Het is nu vr nov 16, 2018 1:52 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: re: Wat voor tarot heb jij?
Geplaatst: di feb 12, 2008 3:21 pm 

Ik heb Orakel kaarten ipv tarot.
Namelijk de Archangel oracle cards van Doreen Virtue.
Hele mooi en duidelijke kaarten de een Aardsengel erop.
De boodschappen zijn opbeurend.

Geplaatst: do feb 14, 2008 7:07 pm 

Ik heb het geleerd met deze kaarten.

Geplaatst: zo feb 17, 2008 6:59 pm 

Ik heb verschillende decks.

Raider waite gebruikte ik het meest, daar heb ik zo'n 8 jaar geleden ook mee leren leggen.

Nu wil ik me gaan verdiepen in Crowley. Ik heb dat deck al heel lang maar nooit echt iets mee gedaan.

Ik heb ook Kabbalah kaarten die ik nu ook gebruik. Deze werken weer heel anders, maar ik vind ze erg fijn om 1 kaart leggingen mee te doen. ze geven duidelijk antwoord en ik heb echt een band met deze kaarten ondanks dat ik ze nog niet lang heb.

Ook heb ik nog het unicorn tarot, maar die heb ik vooral voor de sier omdat ik eenhoorns spaar.

Geplaatst: wo feb 27, 2008 1:05 pm 

ik heb verschillende deks. Ik heb de meeste gekocht gewoon omdat ik ze mooi vind en zonde vond om te laten liggen. hahaha.
Ik gebruik ze ook wel eens, maar ik ben met de meeste niet handig genoeg. Kortom voelt niet lekker aan.

Heb ik nog een hele andere vraag. Zijn er mensen die een jonge heksen dek hebben. Ik heb ooit de kaarten gekocht bijna €20,00 Maar ik kan nergens het boek vinden.

Overal waar ik kijk zit het bij elkaar in. ben dus "bedonderd", de verkoopster die al raar stond te kijken zal het wel niet geweten hebben. Maar ze hebben het ook niet meer.

Geplaatst: wo feb 27, 2008 2:08 pm 

nee dat weet ik. maar overal waar ik kijk blijkt het boekje bij te zitten, en ze kunne/willen het niet los bestellen.

Vandaar mijn vraag of iemand mij verder kan helpen

Ik heb ook genoeg deks en daar is idd geen boek bij, kun je dan ook los kopen, maar bij deze lijkt het me stees tegen te zitten

BIJ DEZE HOORT WEL EENBOEKJE, ZE KUNNEN HEM NIET LOS BESTELLEN.
is er iemand die mij kan helpen.

Geplaatst: zo maart 23, 2008 3:16 am 

Ik heb veel verschillende decks.
Mijn eerste deck was een heel simpel deck. Ik kreeg het van mijn partner en het was de tarot van Marseille. In eerste instantie vond ik het niet mooi, want ik had wel mooiere kaarten gezien, maar na een tijdje kwam ik er achter dat juist die simpelheid voor een betere concentratie zorgt.
Toen de eerste voorspellingen uit kwamen raakte ik er aan gehecht en was er dagelijks mee bezig. Niet met slechte bedoelingen, maar ik was zo gefascineerd dat ik alles wilde weten en iedereens kaarten wilde leggen.
Vaak namen de mensen dan een nieuw deck voor me mee, vandaar dat ik nu een hele verzameling heb.
De meeste heb ik bijna nooit gebruikt.
Na de Marseille kwam de "Bologna" die met natuurlijke kleurstoffen was ingekleurd, op handgeschept hard papier. Binnen de kortste keren was ik hem kwijt en vond hem jaren later terug achter mijn altaar.
Zo'n deck heeft toch een eigen karakter en toen ik hier boven las over de koffie die over het deck van Crowley viel, dacht ik: "typisch Crowley"...
Ik heb het dech van Crowley ook, maar het zit veilig opgeborgen in een metalen kist met kruiden erin.
Van een vriendin kreeg ik de "Rider Tarot" die ik altijd zo mooi vond.
Maar in het begin werkte het voor geen meter... Ze wonen nu al een paar jaar in een doosje met een foto van mij erop en een pluk haar van mij in een dubbele bodem en opeens gingen ze hun best voor me doen.
In de tussentijd heb ik een Egyptisch deck gekregen, een katten deck, elfenkaarten, antieke kaarten, zigeunerkaarten en als ik ergens ben waar geen deck is, gebruik ik gewone speelkaarten.
Dat werkt ook prima.

Als mensen meer willen weten over de tarot, mogen ze me gewoon mailen.
Het is reuze interessant en fascinerend!

bellebiencontente@yahoo.com

*Belle*

Geplaatst: ma maart 24, 2008 12:03 pm 

ik wou een tarot deck van luis royo kopen. tot ik me bedacht dat ik geen eens kan leggen :p

Geplaatst: ma maart 24, 2008 6:11 pm 

Zit er geen boekje bij dat tarot deck?
Als het een standaardtarot deck is dan kun je ook de uitleg van een Raider Waite boek gebruiken denk ik.

Ik heb zelf geen tarotkaarten, ik heb wel 's een paar leggingen gedaan, maar die gingen zo diep, zodat ik het allemaal wel erg heftig vond.

Ik heb wel een orakel set, het Sjamaans Spiegel Orakel van Roelien de Lange: www.roeliendelange.nl/m2_sp_orakel.html
Mooie afbeeldingen en vooral een mooie uitleg, inclusief oefeningen en handige tips.

Ik heb niet zoveel met orakelkaarten en tarot, maar deze vond ik zo mooi zodat ik h'm wilde hebben.
En die Druid Craft kaarten www.nickydiamond.com/druidcraft.jpg vind ik ook heel mooi.
Dus misschien dat ik ooit 's koop, mocht ik ze tegenkomen.

Rada.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur