Het is nu ma sep 24, 2018 4:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mijn paranomale krachten
Geplaatst: za feb 28, 2015 5:14 pm 

Hallo,

Ik voel en zie geesten en flitsen en soms hoor ik stemmen (van iemand die ik ken maar die is er niet). Ook kan ik mensen hun gedachten en gevoelens lezen. Ik zou hier meer over willen weten en me hier in willen ontwikkelen. Zelf ben ik een christen, dus ik werk vanuit een christelijke kracht (liefde en geloof). zou iemand mij kunnen helpen hierin?

Berichttitel: Re: Mijn paranomale krachten
Geplaatst: za feb 28, 2015 8:16 pm 

Hallo Godchrist, welkom :)

Wanneer je nieuw op het forum bent zou het fijn zijn wanneer je jezelf, ter kennismaking, even voor zou willen stellen in het Topic wie, wat, waar.

Berichttitel: Re: Mijn paranomale krachten
Geplaatst: zo maart 01, 2015 3:54 am 

Hoi Godchrist, en (al dan niet bij het voorsteltopic) ook van harte welkom :)

Je zegt dat je gedachtes en gevoelens kunt lezen, maar ook stemmen hoort en dergelijke verschijnselen ziet. Heb je het daar wel eens met een vertrouwenspersoon in je omgeving erover gehad? Want zoiets kan ook ergens anders aan liggen (ik ben verder onwetende hierin). De mensengeest (hersens) is bijzonder ingewikkeld en een uitermate bijzondere creatie van de Geest van het universum, of zoals anderen ook kunnen noemen vanuit het ontstaan. Zelfs een zandkorreltje mag bijzonder zijn!

De mens is een bijzonder wezen en mensen moeten in dergelijke gevallen ook kunnen vertrouwen op menselijke instellingen, die ervoor zijn om voor elkaar te zijn. Ik hoop dat je begrijpt en waardeert waar ik met deze bedoeling heen wilt gaan, want ook dit bedoel ik vanuit respect, liefde en geloof.

Maar nog een vraag, ervaar je jou belevenis van wat je beschrijft nou als positief of als negatief?

[ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur