Het is nu zo jun 24, 2018 12:18 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Iemand ervaring met Castiel?
Geplaatst: di apr 05, 2016 8:21 am 

Ik zie niet in waarom het oproepen van entiteiten slecht is, zolang je weet waarom je aan het doen bent en wat je aan het doen bent denk ik dat dit prima is. Hier zijn niet erg veel ceremoniële heksen te vinden. Ik moet er wel bij zeggen dat je er wel echt goed over na moet denken, waarom je iets/iemand oproept, want alles heeft zijn eigen agenda, en het is erg vervelend voor iedereen om opeens te moeten vertrekken zonder enige reden.

Geplaatst: wo apr 06, 2016 3:37 pm 

Ik leef mijn hele leven al samen met de engelen en overgegane zielen.
Het enige wat je hoeft te doen is gewoon vanuit je hart hen roepen en ze zijn bij je.
Je hoeft geen rituelen te doen.
Ik wilde het filmpje kijken ,maar ik kreeg een zeer duidelijke NEE te horen van AE Michael dus ik heb het niet gezien.
Wat voor mij betekend dat de manier wat op dat filmpje gebruikt word geen goede is.

Gewoon vanuit je hart ze roepen.
Zoals mijn voorgangers al schreven.

Geplaatst: do mei 05, 2016 3:06 am 

Ik heb nooit geprobeerd engelen aan te roepen, in het verleden wel demonen zoals omschreven in de Ars Goethia, meest recent Ba'al, naar aanleiding van de vernietiging van zijn tempel in Palmyra. Ik gebruik een zwarte spiegel om te schouwen.

Ik denk dat je ervaring met Castiel een goede eerste stap was. Maar maak ik uit je focus op het horen van veren op dat je aandacht alleen daar naar uit ging? De eerste keer dat ik invoceerde werd ik zo afgeleid door elke mogelijke aankondiging van een aanwezigheid dat de aanroep verder vrij nutteloos bleef.

Mijn tip is het ritselen als het ware aan de rand van je bewustzijn op te merken en je ongestoord verder mee te laten nemen, het kan handig zijn een klein kladblokje te hebben om op te kladden wat er met je gebeurt, zolang het maar niet ten koste gaat van je trance/meditatie/contact natuurlijk.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur