je vrienden op, lach en praat en geniet van de gezelligheid. Kijk naar de bloemen om je heen. Geniet van de zon, zoek elke dag momenten van geluk, of tevredenheid, of gewoon prettige dingen. Dat voedt jouw innerlijk, jouw wezen, dat deel waar de vloek nooit aan kan komen. En daarmee zul je uiteindelijk overwinnen, al kost het tijd.

Veel sterkte en liefs,

Lotus

assira
Hmmm. voodoo is idd wel heel gevaarlijk maar dit wordt niet zoveel beoefent in Europese landen. Voodoo is vooral populair in de Dominicaans Republiek, Jamaica en dergelijke. Persoonlijk heb ik slechts nog maar één slachtoffer gezien van voodoo en dat was mijn broer. Is wel vlug opgelost geweest. Als het één of andere vloek is, kan je dit makkelijk te weten komen. Ga naar een kaartlegster, een hele goeie dan (als je wilt kan ik u het adres van de kaartlegster van mijn familie doorgeven) Deze kan makkelijk zien wat er precies de oorzaak is van je lijden. Als je dan de oorzaak weet, kan je het probleem dan ook aanpakken. Maar vergeet niet en dit zegt mijn moeder altijd: "vloeken en zegens bestaan enkel en alleen als je er in gelooft." Op één of andere manier voel ik mij altijd veilig als ik dit zeg.
Ik zou zeggen zoek eerst uit of het idd een vloek of iets dergelijks is en kijk dan verder. Misschien is het wel een hersenschim en/of puur fysisch.

beheksd
bedankt voor uw berichten. Lotus, het probleem is dat het ongeveer 20 j is dat ik niet meet weet wat vreugde is...mijn hart springt nooit meer van blijheid...ik ken die gevoel niet meer..dat klinkt raar maar dat is zo..ik ben te leeg van binnen, om bloemen, vogels, enz te zien helaas...ik voel me net als zombie, een romp die rondloopt die gemanipuleerd is door gemene krachten..kan je je voorstelen dat je hart geen vreugde meer kent?
Assira, wat ik vodoo noem, noemen ze in mijn land "jado', die ik niet kan vertalen..zoiets als vodoo...zulke praktijken zijn overal beoefend en vooral in het oudste land terwereld dat mijn land is...zoals ik al zei zelf geloofde ik nooit in zoiets maar toch ben ik paar keer geweest bij die kartlegggers en zelfs 'paranormale genezers' bezicht die al zeiden dat ik 'beheksd' was en ik moest bevrijden worden...ik heb zelfs geprobeerd die vloek weg te nemen maar tja, je weet hoeveel sharlatans er zijn, die hebben me niets geholpen...

Witch Hazel
Een tijdje terug stond op een ander forum een zelfde soort vraag. Ik heb toen aan mijn schoonmoeder gevraagd Zij is medicijnvrouw binnen onze cultuur, winti) hoe je jezelf zou kunnen beschermen tegen een vloek of handelingen die een ander uitvoert om jou te ondermijnen. Ze vertelde me toen over het volgende ritueel. Misschien heb je er wat aan.

Neem op donderdagavond een foto van jezelf waar je geheel opstaat en leg deze omgekeerd op tafel. Zet hierboven op een glas water en bid vervolgens waarbij je vraagt om bescherming van jezelf aan bijvoorbeeld god en je eigen gidsen. Praat met het water en geef het water de kracht om je te beschermen. Laat vervolgens de foto met het water gedurende de nacht zo staan om het vervolgens de volgende ochtend bij je voordeur van je huis (Mocht je in een flat wonen dan is dit de deur waar je echt je huis verlaat, boven aan de trap dus) de helft van het glas leeg te gieten in een boogje van de ene kant van de portaal naar de andere kant. Geef de rest van het water aan de planten. Draai de foto die je gebruikt heb nooit meer om. Bewaar hem bijvoorbeeld boven op een kast of onder je kleren. Mocht je de foto toch omdraaien dan is de bescherming verbroken.

Natheyra
Hoi Beheksd,
Veel in je stukje komt me bekend voor. Depressie, het gevoel dieper en dieper weg te zakken, je afvragen of er geen andere dingen meespelen....
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik er uit was, maar ook bij mij wisselt het. De ene keer ben ik ervan overtuigd dat het puur neurologisch, lichamelijk en psychologisch is, maar de andere keer vraag ik me toch af of er niet meer is gebeurd dan alleen een onbalans in mijn lichaam of zoiets. Bij mij is het namelijk begonnen toen mijn handtas met daarin mijn talisman en mijn boekje met zelfgeschreven (rituele) teksten gestolen werd. Maar ja, dat kun je ook weer psychologisch (trauma) uitleggen.
Eigenlijk maakt het ook niet uit hoe zoiets veroorzaakt wordt, het resultaat, die inktzwarte wolk, blijft hetzelfde.
Wat ik wel geleerd heb de afgelopen jaren is dat je niet op een wonder moet gaan zitten wachten. Hoe moeilijk het ook is, blijf vechten!
Je schrijft dat God, waarin je nog wel gelooft, je niet helpt en je lijkt op zoek te zijn naar een "kracht" die je wel kan helpen.
Ik aarzel een beetje hoe ik dit onder woorden moet brengen, want ik wil niet belerend of betweterig overkomen.
Maar stel je voor: je doel is een schilderij aan de muur te hangen.
Je bidt of doet een ritueel (in mijn opinie is dat hetzelfde) om dat te bewerkstelligen. Da's mooi en logisch, maar waak ervoor dat je niet blijft wachten tot dat schilderij spontaan op de muur springt en daar blijft hangen. Het zou wel eens kunnen dat God/de Godin/het Al/... allang voorzien heeft in een hamer en een spijker.
Het enige wat jij moet doen is het gereedschap dat je ontvangen hebt gebruiken. Dat is ook gebedsverhoring/magie.

Geplaatst: do maart 25, 2004 8:19 am 

---Origineel geplaatst door: Nangijala---
In de VooDoo-cultuur barst het van de beschermingsrituelen, maar ja wat wil je met die Bokors (zwarte magiers).
Mijn man heeft dit boek: VooDoo rituelen van Heike Owusu.
isbn 90 5510 500 3 uitgeverij Verba.

Ik heb dit boek onlangs ook aangeschaft. Ik was toch verwonderd van de informatie die ze geven in het boek. Mijn broer was ooit vervloekt door een voodoospell. Ik heb toen een bindingsspreukspreuk gedaan. Ze komt uit het boek heksen en witte magie. Ik heb het wat aangepast, om het persoonlijker te maken. Let op als je van dit boek gebruik maak. Hier en daar staan er wat fouten in.
Maak ZELF een zwarte pop, deze mag heel simplistisch zijn. Naai er ogen en een mond op. Vul ze op met witte watten(of hetgene waarmee ze teddyberen enzo bij opvullen.) Neem een foto van de persoon die je kwaad doet en steek heb in de buik van de pop.
Dan besprenkel je de pop met zout water en zeg:

Wezen van magie, handgemaakt, ik roep u tot leven. U bent niet langer slechts materiaal, maar van vlees en bloed. Ik noem u (naam van te binden persoon). Wat u ziet, ziet hij/zij, wat u hoort, hoort hij/zij, wat u voelt, voelt hij/zij. U bent hem/haar in deze wereld en in alle andere.

Adem leven in de pop in (klinkt raar, gewoon simple mondopmondbeademing) en stel de persoon voor. Neem het zwarte koord en wikkel het langzaam om de pop en zeg:

Hoor mijn wil, u bent gebonden
Met zon en maan bet u gebonden
Met vuur en wind bent u gebonden
Om geen kwaad meer te doen
Geen kwaad meer te doen
Geen kwaad meer te doen
Geen kwaad meer te doen
Geen kwaad meer te doen
U bent gebonden
In de naam van de God en de Godin

Vervolgens neemt u de pop mee naar buiten en begraaf haar ten noorden van uw huis.

[ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur