Het is nu wo sep 26, 2018 10:17 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ->Bericht: astrologie
Geplaatst: vr feb 01, 2008 8:01 pm 

Zag vanmiddag een onderwerp hierover;hoe vele culturen zich hierin verdiept daar had ik me al in verdiept maar toen kwam een conclusie van 2 wetenschappers;dat bacterien in de kosmos kunnen overleven;en doormiddel van''lifting''via kosmeten op onze aarde terecht kwamen.

Ontwikkelde zich en brachten onze natuur;wij ontwikkelden zich,terwijl we ons dus rechtstreeks afstammelingen kunnen noemen van die kosmos,het''zien''van de kosmos hebben we om zeep geholpen door kunstlicht.

Kom ik terug op een eerder topic over wivcca aangeboren.

Na veel denken daarover en jullie reacties..ja;moet wel,elk mens heeft het en de banen in je komen die open of gesloten zijn waardoor de krachten van de natuur doorgeeft.

We leven zoals we leven..

Berichttitel: re: astrologie
Geplaatst: za feb 02, 2008 1:25 pm 

Ja, daar heb ik ook een stukje van gezien. Het programma heet "Close Up". Ik was verbaasd over de Choca-indianen en ik gruwelde bij de Inca's.

Maar goed. Ik vind het ook wel een zeer aannemelijke theorie. Bacterieën komen op kometen voor, en heel lang geleden zijn er kometen op onze aarde gebotst. 1 + 1 = 2

Maareh, ik denk wel dat je de titel een beetje kan aanpassen zodat het meer met de stelling te maken heeft.

Geplaatst: di feb 19, 2008 9:44 pm 

Ik heb die docu niet gezien. Wat werd er precies in verteld (in korte lijnen)?

Geplaatst: do feb 21, 2008 7:31 pm 

Pfff. Dat was lang geleden. Ik herrinner me wel dat ze zeiden dat ze Inca's kinderen offeren, voor de zon en de maan, zodat ze jong bleven (die zon en die maan - voor ieder een). Verder nog dat de Choha-indianen een stad bouwden op de beweging van de zon en de maan.

Maar over die bacteriën: de tweede alinea van mijn vorige bericht geeft een hele korte samenvatting.

Geplaatst: do feb 28, 2008 3:39 pm 

Even een vraagje over astrologie...

Zijn er hier mensen die zich hier erg veel mee bezig houden en hier dus veel van weten?
Ik heb een paar vraagjes en ik kom er niet uit met de boeken :S ><

Geplaatst: do feb 28, 2008 7:32 pm 

Nou, ik hou me er wel mee bezig maar ofdat ik je kan helpen. Maar goed. Niet geschoten is altijd mis.

[ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur