Het is nu ma nov 19, 2018 6:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: banningsritueel?
Geplaatst: za sep 10, 2011 12:01 pm 

Hallo,

Ik heb me net voorgesteld op een ander prikbord en val maar direct met de deur in huis.
Graag had ik jullie gevoel en hulp voor een banningsritueel.

Het verhaal zit zo:ik zal enkel de feiten neerpennen en niet het ganse verhaal. Ik heb ook niets aan oordelen over de feiten of mezelf of mijn dochter. Wij waren slachtoffer van een manipulatieve pedofiel...

2jaar geleden heb ik mijn toenmalige partner betrapt dat hij mijn dochter sexueel misbruikte. Dit misbruik zou al jaren aan de gang zijn geweest, dit kwam nog later uit...ook de ernst ervan kwam niet direct aan het licht.(mijn dochter sprak er niet over, ze werd bedreigd enz...)
Ik heb die man direct buiten gezet, ver van mijn gezin, ver van mijn kinderen.

Ik heb de nodige stappen ondernomen, eerst huis uit en geen klacht bij de instanties maar nadien kon ik niet anders meer dan toch klacht in te dienen...hij stalkte en manipuleerde, en het ging van kwaad naar erger.

Ik heb een zoontje samen met hem, nu volgens de rechtbank kan hij hem enkel zien onder speciale begeleiding en onder strikt toezicht. Ondertussen is er een sociaal onderzoek geweest waarin geadviseerd wordt alle contact tussen zoon en pedofiele vader stop te zetten gezien het gevaar voor het kind. De neutrale bezoekruimte wordt ook door hem gemanipuleerd en zo kon hij mijn zoontje (7j) toch betasten en "stoute" dingen influisteren.
Ik heb deze contacten ook direct stopgezet, mijn kinderen hun veiligheid gaat voor alles!
Ik wordt nu bedreigt door de advocaat van hem, dat ze klacht zullen indienen als ik me niet aan de afspraak van de contacten tussen vader en zoon hou.

Mijn dochter ondervindt ook nadeel van deze contacten van haar kleine broertje met zijn vader...beiden hebben heel vaak nachtmerries (zware angsten)en het gezin lijdt er dan ook zwaar onder.
Wij willen vooruit met ons leven en niet blijvend achtervolgd worden van een pedofiel. In ons belgische staatje hebben pedofielen blijkbaar meer rechten dan hun slachtoffers en worden kinderen verder gedwongen contact te hebben met een pedofiele vader waardoor misbruik gewoon verder kan gaan... Mijn zoontje wil geen contact met zijn vader, is er bang van, maar hij is te jong om gehoord te worden en zijn wil, zijn wens daar wordt geen rekening mee gehouden!
De dader/vader heeft al vastgezeten en is nu vrij onder voorwaarden tot aan de strafzaak. Hij houdt zich aan geenenkele voorwaarde, contactverbod, straatverbod en terroriseert zo maar verder. Klachten indienen helpen niet veel want hij blijft lekker verder doen...

Ik wil hem geen kwaad toewensen, laat dat duidelijk zijn, en het zou al te makkelijk zijn omdat hij toch mijn kinderen hun leven kapot maakt door zijn daden!
Maar het gaat te ver en nu wil ik iets doen om zo'n mens, als je dit een mens kan noemen, uit het leven van mijn kinderen te houden en uit het leven van alle kinderen.
Ik zou een ritueel willen doen om alle kinderen te beschermen tegen hem, dat hij nooit nog een kind kan schaden. (Ook dat hij uit ons leven verdwijnt.)

Heeft er iemand tips voor mij hoe ik zo'n ritueel moet inkleden? Ik wil het juist doen, met de juiste intenties, en vooral een goed resultaat.
Dader op karmisch wiel plaatsen? Banningsritueel?

Alvast bedankt voor enige reaktie,

blessed be,
Shirana

Berichttitel: re: banningsritueel?
Geplaatst: za sep 10, 2011 8:06 pm 

Hallo,

Eerst en vooral een dankjewel voor jullie reakties...

In antwoord op jullie berichten kan ik nog het volgende kwijt;

Alles in in handen van justitie, maar dat gaat ten eerste supertraag en rechters en advocaten slepen de zaak maar aan....

Ik heb een vonnis waarin ik exclusief hoederecht heb over de jongste zoon, en dat de vader hem enkel mag zien onder strikt toezicht.
Ondertussen hebben we het sociaal verslag waarin staat dat deze contacten dienen gestopt te worden.
Advocaat van de tegenpartij/ dader zeg maar, dreigt klachten in te dienen als ik me niet aan het vonnis hou/mijn kind bescherm.
Zij rekken de rechtzaak onnodig, terwijl alles zo duidelijk is en dat maakt me zo kwaad! Mijn kinderen zijn er wel de dupe van en dat wordt niet gezien of er wordt geen rekening mee gehouden.

@enigma: ik ben zelf zo boos op hem én op het ganse systeem, ik voel dat ik dit moet stoppen maar ben bang dat mijn intenties te negatief zullen uitvallen en ik het op mezelf of op mijn kinderen terug krijg.

Ik heb vroeger aktief magie beoefend, ik heb de kennis maar die zit diep....nu komen er overal tekenen dat ik terug moet beginnen.

Beschermen heb ik gedaan, visualisaties, symbolen, edelstenen,... maar hij blijft verder doen.
De dader is meester in manipuleren, ook heeft hij duistere dingen gedaan toen hij jong was...zwart dus... en ik vrees dat hij nu net hetzelfde aan het doen is.
Ik merk dit aan het gedrag van mijn zoon die van de ene seconde op de andere veranderd, ik heb rare dromen (gestuurde dromen van hem uit), en voel het als hij bezig is.
Volgens mij is er maar één mogelijkheid:hem bannen. Hij moet gestopt worden voor hij nog meer ellende veroorzaakt, aan mijn kinderen, én aan andere kinderen.

BB
Shirana

ps: Enigma, hoe kan ik jou privé contacteren? Dit is hier allemaal nieuw voor mij en weet niet goed hoe dit te doen...

Geplaatst: za sep 10, 2011 11:03 pm 

Helaas, zal het systeem niets doen.
En hekserij ... Ik weet het niet.
Persoonlijk denk ik dat de man niet een banning nodig heeft, maar wel een flink pak slaag. Het spijt me voor mijn woorden, maar het is waar.

Het enige ritueel dat ik kan bedenken, is "gerechtigheid" met eigen handen.

Ik hoop echt, met mijn hart, dat het leven brengt u en uw kinderen het beste.

Geplaatst: zo sep 11, 2011 9:06 am 

Dank aan jullie allemaal voor jullie bemoedigende woorden.

Ik doe dit al jaren op de manier dat casual zegt, tot nu ging dit tamelijk goed.
Maar zijn negatieve intenties zijn zo sterk, hij is uit op wraak omdat ik hem aangeklaagd heb en hij reeds vast zat in de gevangenis. Want hij is het slachtoffer, ik ben de schuldige, mijn dochter (toen 7j als het begon) heeft het zelf uitgelokt,zijn ouders zijn schuldig, politie smeed complot, justitie smeed complot...enz enz. Hij manipuleert en is er echt meester in. Psychisch zwaar gestoord zeg maar!
Als je begint te lezen, docu's te bekijken over pedo's valt steeds hetzelfde op. Manipulatie en zij vinden niet erg wat ze doen. Schuld besef is er niet enz

Uiteindelijk weet ik dat recht zal zegevieren, hij zal zijn rechten kwijt zijn als vader en burgerrechten ook kwijt. Mijn kinderen zullen uiteindelijk veilig zijn. Mààr ondertussen blijft de tijd lopen en blijven mijn kinderen geterroriseerd en ik ook. Ik laat het niet toe, maar zijn energie is zo sterk dat de kinderen er wel hinder van ondervinden.
Mijn huis en erf (woon op een boerderij) is volledig afgeschermt, heb banningsritueel gedaan rond mijn ganse woning zodat hij niet meer kan binnenkomen, ook niet langs de omheining van de weiden, poorten, alle deuren, vensters, dak enz... Hij kan niet meer binnen en dit werkt wel.

Ik denk dat daar de frustratie zit, hij kan niet meer fysiek komen lastig vallen en doet het nu op een andere manier...begrijp je?

Ik zal moeten doorzetten en echt dagelijks mijn kinderen en mezelf beschermen.
Het is nu volle maan en ik wou opnieuw een ritueel doen om ons nog extra te beschermen, en vooral om hem compleet te bannen.

Door jullie reakties en steun voel ik mijn kracht terug komen, ik was effe het noorden kwijt omdat je in alles tegen gewerkt wordt..

@Kamala: je hebt gelijk, het systeem zal niets doen. Ik heb zelf met het idee rond gelopen om het recht in eigen handen te nemen en vele vrienden zeggen net hetzelfde en staan klaar om hem eens goed een les te leren. Maar deze weg wil ik niet bewandelen.
Hij is al "hard" aangepakt geweest in de gevangenis, volgens hemzelf, en dat voedt zijn ego als slachtoffer! Cipiers en medegevangenen hebben hem verlinkt en afgetroefd. Daarmee werd het te gevaarlijk voor hem in de gevangenis en kwam hij vrij onder voorwaarden! Het systeem is rot!

Het zou beter zijn voor de ganse wereld als hij onder de zoden lag en niemand meer kwaad kan doen..maar ja, dit is een gevaarlijke uitspraak.

Ik denk dat het blijft aanslepen tot ik zelf in mijn kracht kom en iets doe, ik heb hier mijn les/karma te leren.
Ondertussen heb ik spreuken en een ritueel terug gevonden in mijn book of shadows om hem te bannen, te stoppen.
Het is volle maan, nu nog mijn benodigdheden samen zoeken en deze avond zal ik het uitvoeren.

BB en nogmaals dankje voor jullie steunende woorden,
Shirana

Geplaatst: ma sep 12, 2011 5:02 am 

Dankje Enigma,

Ik voel mijn kracht terug komen, het zelfvertrouwen was echt zoek..;
Na al die tegenslagen en tegenwerking van de laatste jaren zou je het noorden verliezen.

Ik heb al opnieuw meditatie/visualisaties gedaan, mezelf met mijn kinderen in een bol van licht gezet, energie laten stromen, negatieve intenties laten afkaatsen...
Wat me opviel is dat er een zwarte gedaante , manspersoon, alsmaar kleiner werd. Ik heb dan ook gewerkt op dit en gevisualiseerd dat mijn kinderen hem letterlijk een trap in de kont gaven en wegduwden. gebannen zeg maar.
Heb hem de mond gesnoerd, handen en voeten gebonden, zodat hij niets meer kan doen.
Ook de intentie gezegd en herhaald dat hij nooit nog ons of enig ander kind op deze aarde zal schaden.
Nadien heften mijn kinderen en ik onze handen naar boven om ons nog meer met licht te vullen voor bescherming en kracht. Heel intens stond mijn jongste zoontje tussen mij en mijn andere kinderen in en hij straalde zodanig veel kracht uit, zoveel licht, hij was zelf de lichtbundel! Het rare ervan is, dat hij wel groene mist rond hem kreeg, wolken die trachten het witte licht te overweldigen maar het lukte niet....de energie was te sterk die uit zichzelf kwam!

Ik weet dat mijn zoontje héél krachtig is en zelf over gaven beschikt die heel sterk zijn. Maar het aanschouwen van dit, hij als stralende lichtbundel was heel intens.

Het was een hele mooi ervaring en het gaf me een gerust gevoel. Wij zijn dan wel beschermd maar ik zal toch nog elke dag blijven doen tot er resultaat is.

BB
Shirana

Geplaatst: do sep 15, 2011 10:07 am 

Hallo lieve iedereen,

Het heeft blijkbaar gewerkt, de rust is terug gekeerd in mezelf en de kinderen ook.
In het weekend was het erg te voelen, heb dan die visualisatie gedaan (meerdere malen) en voelde het eerst erger worden. Maandag was mijn jongste zoon erg lastig en vreemd in de klas, had kinderen pijn gedaan, enz... 's avonds viel mijn euro'tje.....
Ik had in de tijd een zwarte toermalijn aan al mijn kinderen aangedaan om hen te beschermen tegen negatieve invloeden. Maar mijn zoontje wou absoluut dat ene groene steentje hebben. Dat was voor de volgende keer, want ik had op dat ogenblik geen centjes meer mee en stond er niet bij stil...
Enkele weken later gingen we terug naar dat winkeltje en hij ging direct terug dat groene steentje zoeken!
Het was een peridootje, en ik nam de boek met de betekenissen van de edelstenen en zocht het op. Ik was stom verbaasd, mijn vriend ook! Peridoot is specifiek tegen zwarte magie en krachtiger tegen negativiteit en kwade invloeden!
Hij had dat steentje zelf gekozen en dat was wat hij moest hebben natuurlijk. Niet wetende waarom of welke kracht het had... (hij voelt veel aan, verbaasd me telkens weer hoe wijs hij is..)

Dus nu, ik keek en zag dat hij zijn peridoot niet aan had. Hij had het voor het weekend afgedaan om met school te gaan zwemmen! Daarom dat zijn gedrag zo lastig was en hij zo vreemd deeed. Hij is dan agressief, doet iedereen pijn, stout enz... eens hij zijn steentje terug aanhad, is dat gedrag volledig verdwenen!

Voor mij een bewijs dat zijn vader wel degelijk opnieuw met zwart bezig was op hem, ik voelde de onrustige energie ook...maar op mij had het geen invloed, wel op mijn zoontje.

Elke keer ik eraan denk doe ik een visualisatie om ons extra kracht te geven en dat alle negatieve dingen van mijn ex afgekaatst worden en niemand meer kan schaden.. Het is nu tanende maan, dus zowiezo het geschikte moment om daar mee verder te blijven doen hé?

Bedankt aan iedereen die op mijn post antwoord, ik voel jullie kracht en steun enorm!

BB
Shirana

Geplaatst: vr sep 16, 2011 2:06 pm 

Ik kan in dit topic weinig toevoegen, maar ik volg dit wel met een beetje een dubbel gevoel.

Daarom wil ik toch wel even zeggen, Shirana, dat ik het geweldig vind dat jij als mama dit voor je kinderen doet! Heel veel vrouwen blijven in een slachtofferpositie zitten, maar jij neemt gewoon het heft in handen en komt voor je kinderen op. Geweldig!
Ik kan alleen maar bewondering hebben voor hoe jij dit alles hebt gedaan!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur