Het is nu ma nov 19, 2018 6:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: makkelijke rituelen
Geplaatst: za okt 22, 2011 8:38 pm 

ik ben nogal een beginner

dus kent iemand makkelijk rituelen?

Berichttitel: re: makkelijke rituelen
Geplaatst: zo okt 23, 2011 6:14 pm 

Mag ik je een vraag stellen of twee. Welke plaats denk je dat rituelen in de dagelijkse heksenpraktijk innemen?

Waarvan zullen heksen in de eerste plaats gebruik maken denk je, magische oplossingen of praktische oplossingen?

Geplaatst: zo okt 23, 2011 6:36 pm 

Dat begrijp ik, maar het is één van de eerste dingen die we allemaal leren. Niet naar magisch werk grijpen als het niet nodig is.

Edit; Zou je dan ook niet met andere dingen beginnen dan met rituelen?

Geplaatst: zo okt 23, 2011 6:57 pm 

---Origineel geplaatst door: Haagje---
Dat begrijp ik, maar het is één van de eerste dingen die we allemaal leren. Niet naar magisch werk grijpen als het niet nodig is.

Edit; Zou je dan ook niet met andere dingen beginnen dan met rituelen?

Ik doe hier alles op mijn eigen manier, waarvan ik niet weet of het nu juist is of niet. Ik leer het allemaal zelf :S
dus het kan heel goed zijn dat ik al wat fouten maak.
kan je meer uitleg geven met het laatste? Ik doe ook wel andere dingen naast rituelen maar niet zo veel dingen, geloof ik..

Geplaatst: zo okt 23, 2011 7:28 pm