Het is nu ma apr 23, 2018 10:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

[ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ->Bericht: Wat voor tarot heb jij?
Geplaatst: ma mei 23, 2016 7:38 am 

Ik heb een hele poos met de Universal Goddess Tarot gewerkt. Ik vond het persoonlijk wel een fijne set, maar ook wel eens lastig. Sommige kaarten bleven toch altijd wel vaag en de betekenis van de kaarten spraken niet altijd. Op alle kaarten staat een Godin afgebeeld die goed past bij die situatie. Egyptische, Noorse, Keltische, Afrikaanse.. Je leert ze zo wel kennen, haha!

Een maandje terug kwam ik erachter dat ik een kaart miste en toen was ik er ook klaar mee :P Lang getwijfeld of ik dezelfde set opnieuw wilde aanschaffen, maar toch besloten mijn blik wat te verruimen en begon een klein onderzoekje naar verschillende sets. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Pagan Tarot en ik heb daar nog geen moment spijt van gehad! Wauw, ik ben hier zo blij mee. Op de kaarten staan afbeeldingen van grote gebeurtenissen op het heksenpad (Grote arcana), maar ook wat alledaagse dingen (kleine arcana). Ze zijn soms gewoon zo duidelijk dat ik het boekje er niet eens voor open hoef te doen. Ik heb trouwens wel de kit gekocht, dus kaarten en boek erbij (153 pagina's), want die uitleg en de verhalen die zich bijvoorbeeld op de achtergrond spelen zijn soms erg fijn bij een legging.
Dus.... als je op zoek bent naar een nieuwe set; ik zeg Pagan Tarot :mrgreen:

"Wat als je nou een keuze hebt gemaakt waar je niet blij mee bent?" - "Dan moet je proberen die keus te herstellen." - "Maar wat als je het niet meer kunt herstellen?" - "Dan zul je er mee moeten leren leven."

[ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur