Het is nu wo dec 19, 2018 4:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Beltane
Geplaatst: za apr 06, 2013 9:56 am 

Hallo allemaal! Het duurt nog even maar hebben jullie al plannen gemaakt voor Beltane? Ik vind het altijd fijn als ik ver van tevoren al een beetje een idee heb over wat ik ga doen gezien de weken voorbij vliegen!! :)

Hebben jullie ook zo'n behoefte aan zon trouwens! Het lijkt alsof mijn lichaam echt mooi weer nodig heeft! Ben nog nooit zo vaak ziek geweest als afgelopen winter! :(

Berichttitel: Re: Beltane
Geplaatst: za apr 06, 2013 2:21 pm 

Ik ben nu net een beetje aan het herstellen van ruim een week griep. Dus ja, ik heb enorm veel behoefte aan zon.

Nog geen plannen voor Beltane, behalve dan dat ik dan een midweek weg ben dus sowieso een beetje onduidelijk wat ik er dan aan kan doen. Behalve bij stilstaan, natuurlijk.

Geplaatst: za apr 06, 2013 2:47 pm 

Ik heb ook nog geen echt plannen, al wil ik ze wel beginnen maken. Misschien straks maar even wat opzoeken en bij elkaar zetten en hopelijk komt daar een idee uit :) Wel heb ik een grof plan voor de volgende donkere maan :)

@Jolyne: Heb jij al een plan?

Geplaatst: za apr 06, 2013 5:38 pm 

Ik heb nog niet echt ideeën. Ik moet me eerlijk gezegd nog verdiepen in Beltane maar ik denk dat ik iets met het thema liefde wil doen (ik geloof dat dat het thema voor mij dit jaar is gezien ik het op verschillende manieren steeds tegenkom) ik weet dus alleen niet hoe ik hier precies gestalte aan ga geven.
Wat wel grappig was is dat mijn dochter (2,5) van haar vader geleerd heeft hoe ze de printer moet bedienen ( sjah hij is it-er dus zou haar het liefst nu al alle kneepjes van automatisering bij brengen :p) En net toen ze haar zoveelste kleurplaat (leuk zulke vaders!) wilde uitprinten en ik daar een stokje voor wilde steken zag ik dat ze best wel een leuke liefdes-mandela had geprint :) Ik denk dat ik daar dus iets creatiefs mee ga doen

Geplaatst: za apr 06, 2013 7:12 pm 

Waarschijnlijk ga ik al naar de forum-meeting en daarnaast is Beltane het enige feest dat we al elk jaar gevierd hebben, het is een soort traditie geworden. Elk jaar opnnieuw halen we dezelfde meipaal boven en dansen we er rond, ook hoort er een ritueel bij dat elk jaar weer anders is. Wat ook grappig is, elk jaar zijn we steeds met meedere mensen.
Het eerste jaar zijn we begonnen met 3, het jaar erna met 5 en vorig jaar met 7 en dit jaar misschien wel met 8.
Ik regel altijd alles op iedereen hier te krijgen en ik hoop ook op goed weer :) Daarnaast ben ik nog niet bezig met concrete plannen van de hoe en wat van dit jaar want ik heb enkele belangrijke dingen te regelen voor school zoals buitenlandse stage en mijn bachelorproef.
Dus dit soort dingen gaan vanaf nu en zeker nog het komende jaar/anderhalf jaar op een heel laag pitje staan.

Groetjes Hibou

Geplaatst: zo apr 07, 2013 4:26 pm 

Klinkt leuk Hilbou!

Bij de vorige sabbats heb ik gemerkt dat ik er langzaam naatoe moet groeien. Gaandeweg krijg ik dan automatisch meer inspiratie en ga ik er meer naartoe leven. Het verbaast me erg dat dit zo vanzelf gaat bij me omdat ik normaal nogal een planner ben en alles altijd tot in de puntjes regel. Ik ben nog maar kort bezig met hekserij maar merk zo dat het me op alle fronten rustig maakt en me een compleet gevoel geeft! :)

Geplaatst: di apr 09, 2013 10:44 am 

ik ben vanaf vorrig jaar al aan het plannen voor deze beltane.
Ik en mijn vriend gaan naar glastonbury voor een handfasting en de beltane viering.
Ik heb er enorm veel zin in en ik ben zeer benieuwd wat er daar allemaal op ons pad gaat komen.

Geplaatst: di apr 09, 2013 11:14 am 

Ema: wauw! dat klinkt erg leuk! Alvast veel geluk samen :)

Groetjes Hibou

Geplaatst: di apr 09, 2013 12:50 pm 

Ik heb nog geen plannen. Ik ben met Beltane wel op vakantie dus ik kan sowieso geen ritueel uitvoeren. Zodra ik wel plannen heb, zal ik wel weer van me laten horen :)

Geplaatst: di apr 23, 2013 1:20 pm 

Ik ben net die week ook op vakantie, maar gewoon hier in Nederland, bij familie, in een bos. Dus ik schrijf denk ik een kort ritueeltje en ga er alleen op uit om in de natuur iets te doen. Meestal pak ik het met Beltane wat groter aan, maar voel me een beetje geremd door het feit dat ik ergens anders en bij familie ben. Daarnaast voel ik me deze week niet zo lekker, dus heb niet echt puf om iets te doen..of iets te maken.

Ik en de kinderen zijn erg blij dat het weer eindelijk iets beter is nu. We snotteren nog steeds wat af, en hopelijk gaat het straks iets beter met onze weerstand, want beu ben ik het wel.. Had vandaag gewoon een bloedneus door al dat snuiten, pfff..

Voorderest wordt ik wel erg vrolijk van al die mooie bloesem buiten, en kan niet wachten tot alles in de tuin straks weer mooi staat te bloeien. :D

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur