Het is nu di nov 13, 2018 5:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ritueel voor baan
Geplaatst: ma dec 26, 2011 11:21 am 

Diana222 schreef:
Heey Tari,

Ik ken je probleem, ik heb ook last van solliciteren (en dan bedoel ik echt goede brieven en goede gesprekken waar ik zeker van ben dat ze erg goed geschreven zijn en ik me op mijn best presenteerde) en afgewezen worden. Ik weet niet precies waar je allemaal op hebt gesolliciteerd maar de werkeloosheid in de EU is op dit moment ook erg hoog he, hou daar rekening mee.
Vriendin van me heeft universitaire opleiding, maar zelfs die zit al een half jaar thuis. De werkgevers hebben het voor het uitkiezen op het moment.
Laat de hoop niet zakken, ik ga binnenkort ook een ritueel doen, om de boel wat kracht bij de zetten. Ik zal je delen in mijn ervaringen.

Liefs
D.

Hey Diana,

Ik weet dat de werkeloosheid erg hoog ligt momenteel, ongeacht welke opleiding je hebt. Maar toch is het moeilijk. Vooral als mensen in je omgeving niet lijken te snappen dat het niet meevalt en denken dat je lui bent (nu ben ik niet een persoon die zich daar wat van aantrekt, maar word wel ontzettend moe van dat gezeur aan mijn hoofd).
Na de kerst ga ik er weer eens voor zitten. Heb ook eens goed na zitten denken over wat ik nu precies wil en verwacht.

Ik ben benieuwd naar je ervaring! En ik wens je heel veel succes!

Berichttitel: Re: ritueel voor baan
Geplaatst: ma mei 07, 2012 11:12 pm 

In The Real Witches Book of Spells and Rituals van Kate West staat een hele goede waar ik veel aan gehad heb, met gebruik van knopenmagie. Ik ben te lui om twee pagina's over te typen, stuur me even een PB'tje en ik scan het voor je in en stuur het je op.

BB

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur